divendres, 7 de desembre del 2007

CAMBIO ENTRADA CONCERT SPRINGSTEEN



Durant uns dies estare out of order!!


AnIre apereixen per aqui tant que les circunstancies m ho permetin.Ho sento!!


Avui nomes he entrat a escriure un post perque;


L admistracio de loteries del futbol club Barcelona,ha tingut a be, agraciarme amb una entrada,per el partit que fara en Bruce Springsteen al Nou camp.


No escric per bacilar que tinc entrada no,es perque la meva es per el dia 19,i tots els meus colegues van el 20.-


Si algu te una entrada per el da 20 i vol anar el da 19 que es possi en contacte amb aquet bloc i la cambiem..ok?

Gracieeeesssss!!!!!!!!

13 carreres:

ZAGASO ha dit...

Llàstima. Jo les tinc pel 19!!!

No tindràs problema per canviar-la. Ja ho veuràs!!!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

FELICIDADES POR EL PONTTTTTTTTTTTT¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ TE LO MERECESSS

ddriver ha dit...

IGNASI
Ja t ho dire
ANDREA
Vaya putada!!que no cobro si no penco

bacus ha dit...

jo te la bescanvio per una del 89... cada any que passa el seu preu augmenta...

http://www.geocities.com/joan_2k/concerts/MY_ROCK_CONCERTS.htm

ddriver ha dit...

BACUS

jejeje ja la tinc peero del 88

Eva ha dit...

Mira, potser et puc ajudar....

si vols canviar l'entrada jo t'aconsellaria que truqessis al Tot és possible, és un programa de rac1 que fan a primer ahroa de la tarda (a partir de les 15h aproximadament) i bé com diu el títol del programa "tot és possible" per altres concerts he sentit oients que demanaven intercanviar entrades o comrpar-ne i ho han pogut fer....

el telèfon del programa és el 902 477 100 i si no el e-mail és totespossible@rac1.net segur que si escrius o truques pots aconseguir canviar-les amb algú i més amb el temps que falta encara pel concert.

ddriver ha dit...

EVA
Gracies si que es veritat,molts cops he escolat aquet programa i no habia pensat gracies

Cristina ha dit...

Jo vull una entrada pel dia que sigui. No me la vendries veritat?

ddriver ha dit...

CRISTINA
Els jarabe de palo tenien una canço que deia depende,todo depende de si arriba abajo o de abajo arriba.
No siguis tonta i encara queda alguna a tic tak ticket per el dia 20 els meus colegues les van comprar ahir

Joana ha dit...

En necessito 2.Si les pots aconseguir....
Bon diumenge wapo!

ddriver ha dit...

JOANA
Ho sento guapisima pero nomes n hi ja una

Enric Caujapé ha dit...

Jo la tinc pel dia 20....i lo que ha costat aconseguir-la !!!

ddriver ha dit...

ORBISON
I la vols cambiar per el dia 19????