dijous, 20 de desembre del 2007

PERICO vs DDRIVER

08 road race.wma


Ahir en mitg de la bojaria dels sopars,al paralel,m´atura un home.Habiam on sopa aquet,vaig pensar.. -a estadi Lluis Companys -merda,ja se m´ha colat un!! -com? -res res,que jugan "los otros" avui? -avui juga el Apanyol i el Depor -ah!copa del rei no? -si -be,ho teniu mes dificil que l´any pasat eh?aquets son millors que el Rayo Vallecano -jeje el partit bo sera el diumengue,habiam si em donen unes bones festes -no et preocupis,diumenge l hi fotem 4 a aquells i ja pots celebrar el nadal -no no jo com a perico tant se´m fot,qui guanyi pero si que vull que perdi el Barça -que cabro!! -jeje -a mi em pasa el mateix amb vosaltres,us tinc molt de fastic,la pena es que no sou ningu i no pot haber hi rivalitat -habiam mica en mica,si anem millorant.. -si si habiam si mica en mica us foten a segona -home ara quan estiguem a Cornella,l´equip anira amunt -je je -aixi doncs diumengue no soparas? -mira com tu quan el vostre equip perdia a Glasgow -que cabro!! -si noi,molt,vaig estar a Hampden Park quan el Barça va jugar a Glasgow fent-me fotografies a la porteria on vareu fallar els penalts -que cabro jo hi era -jo mes tard jeje,un colega meu l hi sabia greu que haguesiu perdut a mi no -llastima que no tinguem tanta rivalitat com anys anteriors,m agrada aquet pique sa.Saps el que em va agradar molt l any pasat? -el que? -el gol del Tamudo al Nou Camp -sort que estem arribant que sino em sembla que pujaves a peu -deixam a les oficines -teniu oficines i tot?quin nivell nen -es que els periodistes entrem per alla -i jo que pensava que els periodistes que feieu l´apanyol eran periodistes castigats,aixi que sou del´apanyol de veritat? -si -ai pobre -va cobrat un euro mes del que marca i fes-me un rebut -aqui el tens -apa que perdeu diumengue i et fotin enlaire els nadals -apa siau,que us folli ben follats el Depor.
I de moment,1-1 i estafant-los. un gol al Depor.
PD;Avui sorteig de la champions
PD2(Actualitzacio d ultima hoar)
Estic fotent bots al mejador,no m ha tocat la loteria no,tornem a Glasgow!!!!!!!!!!!

6 carreres:

Carquinyol ha dit...

hehehe... entretingut si que vas estar eh?

Oriol ha dit...

Rivalitat sana. Però que perdi el Bar$a. :-)

ddriver ha dit...

clar que si oriol i que el Depor remati la feina el dia 2 jaja
Han fet el sorteig de champions i no he vist pas la banda aquella que teniu amb pantalon curt,en el bombo!!

Anònim ha dit...

Òstia Glasgow!! Jo vaig dir que m'agradaria anar, així que ho mantinc...

Tot serà veure per quant $urt i si em voleu amb vosaltres jaja

ddriver ha dit...

clar que si Albert,ja et direm preus,aquesta nit suposo que quan la feina ens ho permeti farem una reunio d urgencia el colega i jo i a buscar maneeres d anar hi

Anònim ha dit...

Almenys no et vas avorrir...
PS: rebut mail!!!!
A lot (nadalenc) of kisses!!!!
MUACKSSSSSSSS