divendres, 27 de juliol del 2007

MOLTS VOLDRIEN ESTAR SENSE LLUM

Anit va ser una nit mes tranquila que l anterior,sense problemes ni idiotes.
La tarda va començar de manera curiosa.Vaig aturarme al estanc que hi ha a arquitecte sert i mentres feia cua,sentia una veu coneguda escollint uns xiclets,quan em tocava demanar a mi,la veu coneguda va i s em cola.
Era "el frutero"de "aqui no hay quien viva",que cabron!!
Despres ja va ser un no para de feina i xerrar amb gent,la majoria xerraven del tema de la setmana.
Primer un home em va explicar ho mala gent que som tots.
A un carrer a una vorera hi habia llum,a l altre no.Tots els que no podien treballar, al bar.
Evidentment al de la vorera que hi habia llum.
El Bar desbordat per la feina i la gent,ja que era l unic amb llum,es veu que l home feia el que podia,anava treien la llengua.
Doncs mes de dos i de tres van demanar el llibre de reclamacions per queixarse del mal servei que rebiem,com som,segur que el duenyo d aquell bar estaria desitjan que marxes la llum un ratet al menys.
Despres fa dos dies era impresionant veure a l autovia com anaven cap a Barcelona ple de camions carregats amb les burrres(generadors).
Venien camions d arreu de la peninsula,jo vaig veure camions de Madrid,Valencia i Saragosssa,es veu que han portat les "burres"d arreu cap aqui.
Inclus ahir a la tarda a pare Claret vaig veure l exercit descarregan una "burra"seva per donar llum a algun carrer,quin susto!!!veure el carrer `ple de soldats!!que ha pasat??preguntava una dona.
A mes com el carril bus esta tant prostituit,tothom hi pasa,on tenien que posar les "burres"?al carril taxi/bus.
Ahir vaig portar una noia que estava desitjant tornar a estar sense llum.
Marxava a casa d una amiga a dormir,al endema tenia que matinar,i al costat de la seva finestra habiam colocat una "burra"d aquestes,el soroll es inaguantable,ni amb les finestres tancades...molt trist,al juliol i casa amb les finestres tancades...
Vaig grabar el so d una burra d aquestes perque us feu una idea d el que ha de ser dormir al costat d un aparell d aquets.

com veieu ja tenim llum a casi tots els semafors,pero molts van dessincronitzats ara i si a sobre sumen el kaos provocat per el forat que estan fent al carrer Lepant per unir les dos subestacions electriques...el resultat es a segons quins llocs un Kaos circulatori.
Habiam si ara al unir les dos subestacions electriques no petara tot...si n hi han dos sera per algo n o?perque una sola deu aguantar tot el consum que necesita una part de la ciutat....ja ho sabrem aviat com acaba aixo pero te molt mala pinta.
Com peti la part baixa de la ciutat,no se ,pero potser fins i tot hi ha pillatge a gran escala.
Aquets dies,quan tot era fosc,et donaven ganes de petar la porta d alguna oficina de la caixa,entrar i emportarte la pasta.
No saltaria cap alarma,les camares no et gravarien,ningu et veuria al sortir,tot fosc...-
En fi vaig a pencar un altre cop,habiam avui..
EL LLORO DEL TAXI
Avui una reversio d un gran tema,feta per en Jimmy Sumerville,jo estimo la vida nocturna....i jo..el millor del dia sempre pasa a la nit

12 carreres:

Unknown ha dit...

M'ha agradat llegfir aquest post! Una experiència inoblidable i una mostra de la incompetència d'unes empreses i d'un polítics que molt d'Eon, Endera REE i històries però que al final s'embutxaquen els diners putejant el poble.

L'anàlisi és molt barroer.,, però em surt així del cor!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Que mal lo del bar..se cree la gente que el dueño del bar tiene que salir a contatar gente de un dia para otro porque de golpe dobla el numero de clientes.. ES que en el tema restaurant la ente esta mal aostumbrada se creen que un camarero es mago, que puede cargar 20 platos porque tiene algun poder sobrenatural y encma recordar ls 10 cosas que le piden mientras tiene las manos ocupadas...
y en los periodicos solo aparece esa especie de autodefensa "es una solucion provisional" "la situacion es de extremada fragilidad" lease ---esto peta en cualquier momento..pero yo avise---
un besote chico de coche amarillo y negro..nunca habria imaginado que era de ese color jajaj

Anònim ha dit...

Coi amb la burra nen, i em queixo jo dels aprenents de NavajitaPlateá que passen pel meu carrer !!

Lo del bar una vergonya, és que hi ha molta gent que és creu amb dret a tot sense tenir en compte la situació. D'acord que hi ha molts locals, especialment al centre, on el servei és vergonyós, però en aquest cas, i davant situacions excepcionals, s'ha de posar un a la pell dels altres.

Cristina ha dit...

Ja he tornat a casa meva i ja veurem si dormiré. Tinc les "dues burres" de Sant Pau davant de casa. I el soroll és insoportable. Tocarà posar-se taps a les orelles.M´ha agradat molt el teu post.

Júlia ha dit...

De tota manera, a manifestar-se a la Plaça de Sant Jaume eren quatre gats.

Una mica de foscor potser ens va bé, de tant en tant.

ddriver ha dit...

tondo rotondo
sempre ha estat aixi,una clase dominant i el poble,els dominants sempre han pasat del poble menys a l hora de cobrar

ddriver ha dit...

andrea
la gent no te respecte per el que treballa i et serveix,quan mes ofegat et veuen mes apretan.
Sense pensar que desprres igual son ells els que t han de donar un servei a tu amb la seva feina i no voldran que tu els tractis aixi.la gent es molt exigent

ddriver ha dit...

carquinyol
el soroll es imprsionant,hi ha algunes que fan menys pero tela!!a la nit tot se sent i mes aixo

ddriver ha dit...

Cristina-pobreta quin suplici no?i dos a sobre?a pocs llocs he vist jo dos juntes

ddriver ha dit...

julia
a mi em va anar be,ja que la majoria de semafors no anaven pero la gent que ha estat 3 dies sense llum...o els negocis que han estat parats 3 dies...
De que serveix anar a la plaça sant Jaume?que no han vist ja la magnitud del desastre els politics?perque si no ho han vist,mes val que els cambiem

Cèsar Llamborda ha dit...

A Tarragona hi ha llum però no tenim res a envejar en matèria de contaminació acústica i nyaps.

Sempre serem punta de llança! Jjajajaj

ddriver ha dit...

cesar
a Tarragona deu ni dor el que teniu alla montat,fa anys quan duia el trailer molts cops anava a la Basf a carregar i tela allo l ho que es