dissabte, 22 de desembre del 2007

BON NADAL


Bon nadal a tots de tot cor.
Es dia per desitjar-vos a tots que tingueu el millor aquestes festes ,
Per mi el nadal es un dia molt trist i la meva manera de celebra-ho es pencant,es la manera mes facil de no pensar pas en no res.
La veritat es que totes aquestes festes em foten molt malalt i em deprimeixen molt.Em venen molts records al cap i em fan molt de mal al cor.
El cert es que em sento molt sol i molt cansat de tot,sort he tingut durant aquets casi dos anys de tots vosaltres que heu entrat al meu bloc o m´heu deixat entrar al vostre,m´heu omplert molt la meva vida amb tantes histories.
Es fort dir que un es sent molt sol quan a la seva feina no fa altre cosa que coneixer gent i mes gent pero aixi es.
La meva vida(com vaig dir en una meme)es una puta merda,no tinc cap ganes de res ni cap objectiu en ella,nomes el Barça,esperar que seguim jugant molts anys a Europa i pugui seguir fent molts viatges,pero per el demes....
Fa dos anys em vaig separar de la meva dona per segon cop i la veritat es que no he aixecat cap desde aquell dia,al poc va desepereixer el meu fill i mai mes he sabut res,el vaig buscar per tot arreu i mai el vaig trobar ni he aconseguit saber res.
Per tant la meva vida es completament buida,nomes soc una maquina de pencar i d´animar al Barça,la resta no te cap sentit per a mi.
Es molt trist pensar en un nou any sense cap desitg per a mi,nomes desitjos per tothom pero per mi...si;tindre la sort de veure la final de la copa d´Europa a Moscou,pero nomes son 90m i un any en te molts mes.
Haig de fer com el rocky,per no pensar,i dirme avui no es nadal avui es dimarts 25 i endevant,una vena als ulls i un altre al cor i endevant.
Espero que sigueu tots molt feliços i que estimeu molt als que teniu al vostre voltant,es el mes gran que un pot tindre.
BON NADAL A TOTS
PD:A dalt teniu una canço,no tipica de nadal pero a mi m agrada molt i es el que mes desitjaria fer
PD
La meva felicitacio(gracies mangas)
http://www.elfyourself.com/?id=1520306265

23 carreres:

Anònim ha dit...

Des dels meus 18 anys, qee no són res, estic segur qe amb moltes coses de les qe dius no tinc ni idea de com reaccionaria.
Vaig descobrir el teu blog a l'estiu, gràcies al Chamb, i des de llavors és una de les joies de la col·lecció de blogs preferits. La veritat és que he llegit TOTS els posts, incloent els de bloc.cat. No et conec en persona, però ets genial, eixerit i saps afrontar les situacions. El que és cert és que tot i que et dolgui el que ha passat encara ets relativament jove (no tant com jo) i tens mooolts anys si bé no per recuperar allò que has perdut, si per trobar altres coses que t'omplin tant o més.
Desconec què més dir-te, però ànims de tot cor, virtualment t'aprecio molt i bon nadal, tot i que podria ser millor. Tot pot millorar, és evident, fes el que creguis, el que puguis, i, suposo que tothom estarà d'acord, a internet, als blogs tens un públic a qui caus bé, que t'admira i que sempre farà el que pugui per ajudar-te.

Bon Nadal!

PD: Segueixo amb la idea d'anar a Glasgow, tens algun mail del blog o algo per informar-me??? Gràcies, segueix endavant. ;-)

chamb ha dit...

Taxid;

doncs jo t`haig de dir que al igual que l Albert, tinc el teu blog com a número 1. Segur que tens defectes i que has fet molts errors, però tens moltissimes coses bones i sobretot s`et nota que ets bona persona, a més d`observador i inteligent.

O sigui que bon nadal i gracies pels teus posts.

Xavi ha dit...

Coincideixo plenament amb els comentaris dels dos blocaires anteriors.

Ànims i molt bones festes!

Carquinyol ha dit...

Company, diuen que la pitjor soledat és aquella en la que estem envoltats de persones. Entenc una mica com et sents amb això de la soledat, a mi em va passar durant una època.

Però l'important és que, encara que no ho creguis, tens coses per anar fent, pencar, el Barça i els blocs per exemple. Això t'ajudarà !! A més, la vida pot canviar quan menys t'ho esperes !!

Espero que aquests dies de festes et vagin molt bé i a veure si una mica de la màgia del Nadal et toca i et comença a canviar tot el panorama.

Anònim ha dit...

