dimecres, 3 d’octubre del 2007

NOU BLOC

Avui no hi ha post perque no hi ha res a explicar.
El que si vull explicar que avui estic de festa.Avui he obert el tercer bloc i aixi us lliurare del Lloro del taxi.
Es un bloc musical on posare tots els discos que tinc,i evidentment cada disco te la seva historia darrera,be alguns no pero algo farem.
Aixi que esteu tots convidats a la festa d inaguaracio del nou bloc,hi haura coca i petards per tothom.
L adressa(s em oblidava)es aquesta
http://elsmeusdiscos.blogspot.com/
I vinga doncs que comenci la festeta!!!!!!!!!!!!!!

9 carreres:

Anònim ha dit...

Ja passaré a prendre alguna cosa ;)

Hi ha parada de taxis a prop ? :P

Anònim ha dit...

Ara mateix hi vaig!!!!!

Eva ha dit...

ostres, jo ja m'havia acostumat a veure això del lloro del taxi smepre feia gràcia....

bé em passaré a veure què tal el nou blog!

Déjà vie ha dit...

Una foto ben xula! me'n vaig cap a la inauguració. Ens veiem alli!

Anònim ha dit...

Doncs jo com en Carquinyol, també passaré a prendre alguna birreta o whisquise o...Salut i que vagi bé el nou bloc

Anònim ha dit...

benvingut blog!!
ja sé que no és dels teus, però algun dia escoltarem el bruce springsteen per alla?
PD. Per cert, activa l'opció perquè els que no tinguem compte a blogger et poguem deixar comentaris. gràcies ;)

Anònim ha dit...

No et dubtis que m'hi trobaràs.

Salut.

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
En casa del herrero cuchillo de palo
CAFEAMBLLET
La primera
EVA
Ja veurem
DEJA VIE
Ja trigues
AVI
Aqui alcohol n hi ha poquet
ELENA
Ara ho miro aixo,mira els propers post alla i a lo millor tens una sorpresa,tambe m agrada

ddriver ha dit...

APOCALIPSHIT
T espero