dilluns, 19 de novembre del 2007

MY MEMORY



La gran canço del musical Cats dona peu a aquet post.
Segons sembla m estic fotent vell a passes agegantades.La meva memoria,fins ara estava segur que era prodigiosa.
Tot te una explicacio,la memoria es el que mes exercites a la meva feina.
L estas exercitant constantment,tothom sap anar a casa seva,anar a la seva feina,al seu bar,al seu metge,a la seva cassa de cites....pero jo haig de saber anar a casa de tots,a la feina de tots....i per aixo el taxistes fem exercitar molt la memoria.
Pero la nit de dissabte vaig tindre 2 exemples que em van sorpendre molt i un altre el dijous a la tarda.
Dijous tarda anava jo al tren,i un tio em mirava tota l estona.Quan anavem a baixar es planta devant meu
-tu ets en ddriver
-si i tu?
-no em recordes?
-em sones pero noi
-tu i jo anavem junts al institut fa 25 anys soc el ....
-osti tu!!!No t hauria reconegut mai
Dissabte treballant em puja una noia al taxi i a mitg cami em diu
-tu ets de Badalona?
-d on de Badalona?
-llefia
-alla viva la meva ex pero jo no he viscut mai a badalona
-es que a mi em sones
Comencem a indegarnos d on podia ser,i em coneixia d un bar d on feia el cambi de torn amb el primer taxi que vaig portar,aixo fa mes de 14 anys i el fort es que ella en aquella epoca tenia 13 anyets i em recorda!!
Vam xerrar molt,inclus quan ja habiam arribat al desti vam seguir xerrant devant la seva porta,de viatges,ella arribava ara de pasar un mes a San Francisco.
Va haber hi molt feeling,i m ho va posar be un parell de cops perque l hi digues de quedar amb ella pero al meva timidez no em va permetre quedar amb ella,cosa que m estat arrepentint tot el cap de setmana,una noia la mar de maca i agradable,tot perdut,com tota la meva vida.
I el tercer,em puja un tio
-a Gava
-ok
-com va tot ddriver?
-em coneixes?
-i tu a mi
-doncs noi no caig ara
-jo era cambrer d una discoteca que tu eras el dj
-si?no et recordo

-Doncs eram colegues
-d aixo fa 20 anys tirant per el cap baix
-si
Doncs aquet i jo es veu que habiem treballat junts i no el recordo pas tampoc.
La meva memoria es molt selectiva per el que es veu,es bona recordant carrers,idiomes,geografia,ciutats,historia e historia del Barça pero en quant a fisonomia de la people es veu que es un desastre,M ha decepcionat my memory.

5 carreres:

Mikel ha dit...

don´t worry , igual es que simplement coneixes a molta gent.

Enric Caujapé ha dit...

Home, deu fer molta gracia de trobarte algú que es recorde de tu, deixes emprenta, esta clar !!. Importantíssim !!. Aixó alegra a qualsevol !!.
Salut

Anònim ha dit...

hola Ddriver!
has passat alguna vegada pel meu blog i m'ha costat molt trobar el teu. Tens un bon blog!!!
enhorabona

Brigitte

Eva ha dit...

ostres tu, vaya tela lo ed la noia aquella, ja saps que toca, ves rondant amb el taxi per la zona on la vas recollir o portar a veure si sona la flauta i torneu a coincidir!

ddriver ha dit...

MIKEL
La veritat es que si.
Orbison
Abans si deixava emprenta ara ja ...
Brigitte
Hola guapisima
CRISTINA
Jo en deixo pasar moltes oi?
EVA
Si home,jo no tinc la flauta per si sona,es impòsible tornar a coincidir