diumenge, 29 de juliol del 2007

LA XONI

Avui no tinc res a explicar,la nit a estat extranya en molts sentits i plena de sorpresas...Una blocaire al recollirla al aeroport m ha regalat una ensiamada de Menorca Boniiiiiiiisima!!!

Despres la feina no sortia,estava tot molt parat ...de repnt al menys a mi m ha sortit tot rodo al Isdro no,seguia anant malament...es nota que Barcelona es vuida.

Cap al final he agafat a unes que m han recordat a uns que ja vaig dur l any pasat i ja vaig escriure un post i com avui no tinc moltes ganes d escriure..estic petadillo us poso el post del any pasat...

***************************************************************

L´altre dia a la nit em van aturar al psg Taulat,una dona grossa amb una bossa mes grossa que ella.

Tal com em para,baixo del taxi per possar al bossa al malater i em diu que no que pesa poc i son modelitos pa la ninya!

Puja al taxi i no tancava la porta,bueno que?marxem?

Espera a ver la niña

i es fot a cridar SOLE!! SOLE!!La madre que te pario!que tengo er taci!

Tela el viatge que m espera!

Vaya tela con la niña!ahora le da por hablar con la Xoni!(suposso que es deu escriure aixi)

Al final la dona va fotre un crits i uns renecs que la Sole va vindre corrent.Quan va pujar la dona l hi va dir de tot a Sole.

Uh maama!(en gitano)Es que la Xoni lo va a haceeer

Pos yo se lo digo a su madre

No maama,tu no digaas naa,ahora la llamo yo

Xoni,Xoni me sientes?

------

Etoy en taci con mi maama

-----------

Escushame

-----------------

No si yo lo digo por tu bien

-----------

Tu no puees escaparte con el Calitos,que nus van a matar a toos

-------------

Que no Xoni,que tu sabes como son los de nuestra raza,que van i lo matan ar Calitos

-----------------------

Xoni no t enfades conmigo(i es fot a plorar)que yo sus digo por vuestro bien,que es diferente si tan dejao,pero tu no puedes escaparte con el Calitos

---------------------

Tu si que ha acabado pa siempre conmigo

--------------

Pero no sus veis que no puede ser?

I enseguida vam arribar i em vaig quedar amb les ganes de saber el final si la Xoni i en Carlitos amb 15 anys cada un s escapan o no tot i estar "pedia"la Xoni per un altre que per el que sembla esta disposat a matar i tot per ella i la Xoni en celo del Calitos

Tela quin pais aquet el nostre!!

***********************************************************************

EL LLORO DEL TAXI

Pero a pesar de tot la vida continua i comença a semblarme que pot ser millor...Cunnie Williams

4 carreres:

Júlia ha dit...

Òndia, això sembla un preludi a 'Bodas de sangre', aquesta feina teva és una mina... Llàstima que sempre ens quedem sense saber el final de les històries.

Anònim ha dit...

Calcat al barri que tinc al costat, on entre que ja hi havia gent d'aquesta i la que està arribant de fora s'està fotent un matxembrat que "pa' què"!!

En tot cas, aquesta nit te l'ha endolçat una ensaimada !!! :P

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Hay mucha gente que le gusta que su vida sea tipo "novela", no solo los gitanos...acá en Sant boi hay tela con los chilenos...viven casi todos en la plaza cataluña, un gran porcentaje ocupan pisos del mis edificio..pues que una va y deja al marido por el cuñado, que uno se viene a españa deja la mujer, se consigue otra, luego viene la mujer...todas estas situaciones que son unas cuantas con los consiguientes gritos, amenazas, insultos, y el crecimiento de sus compatriotas porque todas las paejas siguen reproduciendose t ya los retoños comienzan a tener sus propios conflictos con griterios incluidos..ufff que divertidooo maaaaaamaaaa onde me metio¡¡¡

ddriver ha dit...

julia
a vegades millor no saber els finals
Carquinyol
aixo avabara curios com no es posi fre
andrea
que suerte tienes je je jo vaig viure a viladecans un anyet i se de que em parlas