dimarts, 13 de novembre del 2007

ZA ACABO

Diumenge a la nit fent un viatge a Terrassa va reventar el turbo del cotxe.Vaig acabar de treballar sense turbo,quan agafava una pujada el cotxe no tirava.
Ahir i fins avui he estat sense cotxe.Com jo no penco per mi,aquets dies suposos que els hauria de cobrar.
L altre dia vam anar a Itv,vaig plegar una estona abans de pencar per netejar el cotxe,despres vaig anara Itv,vaig pasar la Itv mecanica,la de taximetre,la del area metropolitana i el al cotxe per culpa del accident d agost l hi faltava un precinto del taximetre.
Em van fer anar a la seat i posarlo i tornar a l area.Tornar a pasar la Itv de taximetre.
Tot aixo van ser 6 hores de la meva vida que no vaig cobrar.
L altre dia el cotxe l hi tocava revisio.Agafa i deixa el cotxe a la seat,agafa la renfe i cap a casa.Torna a agafar la renfe i ves a buscar el cotxe i tambe com totes aquestes coses sense cobrar el temps.
Per tant he decidit que buscare un altre jefe,que em tingui a torns,encara que nomes fagi la nit,com sempre,pero les meves hores de feina siguin efectives de produccio i no aixo que es com se propietari cobran una merda.
Aqui,on soc,esta be perque tens el cotxe per tu pero els tants per cents son un 10 per cent inferior que a molts llocs i aixo s esta notant i molt a la meva economia.I ja es insostenible

2 carreres:

Anònim ha dit...

Vinga endavant!! Segur que trobaràs un lloc molt més rentable per a tu.

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

aqui en sant boi se de uno..ahora ni idea de las condiciones que propone..pues nada..despacio entonces a ver que sale..y que te tomen de "socio" para trabajar y de empleado para cobrar quema.. parece queno tienes derecho ni enfermar, que el negocio eres tu..pero claro esas horas nadie las paga.. mmmmmmmmmmm me calientooo jajajja (cabreo para los malpensados jaja)