dijous, 6 de setembre del 2007

CAMBI DE COTXE

Ahir no va pujar cap Frikie al meu taxi,o al menys no ho van demostrar,potser al ser de dia les frikades costen mes de realitzar que a la nit amb l alcohol i la foscor....
Va ser un bon dia de feina,aixo del dia no m esta anant tant malament i trafic trafic,no es tant,son unes horetes puntes pero la resta del dia tampoc es circula tant malament.
Decididament aquesta es la samarreta que em porta mes sort treballant..

Vaig fotre pasta ahir,tot i que la carrera mes llarga que vaig fer pujava menys de 10euros,aixo vol dir que vaig rascar molt,per treure la feina endevant,tota l estona carreretes de 3 euros i pico o 4 com a molt i vinga,un altre i un altre...un munt de carreretes vaig fe.Per tot arreu,per tota la ciutat...
I a mitg mati em vaig veure amb el meu boss,a fer un resum del agost,del accident..encara no ens habiem vist tot i parlar per telefon...i em va dir que a la tarda tindria un cotxe per mi sol,que hi ha un que ha marxat de vacances i puc agafar aquell mentres no acaben el meu i aixi no em de fer torns amb la limitacio d horaris que aixo suposa.
Despres l hi vaig donar la bona nova;al octubre marxo a Escocia a veure el Barça.La seva resposta No Problem!!

Com l altre boss que tenia,aquell l hi deia que marxava i ja esta i em deia vale tienes permiso!!i jo l hi contestava
-sino t estic demanant permis, t estic dient que marxo..
Aquet no ha comet l error,es mes m ha dit que com ell es del Barça no tindre problemes per aquestes coses,i que ell no es estricte amb aixo dels dies de festa,clar que no,sino penco no cobro...pero en fi bona sintonia,que es el millor per pencar a gust.

A mes,es veu que em te ben vist dins l empresa.Aquets dies que he compartit taxi amb el desastre aquell que m han posat em va dir que el jefe l hi habia dit que si podiem compartir el taxi perque habia tingut un accident i que era (jo)un dels millors que tenia,un dels que l hi feia mes produccio jeje,total que penco mes tranquil ultimament,quan un dia em va malament,em va malament i prou i no pateixo que dira,esta convençut de que penco be i sino ha sortit es per que no n hi habia.
En fi que ja no portare mes aquesta castanya

Ara porto un Toledo dels nous com el meu,a l espera de que em donguin el meu.
Res mes a dir,ahir nit festa al xiringuito,era el aniversari del Olaf...i ven entumits al llit a dormir.

PD;Tampoc escric molt perque estic intentant tindre actualitzat l altre bloc abans d anar a Glasgow.http://culesviatgers.blogspot.com/

EL LLORO DEL TAXI

Avui una canço que m agradava molt punxar(es la versio maxi)

8 carreres:

Deric ha dit...

millor que no tinguessis incidències, però és més divertit quan portes algun friki!
Ah! felicitats pel cotxe... per la part que et toca d'ell

ZAGASO ha dit...

Felicitats....

Et llegeixo. Salut

Anònim ha dit...

Si és que qui val, val... i qui no a llapar el cul als espanyols !! ;)

Enric Caujapé ha dit...

eps !....jo mai l'he sentit la versió maxi del Nowhere girl.....joder.....quins records...
els 80, les discos, el golfejar de veritat....mare mevaaaaa !!!

Anònim ha dit...

Volem més frikis !!!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

coche nuevoooo ke bienn¡¡¡¡ pero entonces vuelves a tu horario normal?? no te quedas con este?? eso no lo entendí..
pues que bueno que estes de cuenta atrás con el viaje a Escocia..se lo merece currante..un beso grande.. y donde vas a festejar la Diada?? petonetsssssss

Eva ha dit...

que el jefe estigui content és el millor que et pot apssar...a veure si aviat tornes a tenir elt eu cotxe i tornes a la normalitat que sempre s'agraeix!

ddriver ha dit...

DERIC
Si es mes divertit despres quan ho expliques pero mentres ho pases..
IGNASI
Ben vingut
CARQUINYOL
JAJAJA
ORBISON
La versio maxi casi no la tenia ningu ja que el single era prou llarg com per treballar amb ell
stk456
Avui t els buscare,avui tornare a la nit
ANDREA
La diada en el taxi,el horario?aun no lo se,hoy ya me he dormido y me tocara de noche
EVA
Si ara amb aquet ja mes o menys es el mateix que amb el meu,nomes cambia el dia de festa