divendres, 14 de setembre del 2007

PER FI UN ARTICLE DEL TAXI(SANTA POTRA)

Ahir va ser el primer dia que treballava de dia en serio.
Al agost vaig cambiar al dia per l´accident,pero allo era com la nit,poquet transit,a principis de septembre el transit era soportable,i ahir realment era el primer dia de veritat,era la gran proba si la superava podria seguir pencant de dia.
Tot va començar fatal,a les 6 nomes hi habia taxis i mes taxis,no hi habia gens de feina,vaig trigar una hora i 20m en encotxar,i tot per fer un viatge de 2.60.
Estava desesperat,ja començava a pensar en anar a dormir un altre cop i sortir a la nit.Al final enfilo Gran Via i cap a casa.
Una cosa es poca feina i un altre fer el ridicul.
A Gran via/Bailen m aturen per anar a la torre Mapfre,vaig pensar aquet i cap a casa.El deixo,pujo Marina
per anar a buscar la C32 i m atura una roseta
-al carrer Dalmases
-ok
Arribem alla i em treu un billet de 50,
-noia acabo de començar i no tinc cambi
-habiam si hi ha algo aqui per cambiar
De repent es va atavalar,no se perque,jo l hi vaig dir que nomes duia 25 euros i em diu
-doncs donem els 25 i la resta bote
-einzzzzzzzzz,gracies
No se perque ho va fer pero alla va cambiar la meva sort,bonanova/iradier un tio
-al aeroport
-bien!!
Em quedo al aeroport i en 20m sortim,puja un de Madriz(perque sempre ho diuen,vengo de Madriz)
-a Sant Cugat
-ok
D alla aprofito per anar a l empresa a carregar gasoil...torno a la city i vaig pencant d aquella manera i cap a la una
cotxes
i mes cotxes
i encara mes cotxes
no hi habia manera de mouras,quina manera de perdre el temps.Per fi enfilo consell de cent...si aconsegueixo arribar al final m en vaig a casa a dinar...i m atura una noia
-al aeropuerto
-ok
Xampa?molta.Aprofito per fotrem el dinar al bar que tenim alla a la parrilla,"Paella",macedonia...6.5euros!acabo i ja em tocava arrancar.
2 taxis vam carregar a una familia Iranians
-al hotel....
Alla al hotel mentres descarreguem surten uns Irlandessos que volian taxi,i com jo vaig ser el mes rapid en descarregar,els encotxo
-indor karting Sant Feliu
-let´s go
Arribem alla i tancat,26euros de taxi
-doncs portens a algun lloc
-com que?
-no se on poguem pasar el rato
-de putes?
-Why not?
Tornem cap a la city,als deixo al centre on els cuidaran be i tal com els deixo una dona que si la puc portar a Premia de dalt
-ja veus,aixi plego i em quedo a casa
La vaig portar al mateix carrer on viuen en Sergi i en Ferrer i un tal Garcia de l altre equip de la ciutat.
I aixo es tot,vaig anar de xurro en xurro,no se si sempre sera aixi de dia pero ja estatria be.
Avui ja no he començat a l hora,perque vull aprofitar la nit,que es divendres i val la pena quedar s hi.Ja veurem.
Ah m oblidava,es veu que ara l ajuntament en nom de la multiculturalitat esta posant el nom del carrers en Castella
o a lo millor no els hi ha donat temps en 30 anys a cambiar ho,de fet es molt just de temps,no se pero ja els hi val.
EL LLORO DEL TAXI
Habiam si funciona avui aixo,la millor veu de totes,mes que la d en Franky,i sino escolteu la versio que fa d aquet tema

11 carreres:

Enric Caujapé ha dit...

Ostia ddriver, i jo que em pensave que la meva feina era estresant..!!1..llegin-te em poso dels nervis, fent cues i més cues...oooohhh, ja cal que et cuidis...be, doncs aixó...salut !

Enric Caujapé ha dit...

Per cert, sublim cançó la que has escollit , has de sentir la d'en Frank Sinatra amb Joao Gilberto....brutal també

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Nene..como dice orbison ya nos dejas de los pelos..nerviosos de leerte...a ver que un viernes a la noche hacer de camarero en un bar lleno de gente tampoco s moco de pavo..pero bueno..lo tuyo me pone nerviosaaaaa cuidate mucho..

Eva ha dit...

collons amb propines ocm la d'aquella noia val la pena aguantar aqueste strés eh???
deu n'hi do tu quanta generositat!

ddriver ha dit...

ORBISON
Ja l he sentit la versio aquesta que dius i evidentment m agrada tambe pero els jocs que fa aquet amb la veu en aquesta versio son increibles

ddriver ha dit...

ANDREA
Camabrer i pintor son 2 feinas de les mes dras que mai faria
EVA
Aixo molt de tant en tant,vaig pensar que no fos falç el billet

Anònim ha dit...

Rosses esplendides, guiris amb ganes de gresca.... avorrit no estàs al taxi!

Enric Caujapé ha dit...

Ddriver: 1000 gracies, em sembla que ja ho he aconseguit !!!...de veritat que gracies !!1....sempre agraït !!!

ddriver ha dit...

ORBISON
A disposar

Anònim ha dit...

Santa Rosa beneïda !! ;) Espero que et segueixi emparant !!

I pel que fa a les plaques no, 30 anys per segons quines coses no donen per a res... ;) ja m'entens...

ZAGASO ha dit...

Suposo que els dies de sort s'equipararan amb els de dissort!!!

La vida és un pèndol constant!!!