divendres, 28 de setembre del 2007

DELS NERVIIIIIIIIIIIIIIS

Avui no hi ha post,aixo que esteu llegint no es un post,es una nota de mosqueiG,
Ahir tenia que pencar,ho tenia calculat en els gastos,i al arribar a l empresa el meu jefe te a be donarme el meu taxi,el del accident,que ja esta reparat.Be doncs aquell cotxe l hi toca festa els dijous i tocat els collons,avui que hi ha concert dels mossos d esquadra o the police,no se i haura feina jo aqui tancat.
Aleshores he començat a pensar,que puc fer...primer una trucada i sense voler he cobrat una deuta de 400 euros que no pensava cobrar fins gener.
Despres m he tancat aqui a escriure al altre bloc,tot recordant un dia lamentable a Plovdiv
Quan he acabat ha començat la meva desgracia,he intentat grabar un video amb les fotos del viatge pero clar,amb el programa que tinc de fer videos nomes puc posar una canço.
Solucio,fer un mix amb varies i aixi ocuparan l espai de les fotos...
jo als anys 80 era un bon Dj,al maresme nomes tres discoteques triunfavem a aquella epoca i una era la meva.Here you can see the best Dj in all the Independent Republik of Maresme
Temps era temps oi?Be doncs he començat a baixar programes de mixers i si tot correcte,em feia les mescles,quedava tot com jo volia i quan mirava com ha quedat la grabacio..no se sent res.
Un altre programa...aquet em diu que necesito un converter per pasar la musica a mp3,m el baixo tambe...i res,caca de vaca.
Baixo un altre programa i mes del mateix,un altre programa,aquet una demo i merda tambe,mes tard he probat baixant editors de so pero nomes t editen una canço osease que no em valen tampoc..mes programes de mescles i merda,total que la memoria virtual del pc esta a les ultimes de tants programes que he baixat i soc incapaç d aconseguir res,estic dels nerviiiiiiiiiiiisss!!!!!!
A sobre son les 7.15 i sense dormir,fa una hora que tindria que esta pencant i jo aqui sense dormir encara.
Un crack amb els technics,pero un negat amb el pc...jo nomes vull fer una coseta aixi


o algo aixi......

He bloquejat el pc,he perdut la nit de festa i a sobre estic alterarisim i ja veurem si dormo..
En fi ho vaig a probar(dormir)sino ...
Si algu sap com ho puc fer aixo,i em vol fotre un cable,,,que deu l hi pagui amb molts fills,pero jo no l hi podre pagar res pero l hi estare agrait eternament.
Bona nit

7 carreres:

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

ke putada no..sentarse al pc en el dia libre es una mierda..se te va el dia y no sabes en que..pues nada..no se como ayudarte soy negada..y mi pc dice memoria virtual insuficiente cada vez que abro mas de una ventana del explorer..ya peta..en cualquie momento.. un petonetttttttttttttt

Anònim ha dit...

Benvingut a l'apassionat i sacrificat món dels tafanadors de PCs...

Itf ha dit...

Hosti... no sé què recomanar-te, però estaré atent perquè aquest cap d'any em toca a mi portar la música i si apareix algun bon programa l'utilitzaré. Ànims!

ddriver ha dit...

18 hours later I got it!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Veig que ja ho has aconseguit!!!
congratulations!!!!
T'anava a dir que no en tinc ni p... idea, jejeje
Kisses!!
Bon capde!!

Herois ha dit...

Jo m'hi perdo una mica en com fer-ho, però ànim... te'n sortiràs.

bacus ha dit...

mal parits, li dic de mallorca/paseig de gracia fins la model tot recte, tinc 5 euros quan s'acabi para, i em deixa a 6 carrers de casa, li discuteixo, bla bla bla, marcava 3.10 al velocimetre, pago els 5e surto fotu un portço de propina i l'idiota es rebota..... fill de puta la propera vegada dire aquí a 2 carrers d'on vaig baixaré i em fotré a corre............. la mare que el va parir.... després de pagar encar l'idiota vol guerra, fill de puta............