dijous, 29 de novembre del 2007

2ª MEME EN 2 DIES!!TEMPS ENRERA


Aquesta noia de la foto es la que m ha pasat aquesta meme,que m ha costat dies

poguerla fer,vaja un faenon!!

No hi ha dret,be aqui esta i ens la treiem del mitg,que vull escriure un post sobre

la mafia rusa,ens em topat la mafia rusa i jo.Pero aixo dema.


  1. Jo 10 anys enrere:
Fa 10 anys era el tio mes feliç del mon,estava amb la meva ex dona,amb el meu

fill,un dels 3 gossos que vam tindre.Feia poquet que ens habiam comprat un

duplex de mes 115m.

Tambe feia poc que tenia el meu taxi.M´acabava de desfer d un citroen Xm i tenia

un Toyota Carina,el millor cotxe que he tingut mai,no fallava mai!


2.-Jo 5 anys enrere:

Era la persona mes desgraciada del mon,m acabava de separar i en un no res s em habia

enfosat el mon.Vivia en una pensio,i res no tenia sentit per mi,nomes desitjava morirme.

3.-
1 any enrere:

Mas de lo mizmo,feia un any que m habia separat per segon cop de la meva ex

dona(tonto al cuadrat)i tornava estar com fa 5 anys pero sense viure a una

pensio.Preparant viatges amb el Barça,ara fa just un any era a Sofia,veient el Levsky

de Sofia vs Barça

4.Ahir

Ahir que?merda com cada dia de la meva vida,anar pasant fins que acabem.

5.
Avui

Mes merda,la que recollire avui que es el meu dia de festa i em toca fer de maruja.Un dia

encantador,segur.

6.-
5 cançons de les quals em sàpiga la lletra:

Jodeeer!!

Earth wind & fire-Fantasy

Delegation-Darling(I think about you)

Sau-Boig per tu

Lluis Llach-El meu pais

Lluis Llach-Amor particular

I moltes mes,evidentment el Cant del Barça i els segadors

7.
5 coses que m'agrada menjar:

-Paella

-Raviolis

-Carn rebosada

-mandonguilles

-un xoxet de tant en tant

8.
5 joguines preferides:

quan era petit les meves joguines preferides eran

-una pilota de futbol

-una pilota de futbol

-una pilota de futbol

-una pilota de futbol

-una pilota de futbol

La meva mare ho pot confirmar,els altres juguets no tenien cap utilitat,nomes d adorno.

9.
5 llocs ideals per visitar

Sempre cualsevol lloc depend de la companyia i com t ho pasis.Jo als llocs on estat mes feliç

han estat aquets,sempre perque la companyia m ha fet ser el tio mes feliç del mon.

-Llança

-Roma

-Lindos (Grecia)

-Paris

-i el camp del Barça

10.
5 distribucions de GNU/Linux preferides:

M agarda que em fagis aquesta pregunta,i del que m agrada no la penso contestar

11.
5 persones a les que passes aquest mem:

jajaja ara ara vendetta

-Lluisky

-Andrea

-la Brigitte si me l ha pasat no val oi?

-no se no recordo qui m ha enviat mes memes,memoria de peix.

And that´s all,contenta senyoreta?quin faenon que m has donat i quin fart de recordar

coses que tinc ben desades


12 carreres:

Anònim ha dit...

M'agradat la de "5 cançons de la que et sàpigues la lletra"... jo hauria contestat ... l'himne espanyol

xD

Anònim ha dit...

LINUX? No es deia Linus aquell amic del Charlie Brown que sempre duia una manta...? ;-)
Molt bona la resposta de les 5 joguines!

Anònim ha dit...

Jajajaja!!!!
que bona la del menjar!!!
com que de amo de casa, eh???
la memoria de peix era per mi???
kisses!!

Anònim ha dit...

5. Debian, Ubuntu, Mepis, OpenSuse, Gentoo

Friki!!! xD
Sóc incapaç d'aprendre'm la lletra de cap cançó :(

Salut.

ZAGASO ha dit...

jejejejejejeje
M'has fet riure!

Però una de les grans PUTADES del món blocaire són els PUTUS memes!!!!

Els ODIO!!!! Collons. Quan vulgui escriure d'alguna cosa, ja ho faré... oi?

Anònim ha dit...

eeeiiiii!Molt bé, crack!
osti tu... i no l'has fet amb monosílabs!!
DOncs si, estic molt contenta. Gràcies per haver-lo fet!
Salut!!

per cert, espero que t'hagi anat bé el dia de marujeo, jejejeje!

Anònim ha dit...

bon gustos musicals ;)

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Jo no m el se jajaja,el fort es veure quan juga panya que hi ha jugadors que mouen la boca com si el sabesin
DANICHAN
Bona aquesta
CAFEAMBLLET
Es molt important el que menges
APOCALSHIT
Jo em vaig quedar a Artola,Ramos,migueli,olmo,zuviria,
Neeskens,asensi,sanchez,
simonsen,Krankl i carrasco
IGNASI
sI NOI I MES AQUESTA
BRIGITTE
Jo quam hi poso m hi poso, en tot
ir por naa es tonteria
LLUISKY
Si,sobretot el funky em torna boig

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

ah ke lindooo..salsio vengantivo el nene..joder..no podias ser menos rencoroso??????jajajjaa a ver si lo hacemos..un besooo

Anònim ha dit...

Molt bona Ddriver xD

Salut.

Red Pèrill ha dit...

Pues no sé si és merda o no, però les teves històries són molt bones, o almenys tens molta gràcia explicant-les...

ddriver ha dit...

ANDREA
Con todo el carinyo del mundo
RED PERILL
Gracies