dilluns, 9 de juliol del 2007

QUIN DIUMENGE!


Avui tenia festa,i no he fotut res,res interesant,com sempre vamos,començo a estar molt fart de tot.
Quan estic pencant,vull plegar i marxar a casa,i quan estic a casa voldria esta pencant.Cul de mal asiento.
Es que ni he dormit casi..m ha despertat un colega que s en anava a la platja,molt be,pero paso,molta calda, a mes tenia la casa enrederida,com aquesta setmana no vam fer festa per la fira B&B..la cuina no sabia si netejarla o declararla zona catastrofica!quin kaos!i aixo que sopo fora sempre,no ho entenc.
Despres m he enrecordat que a part del balco tinc una terrasa a dalt,feia un any que no hi pujava,osti tu que be,corria,poquet,pero una mica d airet.
Dema a comprar una tombona i vinga morenet,com els gitanos.
Despres he anat a la platja,perque el plan a partir de les 20.30 mes o menys era xiringo de la platja i aixo m agarada mes,pero no els he trobat,es deuen haber ofegat nadan ,no se..ja apereixeran algun dia.
I sol al xiringo es un pal,i dic saps que avui et mereixes un homenatge,dit i fet,mariscada,a un restaurant d alla aprop..i venga,l unica taula que hi habia algu sol,la meva.
Un agobio de dia de festa, a sobre el taxi va malament i dema a les 8 l haig de deixar a la seat,i el mes segur es que dilluns i dimarts torni a tindre festa,no volies caldo,2 taces.I dijous festa,perque es el dia que em toca.joderrrrr!
No se que fotare aquets dies sense taxi.
Sort que es l ultim dijous fins septembre,l area metropolitana ara al estiu ens deixa treballar tots els dies que volguem,menys mal.


vistes al "mar"de la teraceta
PD;Tambe m he dedicat aposar una mica al dia l altre bloc(http://culesviatgers.blogspot.com/) que em queda molt per penjar
EL LLORO DEL TAXI

7 carreres:

Cristina ha dit...

Em sembla que dorms menys que jo, que ja és a dir,jejeje. A l´estiu es poden fer tantes coses. Veure pel.lícules avorrides a un cine buit i fresquet, anar de museus, sortir a sopar a una terrasseta a la vora del mar, etc. Les possibilitats són infinites. Que passis una bona setmana!

ddriver ha dit...

cristina-si pero sol..es un pal

Anònim ha dit...

Company, més val soledat que mala companyia o companyia obligada, no et queixis que no saps mai que et pot guardar el futur (o si, depèn dels viatgers que pugin xDD)

ànims !!

yrun ha dit...

Ala! COm s cuida el senyor ddriver! Amb mariscades! ;P

ddriver ha dit...

carquinyol-ja ho se,pero ja estic acostumat a anar mal acompanyat,han estat tants anys que ara sol...

ddriver ha dit...

Yrun-sino em cuido jo qui em cuidara?clar com a tu et cuiden tant...;)Holidays?

Anònim ha dit...

Collons, benvolgut Ddriver, per ser que va ser un dia de festa de merda, no us vau estar de res... Xiringo i mariscada... Redéu, redéu, redéu