divendres, 30 de novembre del 2007

LA MAFIA RUSA I JO



No sabia si posar aquesta musica o la del padrino,aquesta crec que es mes adient per el que us vaig a explicar.
El post d avui es per avisar a tothom perque no hi caiguin.
L altre dia parlava d aquesta golfa,i d aquesta altre o d aquesta.
Avui vull parlar d aquesta



Aquesta noia(soposadament)es diu Ruslana(tambe suposadament).
Fa dies,una setmana mes o menys,al meu mail box va apareixer un mail d ella,amb algunes fotos seves,i dientme que volia que ens escribisim,habiam si aixo ens portava a cambiar our lifes.
El viure sol fa que tinguis les "defenses"molt baixes,aixi em va enganxar la meva ex,tot i que durant mes de 15 anys vaig ser molt feliç.
Pero estan sol acabes aburrint tot,festes,golfes,amics i arriva un moment que comences a necesitar carinyo(semblo en Rivaldo),encara que no el volguis,i es quan les defenses comes down.
Un dia per curiositat t apuntes a una web d aquestes gratuites de contactes,habiam que pasa,pero tot el que et diu algo son saldos o gent amb mes problemes que tu.
Tenia molt oblidada aquesta web,de fet ni la recordava quan va arribar el mail de la Ruslana.
Ens comencem a escriure i semblava que estigues molt penjada per mi,la cosa anava a mes cada dia,cada dia mes fotos,mes carinyos per mail,cada dia mes interes....
Per casualitat,vaig parlar amb el meu amic Dani,l hi vaig explicar el que me estava pasant.
Ell em va dir desde el primer moment que era una estafa.
L hi vaig preguntar perque?I em va explicar que a ell l hi habia pasat,i que despres de dos messos de mails l hi van demanar diners amb el pretext del Visat.
Be,pensava jo.Aquesta es doctora al seu pais,no crec que necesiti centims,
Desenganyat em deia ell,em va fer anar cap aquet post,i quan mes el rellegia mes semblances trobava,no te despercdici el post d en Dani.
El tema era averiguar quant abans millor la veritat,no m estigui aqui dies i dies fotentme ilusions per no res.
Al seguent mail,l hi vaig explicar el que l hi habia pasata en Dani,i tambe la vaig advertir que mai enviaria ni un euro en lloc,que els aconseguis ella alla i al baixar del avio els tindria per poderlos tornar a qui els hi hagues deixat.Que aqui no l hi faltaria mai de res pero sempre aqui.
Of course,mai mes va haber cap mail mes desde Russia amb amor.
A mi per sort m en enredat una setmana,una setmana fent me cocos de si era veritat,si pot sortir be,si haig de pasar..pero hi ha gent l enreden durant messos,messos fentse ilusions...que fort jugar amb els sentiments de la penya per uns quants euros...i la de tontos que hauran caigut i hauran enviat cales cap alla.
Amb ho be que vic sol,feina Barça i sexe de tant en tant..que mes vull?Mira que deixarme ilusionar!!
No se com m he deixat portar per el tema,si quan veig que algo va a mes sempre m allunyo.
No vull tindre que pensar amb ningu,nomes amb en Rijkard i els seus,que prou feina em donen.
Ja vaig pensar molt en una,i molt saturat vaig acabar,i no vull que em tornin a fotre mal,pero no se,potser la novetat de la forma de coneixer algu..no se pero algo em va deixar emportar,la falta de defenses.
Aneu en compte

13 carreres:

Anònim ha dit...

A un amic li va passar quelcom semblant. S'ha d'anar amb mil ulls company, i sobretot en aquestes webs on hi ha gent que, com bé dius, aprofiten de la gent que és sent sola per enmerdar-los. Sort del teu company !!

Les ruses, només si entren al taxi !! :P

Enric Caujapé ha dit...

Coooooompteee amb els russos, compte , Fas be passa de tot que aquí tenim les millors mosses del mon mundial !!!.

Mikel ha dit...

tela marinera!!!

Anònim ha dit...

Els americans són els més estafats, segons les estadístiques del que vaig anant llegint quan em va passar i vaig descobrir tot el "pastel". Suposo que l'estafador no va tindre en compte que, en el cas nostre, "la pela és la pela". El pròxim cop s'haurà de documentar més sobre el nostre tret diferencial català, jejeje. Celebro haver-te ajudat. Ja ho veus, amic, som innocents i vulnerables davant el sexe femení, a vegades pensem més amb la tita que amb el cap, seguint un vell tòpic feminista, però imbècils no no hom, i no ens pendran el pèl!
Deixa'm dir-te que ja desconfio de per sí amb els russos, a la feina n'he conegut moltíssims i són la repera. Salut !

Lluis Ridao Gordiola ha dit...

brrrrrrr

sense comentaris!!!!!!!, es que els extrangers tots/tes son iguals!!!!!!


millor busca una catalana!
ERC


xDDDDDDDDD

chamb ha dit...

Com diu sempre un client meu, les dones sempre acaben costant pasta.

Es com aquell acudit que un diu;

-he conegut una tia amb un cul¡¡ quin cull i uns pits¡¡ mare de deu quins pits¡¡¡

L`amic li pregunta; - I de cara?

Respon; de cara? carissima¡¡ com totes¡¡¡¡


preu per preu millor les llatines, creieu me.

