dimecres, 12 de desembre del 2007

MURAL DE JOAN MIRO AL PRAT

Mural joan Miro,aeroport del Prat
Aquet es el mural de Joan Miro,al aeroport del Prat.
Al costat,d aquet mural fem cua els taxis quan estem a punt d entrar a la parada de la terminal b.
Al altre costat de la vorera,la gent aparca quan venen a recullir a algu que arriba amb avio.
Mentres fem cua i apurem l ultim cigarro abans de encotxar,els sents com parlan amb el movil amb els que acaben d arribar,per indicarlis on els esperan.
Quan algu esta aparcat en aquet lloc,la majoria el descriuen;
-soc on hi ha allo d en Miro!!
Hi han uns altres que van mes enlla i diuen;

-em veus?aqui on hi ha allo d en Gaudi!!
Molts el confonem amb un altre;

-eo,aqui al costat del dibuix del Dali!!
I es quedan tant amples.Pero la tia que vaig sentir ahir,es la mes llesta de tots,un crack.;

-cariño(amb ñ que parlava en castella)sabes eso del Mariscal de aqui el aeropuerto?pues alli estoy..
-******???¿¿¿???
-que no sabes donde esta eso del Mariscal?cuando lo veas diras ah si!
-*******************
-no aqui fuera,pareces tonto cuando quieres
Y el altre que per mi que no sabia per on sortir,potser al final no sabia si habia aterrat a Manises o al Prat
-Joder si lo tengo en frente,y ha estado aqui toda la vida
-*******************
-tu sales i en vez de ir hacia Badalona vas hacia el otro lado
-****************
-me estats hartando y hace frio aqui en la calle
Y aleshores la cua va avançar i no vaig poder sentir el final,igual al final deurian quedar;
nos vemos en casa vale?

Que trist,quin nivell te una part de la poblacio!!
A part esta signat!!Habiam si sere jo el que no ho sap,i si es d en Mariscal o algun altre potser Tapies?

Pd:on son els del Sttutgart?
Vaig esperarlos al aeroport,amb la meva samarreta del Barça i no va baixar cap!!!
A les 5 vaig veure els primers(2)al final de les rambles,borratxos i deixanse treure la cartera per els travelos!!

Aquets del Sttutgart,deuen viatjar tant com els del Barça,que sempre som els mateixos.

6 carreres:

Anònim ha dit...

Jo tampoc sé l'autor del mural, té estètica Mironiana, però ves a saber!! En tot cas, el nivell que tenim per aquest país i el del costat és per posar-se a plorar.

Anònim ha dit...

Doncs et pots creure que ara m'entero que hi ha un mural del Miró a l'aeroport????
les poques vegades que hi vaig estic o davant la terminal o al parquing...
Però només mirant-la es veu que és de Miró!!!!!!! Té la seva firma!!! (i no em refereixo a que posi Joan Miró)
Però si estem a la cua d'Europa en qüestió d'educació, Ddriver!!!

Anònim ha dit...

Como que no se nota que es mironiano,para nada de Mariscal,menos mal que no dijo de Barceló.

Joana ha dit...

M'encanten les històries que expliques!
Bona nit, si treballes!

Mikel ha dit...

doncs al camp n´hi havia un bon grapat de seguidors de l´sttutgart i esvan fer sentir molt mes que naltros durant el partit

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Joan Miro,tens rao
CRISTINA
al park del escurxador,esta l estatua
CAFEAMBLLET
Si estas devant de les terminals l ha s de veure,esta a la pared d enfront
MANGAS
I els que no sentim i a saber que diuen
JOANA
Les que em dona la gent
MIKEL
Em vaig dormir!!!em vaig despertar a les 21.45!!quin desastre.no l hi diguis al Laporta que no vaig anar,aquesta nit s han vist mes pero el que interesa es que vingui el Rangers cada setmana a jugar,aquets gastan poc en taxi,uns quants per anar de meucas pero la resta....infanteria pura