dijous, 26 de juliol del 2007

KATASTROFEN

Katastrofen confirmada ja.
Aquet any de moment no hi han vacances.Hem anulat el tercer viatge consecutiu l Isidro i jo.
Al maig teniem que anar per segon cop a Liverpool,a veure l Everton i jo vaig cambiar de feina i ell va tindre un cop amb el taxi i es va suspendre.
Al agost,Croacia era el nostre desti pero al haber cambiat de feina jo,no puc fer vacances i suspes tambe.
Vam quedar al octubre marxar a Munchen,a l oktobertfest.Eran 8 dies entre bavars,cervessa,castells i Bayern Munchen.
Pero la Katastrofen va començar a ronda i s ha confirmat,el colega ha tingut la gran idea de cambiar el taxi i els de la Volswaguen no s els hi acut res mes que entregarl hi el cotxe a principis d octubre,estavem pendents de confirmacio pero ara ja es segur i el noi ha dit que no va a l Oktoberfest,al menys aquest any.
I jo sol paso,a Munchen jo ja he estat,pero em feia ilusio l oktoberfest,tot i que no veg pero una setmana es una setmana.
Sol no hi vaig,m aburriria i si començo a veure birres i mes birres sense estar costumat puc acabar molt malament.
Quan vam estar a Sofia,al novembre,una de les nits aue vam sortir,al restaurant ja vam començar a fotre whiskys,sopar i un munt de whiskys van ser 8 euros per cap o 9 no recordo be.
D alla a una disco mes whiskys,despres un altre mes whiskys i a la ultima ja ni
recordo.Cada whisky ens fotien 1 euro amb 75 cts,no se que valen aqui pero alla a l ultima disco l hi donavem al cambrer 40 levas i l hi deiem estem alla,que no estiguin mai buits els gots...
-da da da (si si si)i movent el cap en la manera que nosaltres diem no que per ells es dir si.
A les 5.40 aperixiem al hotel,ens faltava espai per entrar per la porta,al llit i jo clapat en 2 minuts l Isidro vomitan a sobre les guies de Sofia,sort que ja habiem vist molta cosa.Al cap d una hora ens truquen de recepcio que tenim el taxi abaix
-queeeeeeeee?????????
Osti,teniem reservat taxi i tren per anar a pasar el dia a Plovdiv,vem trigar mes d una hora en baixar i el taxi abaix esperant.
Vam perde el tren i vam tindre que esperar 1h30m a l estacio central de Sofia per un altre tren i jo vaig aprofitar per dormir una mica mes ...com?aixiA fora l estacio,al carrer a 2 º graus

Entre mitg de dos families gitanes que em miraven amb una cara..
-o payo dejame dormir aqui,que toy mu malito
El Isidro rient i fent fotos,tenia que haberl hi fet fotos jo quan embrutava les guies de Sofia!!
No vaig tornar a veure fins el viatge a Liverpool,pero alla amb moderacio.i Ja mai mes,estava preparant el meu fetxe per Munchen.
Pero sol no puc anar,agafo un puntillo d aquets i qui em cuida?no no,ara no se que fare,pero de moment ni hi ha vacances,esperarem al sorteig de la Champions habiam si puc enganyar al colega per anar algun lloc.O si algu marxa al octubre i te un foraret a la seva maleta...
A que ve aquet post,a que m esteu foten les dents molt llargues tots,molts preparan vacances,altre ja hi son,alguns j ajan tornat,enveja,enveja molt gran,enveja molt sana i desitjan que tots ho paseu en gran
EL LLORO DEL TAXI
Aquesta podia ser familia pero com podeu observar al cognom nomes te un d osease que res a veure pero quina veu mes dolça que te


8 carreres:

Anònim ha dit...

Doncs jo tindré vacances les dues últimes d'agost pero no se que faré ni se m'aniré ni res de res....
A mi no m'agrada la cervesa però Munich deu ser molt maco no?? snif snif, viatjar es una de les coses que més voldria fer més sovint...
A l'octubre no se si continuaré treballant o estaré en una altra feina o m'hauré anat a la oktoberfest per oblidar les penes....qui sap
tu convida que alguna blocaire caurà jeje

ddriver ha dit...

Cafeambllet
a mi la beer tampoc m agrada pero munich es molt maco i aquells dies es veu que hi ha molt d ambientas,pero es que voliem veure tota la baviera tambe.
Si si,poder si desde aqui esteu totes convidades a vindre pero ja veuras quin fracas la convocatoria

A ha dit...

Hohohohoho

Brutal la foto dormint, sembles un homeless!

Osti, l'oktoberfest ha de estar bé, però es veu que amb els alemanys no s'hi pot competir, en això de beure birra.

Molt bo lu dels whiskis a la disco búlgara. M'ho apunto, que segur que també ho fan amb gintònics.

A ha dit...

Per cert, ara que mirava de nou la foto en la que dorms... El del darrere són taxis de Bulgaria? Semblen els sis-cents de la Moritz!

Anònim ha dit...

vacances? no jo no faig vacances per solidaritat amb tu, totals, Los Monarcas Españoles ja les fan per tot dos !!

Saluts i ànims !!

ddriver ha dit...

albert
un homless????semblava un bulgar mes!!amb barba i tot.
Amb gintonics,i amb cualsevol cosa ho fan...es molt barat tot alla i amb propines de 4 levas(2 euros)aconsegueixes moltes coses.
El de darrera si son taxis,tot eran daewo matiz,hunday atos,opel vectra..renault clio,un desastre de taxis,un drama entrar en maletes
Carquinyol
Gracies per solidaritarse,hem d enviar curriculum a la zarzuela...o no esculleixen a ningu?va per collons nomes oi?

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Yo si pudiera salir de España y me dejaran volver a entrar (imposible por el momento) sabes como me "piraba" contigo a Munchen..bueno mi marido ya estaba haciendo las maletas jajajaja
Por lo pronto ya te avise en mi ronconcito,,en agosto si tenes algun dia libre podemos hacer algun itinerario compartido...que et sembla noi?? no te vas a quedar sin nada nada de disfrute veraniego no?? un saludoteeeeeeeeee

ddriver ha dit...

andrea-ja m agradaria pero a agost estic castigat pencant tots els dies em sembla pero ja veurem potser si