dimarts, 9 d’octubre del 2007

UNA PRENYADA

Avui a pujat una dona al taxi emprenyada amb tot el mon mundial i jo de sparring.
Que si vaja merda la pluja,que si el puto bus,que si els semafors,que si el transit,que si no arribo,que els putos guardies....tot el rato renegant.
Com tenia panxa de prenyada dic anem a desengrasar una mica el tema habiam si ens relaxem...
-quan l hi falta?
I ella al seu puto rotllo que si el meu marid,que si la veina..
-ei!!quan l hi falta?
-quan em falta de que?
-per donar a llum
-que vols dir?
-home no se deu estar a punt no?
-m estas dient gorda?m estas insultant?
-no nomes volia ser amable
-et sembla se amable dirli a una dona gorda?
-es que pensava...
-tu que has de pensar,tu ets un mal educat i un imbecil
-escolti...
-para ara mateix,paraaaaa!!!
-esta plovent
-vols parar,que baixo i a sobre no et pago.
Osti tu,terra tragam,hauria jurat que estava prenyada,era molt rodona la panxa.
Ara ric pero quina vergonya he pasat!!Amb ho guapo que estic calladet

13 carreres:

Mikel ha dit...

una situació complicada sobretot amb gent coneguda que fa temps que no veus i esta de pocs mesos...que dius...pregunto , no pregunto... bufff quin mal rollo!!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

juasssssssss eso te pasa por simpático¡¡¡¡.yo paso y salvo que me digan algo ni pregunto..porke he visto pasar de esas situaciones "tragame tierra" y pufff les rehuyo....y seguirá odiando al mundo esta mujery encima a los taxistas jaja

Anònim ha dit...

no vegis quin moment nen !! Jo crec que el mal humor s'ho provocaven els gasos que guarda a la panxa hehehehe

PS: Has tingut sort que no els alliberes al taxi hihihihihihi :P

chamb ha dit...

en cas de dubte, ni que sigui minim, no s ha de preguntar.

Ara, un cop quan ja era molt evident li vaig preguntar a una companya que es va molestar "..pero tio...que et pensaves? que estava gorda o que?"

Anònim ha dit...

Aquesta dona més que prenyada el que estava era "em prenyada"... amb el món xD

Xavi ha dit...

Al final va marxar sense pagar?

PD: Ara ja saps, quan vulguis fer fora a una dona només cal que li preguntis si està prenyada xD

El veí de dalt ha dit...

És que no aprendràs mai...eh?

Anònim ha dit...

Millor les quatre del altre dia jajajajajaja molt millor si senyor ;)

Itf ha dit...

Jo un dia vaig estar a punt de cedir-li el seient a una senyora pensant que estava embarassada i com t'ha passat a tu, només està gorda.

Nosotras mismas ha dit...

Upsss....

Petons.

Anònim ha dit...

Per mi que la dona estava prenyada de debò, el que passa és que havia arribat al seu destí i no volia pagar-te jajaja

Enric Caujapé ha dit...

Ostia tu, quina risa...jo em descollono !!, home jo penso que millor que et diguin prenyada que no gorda....no?

ddriver ha dit...

Gracies a tots encara em fot vergonya recordar ho.
Que collons mes vergonya l hi ha de fotre a ella