dilluns, 16 de juliol del 2007

PONTE EL CINTURON,PONTE EL CINTURON....


Avui poca cosa que estic molt molt cansat i tenia que haber pencant una mica mes pero ja n hi ha prou.
Ha estat de bojos la feina avui,anesis on anesis,al deixar hi habia un altre aguantant la porta perque no marxesis sense ell.
A no se quina hora he arribat a pl.Catalunya i la cua que hi habia de gent era exagerada!!de la dels millors dies.Quina vergonya!!Gairebe tot guiris!!
Per dos motius crec jo,perque son respectuosos amb els torns,no com els d aqui i perque no saben cap a on tirar per trobar l hotel.de tant en tant en veus alguns a alguna cantonada barallanse amb el mapa i llegin els cartells dels noms del carrers per orientarse,pobres.
Els d aqui a pl.Catalunya n hi habia pocs perque com ja saben totes les tactiques de guerrilla per trobar un taxi...busquen carrers per on baixem nosaltres per agafarnos abans de que arriben al centre o es posen al Carrer Pelai a aturar els taxis perque no arribin a la parada del Hard Rock Cafe.
Jo i la majoria no carreguem a ningu alla,si la parada esta plena,primer son els de les parades que per algo fan cua.I jo al menys si veig algun taxista carregant alla,l hi toco la bozina i l hi indico el cami de la parada.Aquets normalment son sudamericans(que ara n hi ha molts)i encara no saben les normes o simplement pasan.
Pero a lo que anava avui!!
Avui m ha pasat dos cops una cosa que no m habia pasat mai en la meva vida.Mai en 14 anys de taxista;
Jo normalment porto la cadira del meu costat molt endevant perque la gent tingui mes espai.
Doncs he portat a un Ecuatoria a Sant Boi amb la seva dona.(17 euros,que per cert algun desgraciat l hi va cobrar 80 euros l altre dia,em deien si que hay diferencia entre el dia i la noche)
Els hi dic:
-els cinturons
-si jefe
-el trobeu?
-si jefe
Jo notava molt de merder darrera per posarse els cinturons pero mira tu,ja s apanyaran tant dificil no es,al cap d un rato
-por fin jefe
-val aixi m agarada
Al baixar,per anar mes rapid
-voleu que us tregui el cinturon?
-no ya salgo bien jefe
-como que salgo bien,a ver si te vas a llevar la silla
Em giro iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Cagate lorito!!!!!!!!!!!!!!!el cinturon de devant enganxat darrera.
M en vaig al aeroport i l hi ensenyo a alguns companys i deia un
-yo no se si la gente es tonta o se lo hace mas de lo que es
Em dirigeixo a la terminal B a carregar,puja una dona catalana d uns 40 anys mes o menys
-a Gracia
-ok,el cinturon
-a si?
-si noia,desde fa poc els usuaris heu de portarlo
-val
Tot normal,arribem a Gracia iiiiiiiiiiiiiiiii
-pero aixi ha portat el cinturon?
-per?
-home aquet es de devant
-ja deia jo que no era tant com ho pintan aixo del cinturo a darrera,he anat la mar de comoda
-no et fot,i arribo a fotre un frenazo i es guillotina el coll,on es la camara oculta
-que?
-disimula,segur que la portes dins del bolso
-el que ?
-res vinga adeu
-aquet tio s ha tornat boig

EL LLORO DEL TAXI
Avui hauria estat molt facil posar "ponte el cinturon,ponte el cinturon"
Pero no,ahir vaig posar la versio francesa i mes sensual del "I will survive"
Avui la versio mes rockera en Castella;ACOJONAO!!!(Aixi em deixan alguns clients)(i aixi em sento una mica jo)

14 carreres:

Anònim ha dit...

xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

I a sobre el que t'has tornat boig ets tu !! xDDDDD

En fi, la veritat és que hi ha molta gent que no sap això dels cinturons.

ddriver ha dit...

CARQUINYOL-Hi ha gent molt borde per el mon.massa potser.
I el que no puc fer es contractar una Hostessa perque dongui les instruccions als clients com si fos un vol de Ryanair,encara que una hostessa...deixem que m ho pensi.

MaRiNa ha dit...

jajajaja
pro d'on surten aquesta gent??? q no s'han posat mai el cinturo de darrera o q????

per cert, jo no sabia q al taxi tb te l'havies de posar.. serà pq no l'agafo quasi mai!

ddriver ha dit...

Marina-al enllaç ho explica es veu que fa poc

Anònim ha dit...

Juaaaaaaaaaasssssss
jo flipo!!!! Podries posar instruccions del taxi:
1) no vomitar
2) posar-se el cinturó
3) el cinturo que s'ha de posar és el del darrere (i posar una foto amb una fletxa ben gran assenyalant-lo)
4) no s'admeten peticions musicals, però si t'agrada la música que sona pregunta al conductor.
;)

ddriver ha dit...

cafeambllet-si noia i enmolts casos valdra mes el paper amb les instruccions que el viatge

Eva ha dit...

no m'ho puc creure XDDDDDDDDD

en serio que anaven amb el cinturó així?

ai deu meu la gent és ben cutra eh???????

sorbe això de epserar a les parades....jo normalment vaig al carrer aragó a pillar taxis, estic lo suficientment llun y de pl cat com per que m'agafin pe`ro també lo suficientment aprop com per poder-hi anar a peu

ddriver ha dit...

eva-si aixi es a gent.
molt be eva,al carrer arago?millor pau claris.
La distancia legal em sembla que son a 50m d una parada

El veí de dalt ha dit...

Dos cops en un dia? Increïble!

Anònim ha dit...

juas, com es van poder posar el cinturó del davant? Al·lucinant!

Salut.

ddriver ha dit...

vei de dalt-a mes seguits d una carrera a l altre i jo vaig desenganxar el cinturon despres de la primera segur

ddriver ha dit...

apocalipshit-suposso perque al portar la cadira tant endevant es veu molt,no se

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

jajajjajaja...jajajajja todavía me estoy riendo...si hasta vino mi esposo a ver la foto..joder....
bueno hambreke es verdad que hay gente que nunca sube a los cocheds..lo digo por los ecuatorianos..no se si es el caso, pero conozco gente muy humilde que nunca tuvo coche y esas cosas les son ajenas.... pero igualll..por dios..me dio mucha risaaa

ddriver ha dit...

Andrea-no me vale,porque la segunda era catalana,no ecuatoriana,i no era hunilde,al contrario tenia muchos aires,dinero no se pero aires si.
Por mil años que lleve en el taxi nunca dejara de sorprenderme la gente.
Yo no se si aprovechan el espacio de un taxi para soltar sus neuras o son asi de burros