diumenge, 30 de desembre del 2007

JOAN´S MEME,L´ULTIMA DEL ANY(2ªMEME DEL DIA)

El amic joan safont m'han passat aquest meme que consisteix en distinguir «set blocaires que comparteixen les teves idees i opinions, o que simplement ens ensenyen tot el que saben i ho fan d'una forma totalment altruista, generosa i voluntària, simplement pel plaer de compartir. És una cadena: cal enviar un correu als nous blocs premiats i aquests cal que continuïn la cadena amb set blocs més, i així fins al final dels temps». Molt bé, m'hi poso, doncs:

En Joan i jo ens vam coneixer al sopar montat per en Dessmond amb en Lopez Tena,un tio ben parit com tots els que som de la Republica independent del Maresme.
La veritat que aquesta meme es un faenon que t´hi cagas i un compromis,jo llegeixo prop de 50 blocs,molts,moltisms esporadicament,pero es que no tinc temps per mes.
Aqui van set escollits al atzar.
1. CARQUINYOL
Un bloc que es un vici,si t´agarda l´historia i les llegendes,es un pou de coneixements,tot i estar fora de la Republica Independent del Maresme per molt poc,tambe es un tio collonut

2.MELOMAN I MANIATIC
Un altre pou de coneixements,en aquet cas de coneixements musicals.Tot i haber estat Dj jo,em sorpren a cada post i molts dels grups o cantans que surten son nous per mi,tot i ser de fa molts anys la majoria.
Tambe s´ha de dir que el tipus de musica que ell toca al bloc no te res a veure amb el que tocava jo quan punxava,encara que les bases en molts casos son les mateixes.

3.ANDREA DE ACA Y DE ALLA
Una Uruguaya que viu aqui i ens explica les seves experiencies aqui entre nosaltres i les diferencies amb el seu pais.
Bona noia,encara que fa sis messos que em deu un MATE(oi?)pero simpatica i carinyosa on les hi hagi.

4.GEMMINOLA
Seria un sacrilegi acabar aquesta meme sense anomenar a la padrina d´aquet bloc,un crack i un sol,sense ella aquet bloc seria un desastre dels grans en quant a presentacio segur,aquet i l´altre bloc meu.Tinc la gran sort de coneixela a ella i el seu "murenu".

5. EM VINC A REFERIR
El bloc del Oriol,un perico del Emporda.Si si un bloc cule com aquet nombrant un bloc perico!!!L´alcohol es molt dolent oi?que va es un bon tio,te el problema aquet que es perico pero no tothom es perfecte.
Tambe te un gran que,es del Emporda com la familia del meu pare.
Amb aquesta nominacio demostra que la canya que algun cop l´hi he fotut no es res personal,es nomes per el seu petit defecte.
Pero de veritat que es un dels blocs que hi vaig mes.
6. LLUM DE DONA
La mes guapa de tot Girona,la que sap escriure millor de tot Girona i la que posa les fotos mes maques.
M´encanta aquet bloc,encara que molts cops no se que dirli.
Tambe vaig tindre el gran plaer de coneixela al sopar-coloqui d´en Lopez Tena,em va cridar molt l´atencio perque se l´hi tancaven els ullets tot el rato,vaig patir i tot pensant com arribaria a Girona!Guapisima!!!
7. UN CEL VERMELL
El bloc del Albert,un bloc al que tambe hi vaig molt,es divertit,es rapid de llegir e interesant el que diu.A mi m´encanta!!!
Meme complerta,aquesta a costat mes que altres de fer, tots els que s´han quedat fora no per aixo no deixo de tindre´ls presents.
Ara it´s your turn.
Bon Any!!!!!!!!!





5 carreres:

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

JAJAJAJJAA KE MEMORIA BUENO YA SABES SI ANDAS POR SANT BOI....ACÁ ESTA EL MATE¡¡¡¡¡¡¡ NENE GRACIAS POR EL REGALITO..UN BESO MUY GRANDEE

Joana ha dit...

No et perds detall ddriver!
Moltes gràcies pel regal!
De fet... com que no vaig trobar cap taxista tan wapo com tu... em vaig quedar a dormir a Bcn...Em sembla que era el vi que em feia tancar els ullets ! ;)
Bon any 2008, ple de coses bones!
una abraçada!

Anònim ha dit...

molt interesants els blocs! ;)

ddriver ha dit...

andrea
mai em porten a sant Boi,bon any!!
Joana
Al altre costat de la taula tenies un,estava bo el vi eh?
Lluiski
Bon any!!

Albert_stk ha dit...

Gracies pel regal. Un meme com aquest cal fer-lo amb calma. Quant torni de vacances, passat reis, m'hi poso.