dijous, 27 de setembre del 2007

EX SOGRA


Molts dies quan començao a pencar segons veig l ambient pernso;avui no trobare ningu que em sorprengui i em dongui tema per el bloc.Pero sempre hi ha algun que destaca mes que els demes,pero molts cops els que mes destaquen no surten al bloc.
Hi ha gent amb la que viatjo,que xerrem molt,riem molt i ens fem amics,ens expliquem coses mes o menys intimes..amparannos en l anonimat que ens dona el no tornarnos a veure mai mes,pero son converses de lo mes normals i no donen per un post,pero amb molts d ells,molts cops hauria estat be fotre unes birrtes i seguir xerrant.
D aquet capitol anit em vaig tindre un parell,un home que sortia del millor estadi del mon i vam xerrrar molt de futbol.
Tambe recordo una noia amb la que vem parlar de viatges i tot anar a l altre punta de la ciutat,al c.Pardo,s ens va fer molt curt el viatge i aixi ens ho vam fer saber l´un a l´altre,pero baixan i mai mes tornarem a xerrar..o qui ho sap!!
Qui si mereixia un post ahir,i una medalla tambe,un home que vag portar al Hospital de Barcelona.
No estava malalt ni res,anava de visita.Xerrant xerrant,sabeu a qui anava a veure al hospital???
A la seva ex-sogra!!!em deia
-pobre dona esta malalta i em cau molt be i tinc molt bona relacio,i per aixo l hi porto flors i la vaig a veure
-collons!!!bona tactica per recuperar la ex dona
-no no aquella no la vull ni veure
-i doncs?
-jo ja he refet la meva vida amb una altre persona i no vull saber res d ella,inclus la meva ex sogra coneix la meva nova parella
-einz
-si si amb la ex sogra som molt amics
-collons noi,jo a la meva ex sogra quan estava casat ja l hi tenia prohibit aproparse a 100m de la meva casa...i tu separat i tot vas a veurela
-he tingut sort amb la sogra
-tota la que em va faltar a mi,una bruixa,que volia organitzar la meva casa,fins i tot ens deia de quin color tenien que ser les cortines i on les teniem que comprar, a part de recomanarl hi constantment a la meva ex que es separes de mi,perque no ens podiem veure la sogra i jo.
No se,em sembla perfecte pero jo mai aniria a veure la meva ex sogra,em sembla que tampoc hauria anat a veurela estan amb la meva ex,ens odiavem molt aquella dona i jo.Poder es morta i to ja?no se fa anys ja que no se res d aquell clan.

EL LLORO DEL TAXI
Avui i sense que serveixi de precedent una canço del Sting,pero amb l Eric Clapton,una de les que mes m agrada d ell.El cert es que al Sr.Sting(fals ecologista com molts famosos)l hi tinc una mica de paquet,amb el grup Police encara puc escoltar algo pero solet em cau fatal.
Canço dedicada a tots els que avui gaudiran del seu concert a Barcelona.

6 carreres:

Anònim ha dit...

doncs mira, a mi aquesta història em sona... bé, potser algun dia te la conto, sigui en taxi o no !! ;)

chamb ha dit...

una recomanació;

fes.te targetes de visita del servei que fas de taxi i aixi la pots donar quan facis un contacte d aquests que pot ser interesant.

Anònim ha dit...

Es que hi ha sogres i sogres. A aquest bon home li ha tocat la loteria, però a la resta de mortals ens hem de conformar amb bruixes però les dels maleficis, lletges, arrugades, malicioses, manipuladores, mentideres i amb verrugues, ale!!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

pufff. yo etsuve casi dos años pensando ke mi suegra era un amor.. hasta ke me di cuenta que no paaba de hablarme de sus amigas, cuñadas y demas como personas pesadas, molests, que siempre la visitaban en mal momento..le decia a mi esposo "hay es que me tengo ke ir, porque viene tu hermana a casa..y viste no le iba a decir que no..yo me quedaria..pero bueno.." y entonces me di cuenta que lo hacia con todo el mundo..que para quedr bien con alguien siempre hablaba mal de otro.. eso fue el pirncipio..luego ya la historia fue a peor.. pero mi esposo se lleva mejor con mi amdre que yo misma.. a ver yo me llevo muyyy pero muyy bien con mi mama..pero todos los dias cuando llego de trabajar mi marido esta por msn con mi madre y madre.. y siempre que seven comparten un martini, juegan a las cartas y yo pintada como un florero jajaja
hay de todo..

Anònim ha dit...

Les sogres dels altres solen ser molt simpatiques i agradables. El problema es la propia. Quant més lluny millor. I les cunyades també.

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Ens sona a casi tots per aixo ho raro del home aquet
CHAMB
ja les tinc pero al meu taxi l accidentat,avui m el en donat
CAFEAMBLLET
Tu tambe??jajaja
ANDREA
Si al principi ho penses,jo dos anys no pero 20minuts si que vaig estar pensant que era bona dona
stk456
Les cunyades mereixen un post a part,un cop vaig cometre l error de fer vacances al poble del meu pare a Llança i van començar a pujar cunyades,sogres i molta merda...i em van fotre les vacances enlaire