divendres, 6 de juliol del 2007

LAS CHICAS DE ORO


Aquesta ni t mes del mateix,molta feina..tambe mes taxis que ahir,com avui hi habia els 2euros de suplement..Pero avui la feina estava concentrada a la part baixa de la ciutat;colon,port olimpic,maremagnum...jo al final m he cansat,una mica tontos tots aquets de la moda i quan duia 8h justes pencant cap a la meva cova.
Avui poca cosa destacable,nomes unes "chicas de oro"(marujilles)que he portat,que venien d un sopar.
A per/bac de Roda control dels mossos..ens aturen i mitg en broma els hi dic
-poseu vos guapes que ara us miraran
-mas??
mosso-bona nit
jo-bona nit
en foca a elles la llum...i show
una-ala que guapo
-l naltre -esta buenisimo
l ultima-i si nos lo llevamos a casa
Mosso callat,jo cagat,ja veuras
una-has visto como esta?
l altre-ja nos podria detener toda la noche
l ultima-el primer tio bueno que nos mira hoy!!
mosso-senyores!
una-dime salao
l altre-como te mira eh?ya lo tienes
mosso-senyores!
-dime guapo de cara
aiaiai
Mosso-podrien fer el favor de cordarse el cinturo?
una-es que no se como va,porque no me lo pones tu?
l altre-toma i a mi!!
Mosso-continua si us plau(a mi)
No sabia que dir el mosso.net i les marujes ja els hi val...
una-no nos ha hecho soplar
l altre-que lastima,yo queria soplar con el
l ultima-calla que con las caipirinyes que te has tomado...
jo-em veia a les corts
-i lo bien que te lo habrias pasado con nosotras?
-si la ciutatplena de models i jo a comisaria amb vosaltres..
Tela el pedal que duien les marujes
-i despues del poli este a ver a mi marido,que vida mas triste
-ja ja
que dolent es l alcohol!!!!!!!
I res mes,el resto normalet,hauria d haber treballat una miqueta mes pero no en tenia ganes,no estic molt be encara.
Gracies a la Cristina
que m ha ensenyat una coseta...moltes gracies de veritat.La primera dedicada a tu.

5 carreres:

Cristina ha dit...

Ostres tu, quina nit amb les marujes,jejejeje. El que fa l´alcohol. Desinhibeix que dóna gust,jejeje. Me n´alegro d´haver-te pogut ajudar.

Anònim ha dit...

No vegis quin quadro company. La veritat és que la teva feina moltes vegades no està pagada !!

La propera nit, per compensar, t'hauria de passar alguna cosa més agradable !!

ddriver ha dit...

crstina-gracies

ddriver ha dit...

carquinyol-habiam..encara quedara alguna model d aquestes de la fira

Anònim ha dit...

Caram amb las "chicas de oro"!!!
i desprès del poli qué, et van intentar lligar?? jejeje