dijous, 20 de desembre del 2007

MES SOPARS

Ultimament estic molt deprimit i no tinc ni ganes d escriure,pero avui toca ja,ho sento.
Continuen els putos sopars d empresa,gent molt euforica i fora de context..
Els que son els mes grans dels sopars,agafan el taxi rotllo bus;farem 3 parades eh jove?
Tots aquets fan comentaris semblants sempre;
-ara aquet jovent marxaran a ballar,ja veurem dema com venen,habiam quants faltan.Cada any el mateix.
Vaig portar uns que venien d´un sopar d una mutua i deien que eran 350 sopant!!!
Deu haber sopars realment multitudinaris.
Per exemple els homenets verds(parcs i jardins)tots junts deuen necesitar el sant jordi.
Tambe els tontets que condueixen bus,un altre exercit,ho que el sopar d aquets deu sortir car,ja que encara deuen menjar amb babero(coses meves,jo ja se)
Els treballadors del metro deuen posar una taula a alguna via i vinga cadires.
Els de bcnneta,els de la seat,els del corte ingles o carrefour ple de xurrys,el de les treballadores del lidl amb els musics peruans de pl,catalunya animant el cotarro... el sopar d un macro hospital?ple d enfemeres pololant per alla o el sopar de les treballadores del Rivera?quina festa!!
I els dels taxistes?nosaltres no ens ho mereixem,encara que al ser autonoms la majoria ja fan sopar d empresa cada dia,pero ja estaria be que l area s estires i ens convides a tots,als del dia i als de la nit.La casa es gran.

11 carreres:

Eva ha dit...

home doncs això del sopar de nadal és una proposta que podrieu fer a algun sindicat o una cosa així no??? en comtpes de pujar més les taxes que al final ahuré d'anar per bcn a peu!!!

Carquinyol ha dit...

Són temps de sopars i compres company!!

Algun dia l'hem de muntar el sindicat de bloqueros !!

ànims noi !!

ddriver ha dit...

EVA
Els sindicats del taxi,n hi ha per fer 3 llibres sense comes.
A mi m oligaven a fer vaga perque em fesin fora a mi.
Demanaven que no hi haguesin asalariats i feien vaga,clar pero si jo soc asalariat suposo que podre treallar?doncs no em volien currar i tot,fills de putes!!els preus no pujen tant com han dit.l unic 10cts el suplement de les nits,que es un 5% pero la resta puja miseria,pero els diaris es quedan amb aquet 5%de la nit.
CARQUINYOL
M apunto!!!farem sopars?un sopar de nadal de bloqcaires estaia be!!

ZAGASO ha dit...

Ja et va bé...

A més sopars i més controls, més carreres, no?

aRA ÉS EL MOMENT DE PUJAR PREUS....

Bon Nadal, company

ddriver ha dit...

IGNASI
a mes sopars,mes controls i mes borratxos

Joana ha dit...

Els sopars d'empresa... cansen.Alguns són de compromís ineludibles.
Anima't wapo!
Un petó gironí! ;)

Anònim ha dit...

Com que sempre faig vacances en aquesta època, per mi és relativament fàcil eludir el sopar de la meva empresa, cosa que francament no em sap greu. Ni tampoc no puc entendre massa la gent que li agrada fardar de que si jo tinc 4 sopars, que si jo en tinc 5... Ja els hi regalo, jo com menys en tingui, millor. Menys s'ha de fer el préssec i l'hipòcrita (pq en un sopar d'empresa, gairebé sempre va d'això el tema). Pel que fa a mi, sopars els justos, amb amics i poca cosa més. Salut company!

ddriver ha dit...

JOANA
Aixo si que anima,un peto Gironi,fa anys que no me´n donen cap d aquets

ddriver ha dit...

DANICHAN
Clar que si,els sopars amb els colegues,la resta ..

Anònim ha dit...

jo si vols també et dóno un petó gironí, que sóc de l'Empordà. Però francament, de mariconades, les justetes, no? jejeje. Bones Festes amic Xavi :-)

ddriver ha dit...

la familia del meu pare es del emporda,pero el mes important d un peto gironi,es l interes en que es dona