dissabte, 15 de setembre del 2007

PUTOS MONILLOS(2)

EL LLORO DEL TAXI

THE POST
Arribo a Pl,Catalunya amb el meu taxi,paso la parada de Rambles,hi habia varios taxis,segueixo....I veig la parada de Portal del Angel amb gent esperant i cap taxi,intermitent i cap alla.
Un idiota amb un Audi(com tots els que portan audi.fixe ho vos,son els pitjors conductors i van de senyors perque van amb un Audi perque no els hi arriba per una merche,merdedes.)agafa i es fot devant meu i cap a la parada,pero com a conductor d audi,s atura com l hi surt dels collons,de manera que jo no puc entrar a la parada.
Que faig?claxon,no?perque surti.Al altre costat del carrer se sent una veu
-miralo.otro
-otro que?
-que no toque la bocina
Un puto monillo,donant ordres,pero no al del audi,que estava aparcant malament, a un lloc en el que no te que parar per res.
-habiam toco el claxon perque aquet..
-que no toque la bocina,solo en caso de emergencia
-pero perque no l hi fots la bronca aquet
-que ud no tiene que tocar la bocina
-que l hi envio un sms perque em deixi entrar a la parada?
-se lo doy por escrito?
-a sobre si a qui l hi ha s de dir algo e....
-se lo doy por escrito?
-no et fot pero si es e.....
-se lo doy por escrito?
Mentres puja una noia al taxi i jo continuo a meva guerra dialectica amb el puto monillo,tot i que cada vegada a mitja frase em talla
-el que tindries que fer es vigila que ningu entri a la parada
-se lo doy por escrito?
-i dale.t has ratllat?
-se lo voy a dar por escrito al final,circule!
ja ences la vaig cagar
-Pero tu que m has de donar per escrit desgraciat?si tu no en tens ni puta idea d escriure
-parese aqui
seguent frase
-deme su permiso de conducir,carnet de taxista i documentacion del vehiculo
-cagun l ou!!
a la noia
-Hauras de baixar i agafar un altre,aquet i jo tenim que xerrar unes cosetes
-ja ho veig,amb ho que m ha costat trobar un taxi...
-ho sento noia

14 carreres:

Adagio ha dit...

bua m'encanta la frase.. se lo doy por escrito?? se lo doy por escrito?? se lo doy por escrito?? xD brutal
pobre noia..

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Ke ellos van a su puta bola..y el señor del audi es un señor..y tu un pobe taxista con el que puede chulear ...con el otro no..no sea cosa que se alguien mportante..mira le has hecho un favor..el tipo se ha sentido poderoso a costa tuya.. nada...no te calentés...siempre hay de estos imbéciles en todos lados ..

Anònim ha dit...

tinc un gran amic ke te un Audi. És un tiu gairebé perfecte, dic gairebé pq quan porta el seu Audi es transforma en un enteradillu "rei de la carretera" d'akells ke de cop i volta creuen sentir-se superiors a la resta dels mortals, una mena de malaltia ke agafen només pujar al cotxe. És trist però així és! No puc veure els monillos, quan passen davant la meva feina giro el cap, fingeixo k estic ocupat per evitar d'haver de saludar-los, pq ja saps com són de jilipolles. Cobren i a sobre no foten res.

ZAGASO ha dit...

Ja ten raó. La meitat no saben escriure!!!

En aquest planeta, si li poses gorra a algú, ja el fas prepotent i gilipollas!!!!

Eva ha dit...

que cabró el tio, i que rallat "se lo doy por escrito" el to aquest de vacilón xulesc fot una ràbia que t'hi cagues....
en fi espero que al recepta no et sortís massa cara

Enric Caujapé ha dit...

No, si quant es posen a recaptar són unes màquines...jo en vaig veure l'altre dia un multant a una ciclista !!!.
Ara ,la veritat, jo aixó de que saben escriure no ho tinc molt clar, la veritat...

La Loren ha dit...

si que me has hecho reir. Esta bueno el nombre que les has dado... aca los llaman de muchas maneras menos por el nombre.. Son una especie, loquitos, y mal llevados como ellos solos. Nosotros los hemos sufrido mucho y aun tenemos resabios de esa soberbia que dan las botas. No valen nada.

Anònim ha dit...

Al servei del ciutadà justícia i lleis son paraules que molts dels guardia urbans desconeixen. En canvi recaptar... aquesta la saben perfectament.

Anònim ha dit...

La meua cunyada, que viu a València, té la mateixa teoria que tu : els que porten un Audi són imbècils !!

Per cert, li podies haver dit "si m'ho ha de donar per escrit que sigui en català" ;)

Per cert, si té poca feina que vingui cap a Sant Roc, Badalona, que necessitem "apatrulladores de la ciudá" com ell... ací segur que s'entendrà perfectament amb la gent...

Itf ha dit...

Collons que pesat el tio amb el se lo doy por escrito. Jo li hauria dit el mateix que tu, "t'has rallat?"

El veí de dalt ha dit...

En això de l'Audi tens tota la rao! Jo sempre havia dit el mateix! I amb el monillos, fes-t'ho mirar! És que cal saber quan més val passar d'ells!

ddriver ha dit...

ADAGIO
I el pobre taxista que?
ANDREA
Si encara la deu tindre dura pensant en l ho valent que es
DANICHAN
No cal ser mal educat,s ha de saludar a tothom home jajaja
IGNASI
Segur
EVA
Ja t ho explicare la recepte
ORBISON
es la seva funcio recaptar i prou
LOREN
Aqui igual una xapa i una gorra...
stk 456
Maquines de recaudar
CARQUINYOL
No es una teoria es una realitat
ITF
Doncs hauries pillat com jo
EL vei..
m ho estic mirant pero em sembla que paso de mirar ho,no em dona la gana que un imbecil em bacili

Anònim ha dit...

holaaa tu que jo tinc un audi avans tambe tenia un audi i el proper tambe sera un audi tinc 54 tacus i no soc gilipollas soc un autonom com tu que busca comoditat i fins que no hem jubili anire amb audi si poden anar-hi tots els gili de de la generalitat no pot anar-hi un autonom que fa 60.000kms a l'any no son els autos son els potols que els porten i els paseigen ja m'entens ok a10

ddriver ha dit...

Pulveru
potser hi han excepcions,pero segu que tots els que porten audi pensant com tu,que l excepcio son ells.
Anit per comproar el teu coment,m hi vaig fixar.
Via augusta/travesera de gracia quin cotxe era el que s habia quedat a les ralles grogues,obstruint el pas?un audi!!
diagonal/marina
4 cotxes entrem a diagonal o arago per marina.quin cotxe creuea 4 carrils de cop,un cop esta encarat per anar a diagonal,pe poder baixar per sardenya?un audi
valencia / psg de gracia
un cotxe s atura a la cantonada,al caril taxi,provocant un colapse considerable ja que eran les 7 de la tarda,i encara deia es que haig d aturarmne que ara ve la meva dona,quin cotxe era?un audi
Potser si que tu ets l excepcio,i jo que m alegro de veritat