diumenge, 2 de setembre del 2007

SANTORNEMI

Ahir es va suspendre el festival amb les Suecas,millor no estic d humor per festes.A mitja tarda truco en Ronny per quedar per la tarda a Lloret...no no estic sortint cap a Holanda!!!joder tant d hora?
-tenia que haber marxat fa dies pero...
-i les Suecas?(com ell habia quedat amb una el dia despres)
-oblidau!!
-why?
-vaig anar a la platja amb una i va apereixa el marit!!!
-no fotis?
-si si vaig tindre un percal...
Total que ahir ens vam quedar per aqui i ja anirem dimecres nit.Millor,despres del "fieston"he estat algo depre,no se si es el baixon de tot el que ens vam fotre o veure que estic igual que fot 20 anys,sortint de festa nomes per omplir les hores de la meva vida.
Aquestes festes em distreuen molt mentres pasan i son necesaries pero no es el que el meu cap vol,el que jo vull mai mes sera i aixo es el que em fot molt.
La feina aquets dies tampoc a acompanyat gaire,si hagues hagut mes feina hauria pensat menys i hauria estat millor.
A sobre ahir en plena crisis,paro al aeroport,per veure si em calmo una mica i quan em tocava,ja estava una mica millor i em van portar aqui....
Aquet carrer de Viladecans la meva ex i jo vam tindre el nostre primer pis,quant teniem 21 anyets...nosaltres eram al num 52 i el viatge era al numero 60
-vol que l indiqui?
-a mi?no cal,el deixare a la porta
-que es de viladecans que coneix el carrer?
-que va!!pero soc un gran profesional!!!(toma bacilada)jaajjajajaja
Malalt malalt vaig tornar d alla i ja veig que aixo es per sempre i de tant en tant em fotaran aquets baixons...
En fi no tinc ganes d escriure mes de moment.

EL LLORO DEL TAXI



Listen, baby Ain't no mountain high Ain't no vally low Ain't no river wide enough, baby If you need me, call me No matter where you are No matter how far Just call my name I'll be there in a hurry You don't have to worry 'Cause baby, There ain't no mountain high enough Ain't no valley low enough Ain't no river wide enough To keep me from getting to you Remember the day I set you free I told you You could always count on me From that day on I made a vow I'll be there when you want me Some way,some how 'Cause baby, There ain't no mountain high enough Ain't no valley low enough Ain't no river wide enough To keep me from getting to you No wind, no rain My love is alive Way down in my heart Although we are miles apart If you ever need a helping hand I'll be there on the double As fast as I can Don't you know that There ain't no mountain high enough Ain't no valley low enough Ain't no river wide enough To keep me from getting to you Don't you know that There ain't no mountain high enough Ain't no valley low enough Ain't no river wide enough

3 carreres:

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Poco a poco..se que parece una cuesta gigante, pero ya llegará el momento en que puedas pasear tranquilo por esas calles y solo te quede la sensación de recordar una etapa de tu vida, una más.
Yo tampoco tengo un buen día, peroes por otros problemas, así que soy medio bajón hoy como para escribir..te dejo un beso grande.. y confía en que ya pasará...
besos

Eva ha dit...

caram amb les sueques tu.... quin perill que tenen.... bé, les turistes ja ho tenen això de liar-la força

ddriver ha dit...

ANDREA
Ya veremos
EVA
A sac elles,els hi picava i ja esta sense mirar el que feien