dijous, 11 d’octubre del 2007

JA LA TENIM

Fa uns dies que vaig de puto cul i no tinc temps per entrar a altres blocs que sempre visito,ni tan sols estar per el meu bloc.Habiam si aquesta tarda tinc temps i us vinc a veure a tots.
Nomes una cosa,que no m en podia estar d ensenyarla a tots vosaltres...
Ja la tenim!!!!!!!!
Nomes te un petit problema,i es el cartellet que te a dalt!***No smoking***ja en parlarem,al camp del Chelsea tampoc es podia fumar,ni al talgo que ens va dur a Paris,ni al aeroport de Roma,ni al de Sofia.
En fi aquesta es la gran nova que tenim,ara buscare a internet on esta el seient aquet,ja que a l entrada no posa res.
Ja esta mes o menys o veurem aixi!!

6 carreres:

Eva ha dit...

jejej felicitats per haver aconseguit l'entrada!

per cert, que estrany no això de no poder fumar a un camp de futbol? bé si et serveix de consol ahir a bikini tampoc es podia fumar però d'estrangis a mig concert em vaig fer un parell de pitis ;)

Mikel ha dit...

GENIAL!! FELICITATS i a disfrutar-ho!!!

Itf ha dit...

Quina enveja!! Que ho disfrutis noi! Jo ho veuré des de la tele!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

ke falta nada..muy pokito unos dias¡¡¡ y estar de fiesta..ahora si ke nos daras envidia eh¡¡¡¡¡ un beso guapo

Enric Caujapé ha dit...

joder !! quina sort !!, be espero que cridis molts gols per tots els que ens quedem, i compte amb les cervesses !!!

ddriver ha dit...

EVA
Jo fumare,si puc em fare una foto amb el cigarrete i ensenyare el meu delicte en el bloc
MIKEL
Ho farem segur!
ITF
Ja mirare a la camara habiam si us veig
CRISTINA
Gracies,se que son sinceres les felicitacions,apa tirititran
ANDREA
9 interminables dies quedan
ORBISON
Cridare per tots vosaltres