diumenge, 30 de desembre del 2007

EVA´S MEME

Be acabarem l´any fent deures,tinc varies memes pendents de fer.
La primera aquesta que me la va enviar la simpatica de l´Eva
1. Estiu - hivern:
Aqui tothom diu primavera,doncs jo no.jo odio l´ivern i per tant estiu,motius;les dones porten menys roba,i jo em puc posar la samarreta del Barça per pencar,al ivern fot molt de fred per tot aixo,
2. Anar de festa - quedar-se tranquil a casa: No ho se,cada cosa al seu moment,precisament avui estava pensant en agafarla fort per celebrar el fi d´any tot i ser dia 30
3. Fer matances del porc - ni parlar-ne, de matances: No conec cap porc osigui que m´es igual.
4. Nadal - que no existís, el Nadal: El nadal prohibit tindria que estar,ja esta be de festes,tothom a pencar,collons!!
5. Aixecar-se prest - vetllar fins tard: treballant de nit no cal contestar oi?
6. Platja - muntanya: platjaaaaaaaaaaa
7. Una excursió a peu - anar a dinar en cotxe: sempre cotxe,que caminin els pobres
8. Ferrero Rocher - Mon Cheri: els dos son un vici.
9. Pare Noël - Reis Mags: VISA O MASTERCARD.
10. Cinema de terror - comèdia: Comèdia i guarres
11. Alonso - anti-Alonso: Anti-Alonso FOREVER!!!
12. Avió - vaixell:taxi.
13. Mirar una pel·lícula - veure el futbol: ILUSOS!!!!!!Futbooooooool,avui tinc festa i de moment he vist Celtic-Gretna i Mnchester city-Liverpool i esperat encara queden hores.
14. Tenir un ca - un moix: mande??????????
15. Fer sobretaula - enllestir ràpid: rapid i a pencar
16. Te - cafè: cafe sol,encara que ho estic deixant,ara en prenc 6 o 7 nomes ja
17. Xocolata blanca - xocolata negra: negreeeeeeeee.
18. Comprar a una gran superfície - a un petit comerç del barri: gran superficie,una noia que vivia amb mi deia que a mi el carrefour em fotia catxondo.
19. Reial Madrid - Barça:a mi insults els justos i justificats val!?

I ara les nominacions:
MIKEL
L´IGNASI
EL VEI DE DALT
Apa meme feta,mes rapid del que jo pensava

7 carreres:

Lluis Ridao Gordiola ha dit...

jojo em qedo amb la frase ... noia que vivia amb mi deia que a mi el carrefour em fotia catxondo.

joj0j0j0 sgur qe el sr mikel no fot el meme està liat amb el seu mega llibre de linux

Xavi ha dit...

Referent a la 14... en mallorquí, ca = gos i moix = gat.

Anònim ha dit...

visa-mastercard. juasss... gracies per fer-me riure de nou. Ets un crack fent memes.

ddriver ha dit...

Lluiski
Aquesta era una que era ecologista,solidaria,vegeteriana i no se cuantes tontades mes,nomes volia anar a comerç solidari i pagar ho tot mes car i jo la feia anar al Carrefour jajaja,al 6 messos ho vam deixar esta,eran dos mons molt diferents
Xavi
Doncs gos
DANICHAN
Content de que hagis tornat

Mikel ha dit...

nononono a mi no em barrufen pas els memes per lo que et pots estalviar lo de que es el meu torn jejeje ;-PPP

ddriver ha dit...

mikel
saps perque riuen sempre els barrufets?
Perque la gespa els hi fa pasigolles als ous.
Too late,t ha tocat!!
Bon any!!

El veí de dalt ha dit...

ok,
perquè ets tu te'l faré. Però deixem pair l'alcohol!