diumenge, 9 de setembre del 2007

FOOTBALL AND CULTURE

Avui tinc festa i no tinc res a explicar del taxi i m he dedicat a preparar el viatge a Escocia,tema que m esta començant a emprenyar.
Jo a Escocia ja he estat,el colega no.Un sightseen general no el farem perque no.Anem nomes 5 dies i en perdrem amb trasllats del aeroport de Blackpool a Escocia.
Anem poquets dies perque el colega mai vol anar molts dies no per la pasta que gasta sino la que deixem de guanyar...i despres ens empenedim.
De moment amb els dies que anem nomes podrem veure Glasgow i Edimburgh,pero ja m esta dient i fort williams i Aberdeen...i....i...m estic emprenyant,perque soc jo l encarregat de montar els viatges i no puc allargar els dies,mes aviat a l octubre alla sera al reves.
A mes visita obligada son els estadis de futbol,i n hi han poquets alla...Imprescindibles a Glasgow en tenim 3:
Celtic park(parkhead)
Ibrox park(on hi haura el partit amb els Rangers)
i Hampdem Park(estadi nacional,on per cert els de dalt de la montanya l any pasat van perdre la ueffa als penaltys jeje).
A part hi han molts mes estadis a la ciutat de Glasgow,pero tot aixo es temps..
A Edimburgh a part de la milla Reial amb castell,parlament,etc etc...tenim l estadi del Hearts,mitic estadi,Tinecastle stadium,construit al 1886,fa un temps ja no?
I el colega tambe vol anar a Aberdeen a veure el seu estadi,equip que va guanya una recopa a aquells que van de blanc.
Futbol i cultura es la conbinacio perfecte pero fan falta mes dies,habiam si l hi faig veure i per vuitens i cuarts de final i semifinals i la final de Moscu ens podem fer amb 10 dies al menys cada viatge d aquets.
A que ve aquet post?a res,nomes que planajant aixo estava pensant en la cantitat d estadis que em vist desde que em vaig separar..
El primer va ser San Siro o Giusseppe Meazza segons qui jugui
Despres el ja mitic Saint Denis
Mes tard Louis II de Monaco
El seguent va ser l Estadi Nacional de Sofia
I a Sofia vam veure tambe l Estadi del Levsky Sofia
I el del Slavia de Sofia
Els seguents ja van ser l entrenyable Goodison Park del Everton
I Anfield
I evidentment el millor estadi del mon
No es que abans de separarme no anes als viatges pero nomes podia anar a finals,transportar tota una familia es molt car.
EL LLORO DEL TAXI
Com no?si si is coming home

14 carreres:

Anònim ha dit...

Quina por em feu tu i l'Isidro de viatge jajajajaja

Anònim ha dit...

Si m'agradés el futbol crec que no h hauria millors companys de viatge que vosaltres dos !! =)

ZAGASO ha dit...

Collooons!!! Aquesta sí que és una bona col·lecció.

Jo vaig col·leccionar BASILEA i vaig deixar la cole a SEVILLA!!!

Ben cert...

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Pues yo cuadno pueda salir en paz fuera de fronteras..pienso conocer, dentro de lo que pueda y me de el bolsillo, Europa...y claro sus estadios que sino mi esposo me mata..a mi dejame con mi piso sencillo, mis muebls viejos, mi ropa hiper gastada..pero dame muchos viajes a mochila al hombro igual y a bocadillo y albergues ..pero seria la ilusión de mi vida..viajar y conocer..besosssssssssssss

Anònim ha dit...

Doncs jo m'he quedat a les portes de Anfiel i del Old Traffor aquest estiu ... no quedaven entrades pel tour :(

Salut.
PD: tinc un pin de l'Everton, que el vols? :D

Anònim ha dit...

el teu colega fins i tot pateix quan està de vacances pensant en la pasta que "deixa de guanyar" mentre no treballa? Pfff... diga-li que s'ho faci mirar, francament, perquè això és greu tu. Estant de vacances l'últim que es pot fer és pensar en la pela! Clar, llavors ens titllen de "pesseteros"... amb elements així normal...

ddriver ha dit...

