dissabte, 28 de juliol del 2007

M AGRADA CONDUIR


Avui no se que explicar.Estic molt orgullos de com he treballat avui,duia dies que em costava arrivar al final de la jornada i avui no,hauria treballat mes i tot.
Amb la gent be,no hi hagut cap frikie destacat pero amb tothom mes o menys be,pero avui mentres conduia,anava pensant;com m agrada conduir!!
I a mes avui es conduia be i rapid com a mi m agrada i he disfrutat moltisim,crec que es una gran sort disfrutar amb la feina que fas...he fet mes 300km dins la ciutat aquesta nit i els he disfrutat tots metro a metro.
I aixo que he començat molt deprimid,el meu jefe m ha començat a explicar el que fara amb els seus fills aquet estiu i jo m he quedat tocat(ell no sap la situacio que tinc jo amb el meu fill i vosaltres tampoc)pero he estat molt malament durant les primeres dos horetes,no tirava,em queia alguna llagrima e inclus pensava en anarmen a casa...Pero sort del Isidro que es un amic que no te preu m ha animat i he començat a tirar i tot ha estat millor despres.
Al final inclus per mi que anava massa accelerat jo,tenia els biorritmes super alts...algu fins i tot es deu haber pensat que anava de coca fins el cul,pero que va,estava disfrutant amb la feina,amb la conduccio i amb la companyia dels clients.
La nota curiosa de la nit...M aturen un munt de noies(a mi i a un altre taxi)se les veia que anaven de despedida de soltera
-al trauma
-al trauma?
-si si que anem de despedida..
-i al trauma aneu?
-si mai hem anat i tu?
-fa 20 anys!!
-ho veieu com es una discoteca de tota la vida
Em seguit parlant i al cap d un rato una diu;
- es que es casa aquesta
Una maruja que duia al meu costat!!les altres eran totes joves i pensava que aquesta no fos la mare de la nuvia.I m ha sortit del anima
-s hos casa la flor?
juas juas totes,la dona vermella
-ja sap el que es fa senyora?que ja es grandeta per fer tonteries..
-si noi i per segon cop
-voste no escarmenta oi?
Hem seguit parlant,no se que m explicaven que una habia perdut un ligue...anar xerrant al arribar al trauma volien que anes amb elles
-que va que haig de pencar..
-va vine,que ets ho mes simpatic que em trobat en tota la nit
-si home,despres em pujeu a una tarima i em despulleu no no
I m estiraven i tot perque sortis del cotxe
-pero em voleu deixar
-va un ratet
-que no,vaig a pencar un rato mes i vinc val?
-val val pero vina eh?
-si si
Contentes i enganyades s han quedat.A mes no podia tenia que portar l amiga d un blocaire al aeroport,una japo!!
A mi les dones orientals no m agradan pas,em fan por i tot.Pero avui he descobert que el que no m agrada son les xines que em presenta el Isidro,a mi les Xines aquelles em fan por,no se pensar en despertarme al costat d una cosa aixi m acollona!
Pero la japo aquesta era preciosa,simpatiquisima,riallera...diga l hi tonto en Danichan,anda que te mal gust el colega.
M haure de fer mes amic d ell que del Isidro,aquet si que en sap.
I avui a la nit tinc un altre aiport amb un altre blocaire,ja veurem si hi ha foto
EL LLORO DEL TAXI
Un dia feliç,de la gran Aretha!!Habiam si avui tots tots tots tenim un dia molt feliç,vinga Bona nit

9 carreres:

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per la feina i també per parlar-ne al blog, jeje. Jo de xinites en conec ben poques, però sí que diria que hi ha molta diferència entre una japonesa i una xinesa. Per cert, diuen que en general les xines són més guapes que les japos, en això jo no hi estic d'acord, però vaja per gustos... Tinc la sort d'haver conegut vàries japoneses, però la majoria també han estat de "se mira pero no se toca" jajajaja. I la "preciositat" que com bé dius al blog has hagut de portar avui també és d'aquelles que "me quieren como amigo", no sé si et sonal a cançoneta aquesta, a mi em sona massa!!! En fi, salut que és el més important de tot i a seguir endavant!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Pues me das envidia¡¡¡¡¡ que daría yo por tener un trabajo que me agradara, no tener que pasar a veces 10 horas de mi dia haciendo algo que me desagrada, habiendo estudiado toda la vida para otra cosa..uffff y las horas que trabajas son parte muy importante de la vida, y yo me las paso fatal..pero bueno..es lo que hay.. me deja muy contenta imaginarte contento con tu dia de trabajo, haciendo tantos kilometros y con ganas de mas....
un besotee

Anònim ha dit...

És perfecte que t'agradi la feina que fas, a part de tots els posts que he llegit sempre pots parlar amb algun client interessant i/o algun client friki que també son divertits.

Pel que fa al tema japos vs xineses... jo em decantaria del costat de les japoneses també. N'hi ha que son realment guapissimes, però sobretot el mes impressionant és la seva amabilitat (encara que de vegades sigui finjida).

Vinga, a cuidar-se.... fins aviat!

ddriver ha dit...

Cristina
aixo del taxi dona per una enciclopedia me gran qie l enciclopedia catalana,cada un que puja si saps estirar el fil te un frikie dins...

ddriver ha dit...

dani
il ni a pas de cua

ddriver ha dit...

andrea es molt important esta a gust sino es una tortura

ddriver ha dit...

jordi
on hi hagi una catalana ....jo ho sento molt pero son la meva vedadera devocio

Anònim ha dit...

Ha sigut llegir el post i venir-me al cap la cançó de la Trinca "sóc el rei de la carretera i faig tirar el camió de valeeeeent" ;) Trenco una llança a favor de l'Isidro, tot el que falla amb les xines ho encerta amb la part anímica, així que una per una altra !!

I respecte als comiats de soltera... bufff... danger danger !! Però que t'hauré de contar jo que tu no hagis vist ja....

Salut !!

ddriver ha dit...

carquinyol
el camion elvaig deixar fa anys es molt aburrit sempre sol.
El Isidro?es un crack com amic,si l hi tingues que donar un dorssl tindria el 10 com Maradona,Ronaldinho.pele...es una pasada ser amic d ell