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Prenc nota
ORBISON
Aqui tenim lagartes lagartes
MIKEL
Pero tela
DANICHAN
La pela es la pela
LLUISKY
Les dones son iguals.Catalana?Hi ha una catalana que nomes treballava divendres tarda i dissabte al mati i ara te una torre amb piscina a costa dun servidor
CHAMB
Jo al principi de la primera separacio,quant vaig tindre un piset,van pasar de tots els paisos del mon,la meva mare deia que si estava fotent la volta al mon en 80 polvos,i tela,sobretot from caribean eh?lagartes lagartes

chamb ha dit...

Driver,

les caribenyes son lagartes, d`acord. Però que m en dius de les d aqui eh? anda que no tenen peligru¡¡¡

escolta, envia`m un mail si vols venir a sopar demà amb el dessmond i alguns colegures més. Si vols alguna llatina , m`ho dius i t en aparto una .

en tot cas que vagi bé

ZAGASO ha dit...

Tens un gran cor...

un bon cervell ...

i un amic intel·ligent...

Albert_stk ha dit...

Molt de compte amb les pobres noies que buscan parella per internet. La majoria només buscant algú a qui treure-li la pasta.

Anònim ha dit...

Hola, jo conec aquesta noia la Ruslana. El principi m'escrivia coses massa romantiques i li vaig dir que no era real i que no valia fer fotocopies i enviarm-ho i va canviar de tactica i m'els personalitzava i com que no la trobava en els llocs d'scammers i m'havia convencut que era real i veig que m'ha enganyat.Lo fort es que la vaig conèixer en el Badoo i em va escriure ella i a mi em va entrar diferent dientme que com que ella tenia 30 anys que per alla Rusia era massa gran per trobar novio i que s'havia apuntat a una agencia i probaba de conèixer gent. I he estat 2 mesos escrivintme amb ella dels quals 20 dies no ens hem escrit perque s'anava fora ajudar uns crios i una tempesta li empedia escriure i el que em va confondre es que el telefon no podia parlar excepte un dia que vaig trucar desde un movil amb tarjeta i vaig estar 5 minuts.
La noia ja em deia de casarme i m'estava penjant molt i no em contestava del tot i veia que evitaba de tenir una conversa a la webcam vaig mirar si la trobava i t'he trobat a tu i a un altre que tenia un Email clavat a un meu i jo no li penso contestar perque si li contesto sabria que l'he descobert i canviaria d'identitat i aixins espero que la interpol l'enganxi. D'estar esta fixada, hi ha 3 o 4 mes que s'han queixat d'ella.
A mi no m'ha demanat diners, la noia em seduia dient que la seva mare em trobava atractiu i que els altres familiars li deien que es quedes a Rusia i que no es lies amb un noi.
Potser no m'estafat amb diners sino sentimentalment, et fan sentir com si fossis un superhome, dientme com potser que no estiguis amb mes noia. Que va depresa perque no em vol perdre, s'em posava gelosa...Em venia pors de la que deixes i que era real i real que la truques.. QUe no la deixes escriure..
O sigui amb aquesta experiencia he vist que la ment es molt manipulable.
Gracies a la teva pagina web la he descobert per lo que he vist ha intentat molta gent d'aqui Catalunya i Espanya.
Si us trobeu amb aquesta situació, per saber si es real o no, es:
1- No donar mai diners..
2- Una conferencia amb Webcam o com a minim parlar varies vegades per telefon.
3- No fiarse de les foto de pasaport, ella em va dir que m'enviaria una copia del passaport.
4- No tenir mai presa... Si va be ha de passar minim 1 any.
5- Les fotos poden ser comprades.
6- Cada mes, mirar en la web si aquesta noia está a la llista i sobretot si noteu que us esteu colant per ella tal i com he fet jo.
Seguint aquestes regles tranquils que ningu us enganyará.
Gracies usuari Carquinyol.. A veure si em pots explicar com et seduia si de la mateixa manera que a mi, jo si no fos per les sospites del principi hagues caigut de 4 potes. I si l'hagues trobat quan vaig buscar no hagues trigat tan temps...
Salutacions Roger.

ddriver ha dit...

roger soc en ddriver no en carquinyol,era el mateix,et fa sentir molt be,l autoestima et puja molt i si no fos per el meu amic danichan encara hauria caigut.
Les fotos?igual que et demanaven fotos,aquestes fotos les deuen fer servir per enredar a un altre i ves a saber qui es la noia de les fotos

Anònim ha dit...

Hola carquinyol, mira per aon, jo no le he dit res i encara he rebut dos missatges precisament avui el segon. Em pregunta aon m'he ficat que ha rebut un paquet amb auriculars perque pogues parlar amb mi perque el telefon no anava i l'internet cafe no tenien res quan la vaig localizar en el messenger. Jo no li vull dir que la he descobert.
Lo que no entenc perque m'ho feia perque li vaig dir un dia he llegit sobre les estafes i em sona que no ets real per l'error i et deixo la oportunitat i amb els 2 mesos no m'ha demanat diners i sempre ha sigut te quiero pero poques vegades em parlat de coses personals i com que la cosa s'escalfava que em deia que volia ser la meva esposa i que es ficava gelosa i que anava a per totes i jo em començava a sentir algo fort vaig decidir buscarla.
Podria ser ella la de les fotos, em va descriure una festa d'alla el dia 7 de Gener el Christmas Ortodox i sortia ella vestida amb una cosa tipica i semblava més una noia de 30 anys.
A mi em quedava el dubte si era una calentorra o una estafadora i es una estafadora. Aquesta web està hiperclar...
http://agencyscams.com/Girls/RuslanaGaliullina.html

De fotram m'ha fotut perque he perdut temps i et baixa l'autoestima després d'això perque un es pensa que es tonto. Pitjor la persona que li ha enviat els diners...
Salu2 Roger.