TANIA
Si eh?No saben el que els hi espra a la gent de Caledonia.
CARQUINYOL
Quan volguis quans mes siguem millor,mes riurem
CRISTINA
No saps la d emocions que et perds no agradante el futbol,a nosaltres tambe ens donara temps de veure ho tot
IGNASI
Quina enveja Basilea!!a Sevilla estava a la mili i em vaig fer el boig perque em fesin fora i poguer anar i els cabrons em van tancar al psiquiatric del Hospital de Manises fins pasat el partit i despres lili,lliure sense tindre que fer mes mili,nomes 3 mesos pero em vaig perdre la final.
Despres he completat la coleccio amb Berna,Rotterdam(2times)Wembley,atenes,
i un munt de llocs mes de quan era boixis i no pagava viatges
ANDREA
Clar que si,de camping en camping vaig coneixer tota europa mab la meva ex i no hi ha res millor que viatjar,be si pero val 70 euros l horA
APOCALIPSHIT
Quina pena perdres aquets estadis,son impresionants,nomes entrar fan olor a futbol...vols que et fagi dentetes?mira aquet video
http://youtube.com/watch?v=sbk4b4x_73I

ddriver ha dit...

APOCALIPSHIT
(2a resposta)pin del Everton?en tinc 2 gracies per el detall te mira aquet altre video i "gallina en piel"i encara hi ha qui no l hi agrada el futbol
http://www.youtube.com/watch?v=bvzNcYNWRh0&NR=1

ddriver ha dit...

DANICHAN
Tens sort que aquet es el meu bloc si fos el teu t haurien censurat el coment,ja que per menys...
Ell pateix abans de decidir pero un cop alla disfruta com el que mes.
No es el mateix ser autonom que asalariat que tots els messos son 1500eur i no hi ha posibilitat de mes.
El"peseta"aquet que dius desde abril de l any pasat a viatjat a Milan,Paris,Berlin,Costa Blava,Bulgaria,Japo,Liverpool(2 cops)i el pirineu a part de conseguir la pasta per un cotxe nou i pagarlo al contat,i ara al octubre l hi donen.."peseta"?no se,millor que tindre un sou pla no?

Anònim ha dit...

segurament ja m'agradaria tindre el sou d'aquest Isidro, de ben segur que és més alt que el meu. Per això mateix, quan més diners es tenen, més reca de gastar-los, cada cop està més demostrat. En el meu cas, el meu petit sou me l'administro com bonament puc, però quan vaig de vacances no em sap greu escatimar en detalls si m'ho passo bé. En sé de molts que estan podrits de pasta i no deixaran un putu euro de propina a un restaurant, perquè els RECA, perquè són simplement així de miserables. A aquests els enterraran amb els milions al costat. Sóc rics però també molt pobres de mentalitat. Paradoxes de la life.
P D ets lliure de censurar-me, jo ja saps els motius pels que ho faig al meu blog :-)

ddriver ha dit...

DANICHAN
Et tornes a equivocar.
No has entes res o m he explicat malament.

ZAGASO ha dit...

Hagués canviat Sevilla per no fer la mili!!!! jejejejejeje

I a més, en passar en tren per València, ens van tirar unes pedres contra els vidres de dos parells de collons!!!

Encara em recordo amagat a sota dels seients!!!

I Basilea sempre em recordarà el meu pare. Allò va ser sentiment. Allò encara em faria plorar. I jo era prim i jove.... (com ara!!! jejejejej)

ddriver ha dit...

IGNASI
Saps perque ho de les pedres?Las autoritats del lloc van decidir que el primer que s habia de fer al acabar el partit era treure el Boixos nois d aquella ciutat,hi habia hagut altercats amb els biris,abans del partit.Els Brigades amarillas de Cadiz s habian aliat amb boixos contra Sevillans i va haber hi follon.
Aixi doncs el primer tren que va marxar va ser el de Boixos Nois.
Aquell any el Valencia estava a punt de baixar a segona.
El tren de Boixos va atrevasar Valencia amb una pancarta de costat a costat que posava "ni idioma,ni equip,a segona"Aixo va irritar bastant als d aquell poble i van tirar peres a tots els altres trens

ZAGASO ha dit...

Ostres!!!

Tants anys més tard per saber la veritat!!!

Què bo. No en tenia ni idea.

Gràcies