dimecres, 4 de juliol del 2007

PENCAR POC

Avui he pencat 6 horetes nomes,ahir 4,aixo va de mal en pitjor.M estic deprimint molt sovint unaltre cop i em fot vertig el tema aquet perque com caigui un altre cop en la depre ja veurem que collons foto per sortirmen.
Avui tots eran Italians,tots parlaven que si Venezia,que si Roma...vinga records al meu cap,els ultims italians eran de Genova.
-De Genova?
-si la coneixes ?
-ja veus,si la conec..
-ve no som de ben be de Genova
-d on?no sera Varezza?
-certo,como lo sai?
-amb el dia que duc no podiau ser d un altre lloc....
I ja he pasat de tot i cap a casa,pasan de la recaudacio,que surti el meu jefe amb les seves banyes a pencar,no en tinc ganes,no estic be i paso!

2 carreres:

Eva ha dit...

potser et sembla un atreviment el que et diré, i potser realment m'estic fotent on no em demanen, pe`ro si n''ets concient que t'estas començant a deprimir seriosametn potser seria bo que anessis a un psicòleg, et podria ajudar molt i t'aniria molt bé....pe`ro clar això és decisió teva....
molt ànims i motls petons!

ddriver ha dit...

eva-joho començo a veyre aixi tambe...