Vinga home, tens a la teva germana, als teus nebots... ja sé que no és el mateix que un fill però sol no estàs, a més tens un munt d'amics, i gent que t'aprecia. A més estic segura que no hi ha mal que cent anys duri, i algún dia coneixeràs una dona que sàpiga entendre't i estimar-te com et mereixes. Una abraçada Xavi!!

Anònim ha dit...

Jo vaig descobrir el teu blog a partir de veure'n enllaços a d'altres blogs que visitava (i encara visito). Des de llavors no he pogut deixar de llegir les històries i el que hi has publicat: "la vida d'un taxista".

Bon Nadal, i pensa que avui tenim el gran partit per a desfogar-nos i escridassar.

Anònim ha dit...

Yo tb estoy enganchado a tu blog desde que empezé a leerlo.

Bon Nadal,
feliç any!
y aunque soy del Madrid,
Visca el Barça!

Anònim ha dit...

Estic amb la gemminola, de dones n'hi ha més que homes; alguna caurà, tingues paciència.
Ep, i si la tarda de nadal vols prendre una cerveseta, un servidor també currarà a barna.

Salut.
PD: I Bon Nadal ...

Lluis Ridao Gordiola ha dit...

bon nadal!!!


una persona qe es 100x100 anti-nadal

Déjà vie ha dit...

Molt bon nadal per a tu tambe!!!

Eva ha dit...

Bon Nadal!
esperem que ens els anys a venir puguis estar més content de celebrar el nadal, ja veuràs com serà així!!!

molts petons i visca el barça!

the silver blue sea ha dit...

Bon Nadal! Petonets

Jo Mateixa ha dit...

Molt bones festes nano, i no penquis gaire recony, que no convé!!!!!

Un petonas ben gran!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Si una cosa he après ha estat que l'última cosa que es pot fer en la vida per tirar endavant és viure dels records dolents del passat, i això és el que em sembla que fas tu massa sovint. Jo al meu blog també visc molt del passat, però dels bons records (els dolents que es pudreixin). I això de fer-se la víctima i el desgraciat (que sembla que és el que estiguis fent tu ara mateix) creu-me que no funciona. No és un missatge dur, el meu, ja saps que t'aprecio molt com a amic i per això fins i tot ens hem arribat a conèixer. Però ens assemblem massa en moltes coses, jo tampoc no tinc parella i em sento molt sol molts cops, però, en sèrio, tiro endavant perquè sóc optimista cap al futur incert. Tu has de fer el mateix, no pensar ni parlar tant de la teva ex, això per començar. Creu-me, tinc una història semblant a la teva en moltes coses. Potser els dos som igual de desgraciats, encara que no t'ho sembli, però jo em miro la vida amb el got mig ple, i tu? Endavant, taxidriver, tu te'n sortiràs, com ho he fet jo i ho farà la gent ben parida :-)

Deric ha dit...

Bon Nadal!
i t'acompanyo amb el sentiment per la derrota del Barça!

Mikel ha dit...

ja qui diu que millor sol que mal acompanyat pero ves a saber..
Jo nomes et puc dir que has de vencer els moments baixos com si d´un partit del barça es tractes i gaudir al maxim dels bons moments que la vida ens ofereix

zel ha dit...

LLegir un post trist en certa manera fa tocar de peus a terra tothom. T'he de dir, que, malgrat el que veus, el teu objectiu ets tu mateix i amb tu has d'estar bé, els altres no et poden donar res que no tinguis dins teu. I amb aquesta sensibilitat segur que aviat seràs un altre cop tu mateix. Anima't i passa't per casa, hi ha un desig que també va per tu, Molts`petons perquè sí, no cal objectiu.

Anònim ha dit...

Bon Nadal, encara que no ho celebris, perquè vull que sàpigues que nosaltres si que hi som. Som aquí, pel que necessitis. De la mateixa manera que sé que hi sou, quan jo ho necessito.
(en sap greu la derrota... ha estat un cop dur)
Salut i molta sort!

Joana ha dit...

Ja estem a Sant esteve, Ddriver...
T'envio una abraçada amb tot el meu sentir, que la sentis ben a prop!
Cuida't molt!

Albert_stk ha dit...

Bon Nadal i anims que el 2008 serà un gran any...a nivell personal per que el Barça res de res ;)

Joan Safont ha dit...

No se m'acut res més que enviar-te una abraçada virtual, i si vols passejar pel meu bloc, hi tens un present.

Red Pèrill ha dit...

Jo també el trobo un blog boníssim...

El veí de dalt ha dit...

Arribo tard, noi, però no per això amb menys empenta...Fot fora els mals records o guarda'ls en un calaix (per mirsr-los de reüll de tant en tant) i ves buscant nous alicients, que són allí, esperant-te. Ànims, xavalot!