dimarts, 30 d’octubre del 2007

ESCOCIA GLASGOW

Vam tornar a Glasgow amb l intencio de trobar d una vegada Celtic Park,pero no va haber hi manera.
Total anem al centre a visitarlo i ja trobarem una oficina de turisme i ens informaran.
Vam anar a visitar la catedral de Sant Mungo.
I despresvam veure un puesto de Policia i a George Square,plaça Catalunya de Glasgow estava l oficina de turisme.
Per 50 pence ens donen un mapa.ens regalan tota l informacio que ens faltava i voltem una mica per el centre esperant l hora del sopar.
Al Isidro se l hi en va anar l olla.. habiam qui ho treu ara
I com era d hora per anar a dormir vam anar a diferents terrasses(l unic lloc que pots fumar) a probar les cervessetes de Glasgow.I a relacionarnos una mica amb els borratxos del poble

4 carreres:

Anònim ha dit...

Et vas deixar algun trosset sense veure ??? :P

MaRiNa ha dit...

quan vaig estar a escocia, vaig trobar glasgow moooolt lleig! una ciutat molt industrial i amb més aviat poca gràcia (clar q jo no anava d turisme futbolistic)
en canvi edinburgh el vaig trobar precios

Itf ha dit...

Buff. Després de veure tantes fotos em venen ganes d'anar a Escòcia. Sempre he estat fan del Regne Unit. A veure si algun dia tinc oportunitat d'anar-hi.

Per cert, bentornat!!

Anònim ha dit...

jajaja, l'Isidro és un crac. No veu fer una foto de front al pobre cavall? jajaja