dissabte, 8 de setembre del 2007

AGRESIO DINS EL TAXI


Ahir vaig fer un ratet de nit,despres de molts dies i ja vaig tindre merdè!!
Em parar al carrer Tarragona 2 gitanets i 2 xurrys que semblaven sortides de "Melrose place",per elles vaig parar.
Volien pujar tots 4 darrera,evidentment no hi caben i l hi dic a un
-puja devant
I em fa la burla repetint el que l he dit.i diu
-no quiero,yo detras
Aleshores una de les noies puja devant,l idiota aquet comença a fer el tonto dins el taxi,moventse molt,donant copets amb els altres,fent la burla a tothom que l hi deia algo.
Anaven a la plaça del nou(zona franca)posibilitats de cobrar el viatge 50%...
El pavo(un tal Felipe)no parava quiet i de repent comença a pesigar a una de les nenes,la nena l hi deia para!!
Pero l idiota continuava,al principi pensava que era un joc pero de repent la noia se la veia atavalada amb l idiota aquet i ella l hi fot una ostia,i el idiota va i l hi torna,es van començar a donar cops...la que duia devant em diu
-se estan pegando
-i??????
Vaig pasar de tot perque antigament els moros o feien aixo,dos a darrera s ostiaven i quan tu els separaves el de devant et fotia la caixa.
Els cops anaven a mes i ja la noia mitg plorant diu
-si us plau pari on pogui que jo baixo
Paro i foto fora al puto Felipe,els altres em van apoyar,menys mal.
Baixant els dos nois i les noies continuen cap a la catalana.
L idiota i el colega marxaven a peu i mirantme malament a mi
-que et pasa idiota?
Es fot la ma a la butxaca i treu un movil i m el fot contra el vidre del taxi.Paro en sec i anava a enganxarlo per el coll(en mitg del barri gitano)i la noia es va asustar i diu
-arranca arranca,tenia por de rebre ella un altre cop.
Vaig tindre que arrancar i pasar de l historia.La pobre noia anava plena de cops i blaus,en 5m de taxi.
-vols que et porti a un ambolatori o a una comisaria?
-no no
-ho hauries de fer,no veus com t ha posat
-no no aquets gitanos son molt traidors
-no se com aneu amb gent aixi
-estavem dubtant d anar amb aquets o amb uns altres i al final...
-mala eleccio,heu d apendre a seleccionar millor el personal amb el que sortiu.Si voleu el meu telefon...jajaja

EL LLORO DEL TAXI

14 carreres:

MaRiNa ha dit...

ostres! he tardat uns dies en tornar-me a passar per aqi desde la meva tornada, pero qina tornada! a ostia limpia!!!

Mira que anarse'n amb dos gitanos.. si la iaia maria sempre m'ho diu, el novio que t'agradi més pero ni moro ni gitano!

Eva ha dit...

collons :|
porbes nanes, aquestes noies si segueixen amb gent així acabaran malament....vaya tela....

i al subnormal aquest l'hauria d'haver denunciat, però en fi...

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Es que analizando la cuestión...eres tu el que se mete en líos y todo por unas chicas guapassssss¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡... jajjajaa
yo veo que las chicas jovencitas, no todas, pero la mayoría, no se valoran. Y por ahí ven a un chico y le dice miles de groserias y les meten mano y tal y ellas jijijiiji
y luego pasan estas cosas cuando estos imbeciles siguen probando a ver a donde llegan...Seá que en la puert del colegio de Mateo he visto meterse mano de una manera casi xxx y no pasaban los 12 años ..(ya estoy vieja no?)
besoooooooooooooossssss

Enric Caujapé ha dit...

Ostia !!....si que és dur això de condüir un taxi....joder...jo no se que hagués fet...ara be !!....si fins i tot jo filtrooooooo....joder !!!

ZAGASO ha dit...

Quina pel·licula!!!

La verita és que ha de fer por, fer el taxi avui dia!!!

Hi ha cada personal!!!!

ddriver ha dit...

MARINA
Elles tambe eran gitanes encara que no ho semblaven pas
EVA
Jo l hauria denunciat
ANDREA
El que em faltava sentir culpa meva?jo haig de portar a tothom que m atura
ORBISON
JA VEUS EL QUE S HA D AGUANTAR
IGNASI
Pitjor era fa 14 anys que estava ple de ionkis,toretes,killos...allo si que era un cuadro cada nit

Anònim ha dit...

El retrat de la gent avui en dia,uns passats de voltes i altres que viuen als món de Yupie. De gitanos hi ha de tot, però els gitanets joves són del pitjor, i ho sé per experiència...

ddriver ha dit...

carquinyol
mitica frase els mons de yupie

Anònim ha dit...

Diuen que el perill engresca però mira que anar amb dos gitanets, aquestes noies el pròxim cop potser s'ho pensaràn més a l'hora d'escollir companyia.

ddriver ha dit...

STK_456
Son tant rares les donesque no se

El veí de dalt ha dit...

Coi, quina fauna corre per la nit! Tu deus tenir una pell curtida, oi?

Itf ha dit...

Quin mal rotllo!! A mi em passa una cosa així i no sabria com reaccionar, la veritat. Suposo que tu ja les hauràs vistes/sentides de tots colors. Dintre de tot, la cosa encara va acabar bé...

Mauro S.G. ha dit...

gentussa com aquesta és la que ens dóna una fama inmerescuda a la gent de la Zona Franca. Fama que ens fa sentir encara més orgullosos del nostre barri, encara que sembli una paradoxa :-)

ddriver ha dit...

MAURO
A tot arreu hi ha gent aixi,a mi el barri en si no em dona gaires problemes pero quan en tinc un sempre es mes gros que a altres llocs