dijous, 19 de juliol del 2007

MARTINEZ EL FATXA!!!

Avui la primera carrera ja m ha donat tema per un post.Aixo es arribar i moldre,ja podia marxar cap a casa.
M atura un home d uns 60 i pico anys i em diu
-vas a estar conmigo un buen rato,alegrate,y de propina te voy a dar una botella de cava.
-no veu la cara de alegria que posso
-me llevas a la calle entenza que tengo que recoger dos cajas de cava y luego volvemos aqui
-molt be
-sabes que cava voy a buscar?
-a saber,no el venen a Glories,mes aprop i aixi no estem tant de rato junts(no m agradava aquell tio)
-que va,que dices niño
-ah!!un refinat,merda!
Continuem i el tio donantme conversa i no s ha adonava que a mi aquella conversa no m agradava el caire que estava agafant.
-sabes que cava es?
-jo soc taxista no adivi
-Gran Claustro
-ah es bo?que es com un freixenet?(el meu desconeixement de begudes alcoholiques es molt alt)
-te ries de mi?me has escuchado?Gran Claustro!!
-val val
-sabes quien bebia este cava?
-Woody Allen?(com tot te a veure amb en Woody,ja esta un altre pirat d en Woody)
-que dices?quien es ese?Tu te haces el tonto verdad?
-que va,yo soy asi de tonto,de siempre ya
-me caes bien,a pesar de todo
-Gracies(una diferencia mes entre voste i jo)
-Este cava lo bebia Franco cuando venia a Catalunya!!!
-toma ya!!!el tio Paco!!!
-mas respeto,Generalisimo de España,una grande y libre,no como ahora
-no me jodas!!y eso vas a beber?
-tu debes ser un rojillo de esos no?
-jo soc "murenu"i amb canes ja,pero no vermell
-mal hecho,eso que dicen que aqui en el taxi,no teneis que ser de ningun partido ni nada,es una bazofia de teoria,los taxistas mas que nadie,teneis que defender el buen nombre de España!!Propagarlo a todos estos turistas de mierda que hay por aqui..
Per fi arribem a Entença,mai habia estat tant lluny aquet carrer,nomes començar i el pallo aquet...
Baixa,temps per un cigarret,i..
-niño!!niño!!
quina rabia!!!como que niño!
-venga ayudame
-putes caixes!!!
-venga,que puedes!!!(i el tio tocanse els ous)
Les deixo al maleter.
-espera espera,abre una caja y cogete una botella o dos botellas
-amb una faig,gracies
-que no bebes?
-no puc per la feina
-pues yo me bebere una caja como minimo hoy!
-ay carai,a ver si l hi fara mal
-a Franco nunca le hizo daño
-i dale..
L ampolla es maca,no se el liquid perque no veg jo,la deixare a la nevera per alguna ocassio especial.Pero a mi les ocassions especials que em surten ultimament,com el travelo d ahir,amb pepsi ja fan,o com a molt Dubois.
-A que hora plegas
-ui ui,a mi mariconadas las justas eh?
-en serio a que hora plegas?
-cuando me canse y pa ser la primera carrera estoy muy agotado ya
-cuando plegues,te sientas en tu sofa,enciendes un puro(error)y te la tomas y tu mujer(otro error) despues que te haga un "apaño"..
-vale vale
-como Franco hacia y los hombres de bien hacemos
-(joder vull anar a casa,mamaaaaaaaaa)
-y cada vez que hagas un trago te pones firmes en honor a Franco!!
-si si,mira aixi de firmes em fotare,que et sembla?
-me caes bien xaval y eres inteligente,no te complicas la vida aqui en el taxi
-vinga que ja i som 12.35 euros!!
-no te doy propina,porque ya te llevas esa botella en un dia senyalado.
-avui no es sant Joan,que dia es?
-piensa y veras que hoy es un gran dia!!!
-vale vale
Anar pensant tot el rato,un gran dia?nomes em venia 20 novembre,o 20 de maig(wembley)o 17 de maig(Saint Denis)..aquet payo esta penjat,no es res avui...
Continuo pencant i m aturan uns
-a la barceloneta a esa placeta
-quina?
-una que hay
-vale tio ten points!!Quan arribem m indiques
-no se
-vale.I no et dona igual anar a un altre lloc?
-no que el hotel muy amablemente me han reservado la mesa
-toma per la comissio,no et fot!
-que?
-res
Arribem i ticket..
-un recibo,i pon 10 cts de propina
-si que esta mal tu empresa..
Començo a escriure el rebut....data...18/07/07...merda!!!!!!!!!!!!!Dia del alzamiento!!
-todos los taxistas os acordais mucho de esta fecha
-calla imbecil
-oiga!!
-te el rebut
-vaya mierda taxista..
-vaya mierda clientes,que no tienen ni pa la propina de un taxi que la ha de pagar la empresa.Apa Siau!!!
L altre cabro m ha donat una ampolla perque celebri el 18 de juliol!!!que cabron!!(que diu en Maragall del Polonia)
Tranquils no ho penso celebrar,primera perque practicament no veg,en alguna ocassio molt,molt especial,i de moment,no tinc cap opcio,com no truqui al travelo d ahir...
Tranquils blocaires,que no me la foto per celebrar allo,romandra a la nevera,fins que alguna se la mereixi,osigui que durant anys estara alla.
Bona nit!!
EL LLORO DEL TAXI
Anem a desestrasarnos,amb una versio d un tema molt molt vell


7 carreres:

Anònim ha dit...

una pena no tenir el telefon del teu ligue d`ahir...

``oiga, para acabar de celebrarlo tendria que visitar a esta preciosa dama, le encanta este cava, gran seguidora del generalissimo y es adicta al alzamiento,... sobre todo de salchichon´´

La teva feina no esta pagada.

ddriver ha dit...

carquinyol-no ho he pensat pero se on treballa,hauria estat un puntas!!!

Eva ha dit...

XDDD que gran, una vieja gloria!

jo li hagués donat les gràcies per l'ampolla i li hagués dit que me la reservaria pel 20 de novembre que és una data asenyalada i realment de celebració jejejejeje

Anònim ha dit...

Je suppose que tu es taxi ! beau métier que tu fais là. je regrette de ne pas comprendre ta langue, tu avais l'air de raconter une histoire intéressante !

ddriver ha dit...

Cristina-aquet payo malalt a de ser l ostia!!
eva -molt bo
Nina de zio pepino-bienvenu compay!!ici tendu un traducteur catala-frances http://traductor.gencat.net/index.jsp?locale=ca

Pierre-Léon Lalonde ha dit...

Saluts de Montréal !

ddriver ha dit...

pierre-leon-Merci per votre visite