dimarts, 11 de setembre del 2007

BONA DIADA A TOTS


Bona diada a tots,penjeu forces estalades que vegin el que volem ser!!!

8 carreres:

Enric Caujapé ha dit...

Ah!...veig que tu també ets dels que pengen senyeres "inconstitucionals" al balcó...jejeje: Visca la "Inconstitucionalització" !!!

ddriver ha dit...

ORBISON
Inconstitucional?no tenim constitucio encara no?o no m he enterat!!Tantes voltes amb el taxi i no m he entero del que pasa al meu pais!!aixi ja som independents?

Eva ha dit...

bona diada per a tu també!!!
un petó!

Anònim ha dit...

Jo també era dels que em sentia "ciutadà del món", com tu Cristina. Llàstima que vaig anar creixent i al veure tant odi espanyol cap a Catalunya em vaig anar tornant tal i com sóc ara. Orgullós de ser i sentir-me només català, MAI ESPANYOL. Per més que els dolgui, aqui en som molts que no ens sentirem mai espanyolets. Visca la Diada!

ZAGASO ha dit...

Es pot ser ciutadà del món sense renunciar als origens. Cultura, costums, llengua i sentir-se part d'un col·lectiu , no està "renyit" amb sentir-se, igualment, ciutadà del món.

Anònim ha dit...

Bona diada a tu també company !!

Per cert, jo també sóc ciutadà del món, en concret d'aquella part que es anomena per uns Catalunya i per altres Països Catalans ;)

ddriver ha dit...

CRISTINA
Els Catalans encara que a molts els hi foti,som ciutadans del mon tambe.
I crec que som nosaltres que em de reivindicar el que volem ser,no els altres,Catalunya nomes ens te a nosaltres,i cada cop en som menys.
Els grans cambis d aquet mon,mai els han fet els politics,sino els pobles i aqui per el que veig tots ens sentim catalans pero estem de pont,o no penjem senyeres,no celebrem el nostre dia nacional...a cualsevol pais del mon el dia de festa mes important es el dia nacional i a ningu l hi fa vergonya treure les seves banderes.
Nosaltres,mes que ningu,ho hauriem de fer,perque som un pais ocupat,perque la nostra llengua esta en extincio,perque la nostra cultura esta desapareixen,perque la nostra historia es tragiversada constantment,perque ens han estat expoliant durant anys i anys...
Em sembla de veritat,que tu com molts us equivoqueu

Cristina ha dit...

Els meus sentiments els porto ben arrelats dintre meu. Només vull dir que un s´ha de sentir català cada dia. En què estic equivocada?????