diumenge, 22 de juliol del 2007

EL DIA AMB IMATGES(dedicat a un fill de la gran puta)

Avui he sortit amb moltes ganes a treballar,no se perque pero en tenia ganes,ahir m habia anat molt be..i avui creia que tambe .

Quan arribo al cotxe em trobo aixoAlgun fill de mala mare,mentres jo dormia no se l hi acut res mes que punxarme la roda.La pena es que la seva mare folles amb el butanero i no amb el ha fet de pare d ell i sortis el desgraciat aquet...
Algu m ha dit que a lo millor es per el post de Martinez el Fatxa,no crec.
No crec que cap fatxa llegeixi aquet bloc,primer perque la majoria no en deuen saber i apart no l entendrien perque nomes saben parlar la seva llengua i d aquella manera,pero per si a cas tambe em cago en la puta que ha parit tots els fatxes.
Vaig a cambiar la roda...

I em trobo amb aixo..

Les dos rodes punxades,quefilldeputa!!Perque una la pots cambiar pero dos...Si algu te algo en contra meu que ho digui,que vingui...quan de cobard maricona hi ha aquet mon.
Es que el meu cotxe ha fet algo a algu?Cobard!!!!!!!!
Solucio?

Una grua i al carrer Tarragona a cambiar les rodes,esta obert les 24h pero ja ho pagas en el preu
Despres de 3 h perdudes surto a treballar i anava molt descentrat,no en donava una i no em concentrava,si el taxi hagues estat meu com abans,hauria marxat a casa i dema sera un altre dia,pero al no treballar per mi,no puc.
Discutia amb tots els altres conductors...amb les motos...las bicis ja ni te digo..molt alterat i molt descentrat..a sobre un dissabte que es el dia que ja mes feina i jo perden el temps.
El primer viatge dos travelos Brasilenys...
-Guapeton!!llevanos a ...
-val
-uy que arisco
-grrrrrrr
- a mi me gustan los hombres asi,duros i malos,que de vez en cuando te peguen una paliza...
Jo callat
-que no te gustamos?
callat
-quieres ver mis tetas todo natural..
-NO QUE ME DARIA ASCO!!!
-que desaborio
-doncs calla,t he donat peu jo a algo?deixam en pau!!
-vale vale,que lastima de hombre con lo guapo que es y lo estupido que es
-grrrrrrrrrrrrrrrr
Pero ja han callat..Al cap de poc,porto uns a la Barceloneta i una moto em diu que tinc una roda punxada
-no fotis?
Sii!!La de recambi que habia posat s ha desinflat!!merda inflala i cap alla un altre cop
I Despres d esperar molt perque hi habia cua,quan l estan cambiant,entra un altre taxiEl meu amic Isidro!!!!!Som tant amics que quan un punxa l altre tambe,la cara que ha fotut quan m ha vist alla...
-per aixo no agafes el mobil oi?
-si noi,no vull parlar amb ningu avui
-sopem?
-jo no,si porto el dia perdut aqui
-un cafe?
-va sommi
Despres de xerrar una estona a pencar d una punyetera vegada,pero no estava centrat en la feina,un desastre!!I a sobre la segona carrera al Tibidabo!A la merda d hotel que hi ha alla dalt el hotel La Florida.
Quin fastic curves amunt,curves avall,45m per fer la merda de viatge i per 19 euros que puja...millor a la pista(la ciutat,per nosaltrees)que els fas en menys temps.
Ja a partir de alla...ja no era jo,i al final m he encarat amb un company i tot i he plegat.
Que estic fent?
Aixi no puc quedarme,acabare fotenme un pinyo!!
I a les 4 quant encara quedaven les millors hores de feina cap a casa...musica suau...i calmarse un.
Tot per culpa del filldeputa que m ha punxat les dos rodes...pero l enganxare..aixo es un poble i tot se sap..
Apa Bona nit!!!
EL LLORO DEL TAXI

Yo soy un loco que se dio cuenta que el tiempo es muy poco...

13 carreres:

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Esos dìas que te levantas así como preguntarte porque carajo te levantaste.. "Cuando el arbol nace torcido jamas su tronco endereza", cantaba una cumbia en Uruguay¡¡¡¡¡¡ (yo cantando una cumbia, mira lo que me haces hacer)
Pues si que cuando el día empieza mal,uno ya sabe que va a seguir ásí, y solo hay que tratar de aguantar para que paso rapido....y sobre el hijo de puta este que ganas de pegarle un voleo en culo¡¡¡¡¡ (que fineza)..
Bueno ya sera mejor el día..y los travelos te quieren, eh noi?????
Ya se como hacer cpara tomarme un taxi y que tu llegues, me visto de travelo y seguro me encuentras tu a mi jajajaja
Besotessssssss

ddriver ha dit...

andrea-jo tenia ganes de posarlo recta pero no es pot,quan va tord...
I els travelos estiman a tothom...son una part important de la fauna nocturna...pero son molt inoportuns la majoria de cops,no saben quan han d estar callats

ddriver ha dit...

Cristina!!-sii ho he solucionat pero no es aixo,es el que deixes de guanyar...la mala ostia amb la que pencas..i l impotencia que sents,,,aixo era per arribar i trobartel alla fent la malifeta!!!mILLOr que no,estaria a la presso ara a lo milllor,perque es per encastrarl hi el cap contra el cotxe i no parar fins que el tingui ben xafat!!!Habiam avui quan baixi...

Jo Mateixa ha dit...

Collons, també es tenir mala llet no???

Espero que tinguis millor dies per que si gaires son semblants a aquest...més val no moure's del llit :-S

Petons Pinedenc!!!! :-)

ddriver ha dit...

jo mateixa-mes no!!!ex-pinedenc!!!

Anònim ha dit...

Quines maneres de començar la jornada laboral!!!
Mai entendre com pot haver gent que pugui fer tot això. Que li han fet les rodes a ell? Fa uns anys vaig veure un noi un dissabte nit pegant una patada a un retrovisor i aquest sortir volant, simplement per que li venia bé en aquell moment i quedava de matxito davant els amics...
Be ànims!!!

Joana ha dit...

Et desitjo que la setmana sigui millor i no tinguis cap ensurt!
;)

Modgi ha dit...

L'acompanyo en el sentiment, sr.conductor.

Tanmateix, sempre m'he preguntat si no és una mica desmesurat l'apelatiu 'carrera' per això que feu els taxistes. Ep, sense volutant de generar més mal rollo, eh?

Anònim ha dit...

La veritat és que avui en dia hi ha molt, però que molt, cabró pel carrer. Sento el que t'han fet company, però ja saps que qui a ferro mata a ferro mor...

Per cert, no sé que passava avui però a l'estació de Sants hi havia cua de taxis i tot.

ddriver ha dit...

shia.-si hi ha molt de cafre suelto

ddriver ha dit...

joana-gracies!esperem que ja no mes

ddriver ha dit...

Modgi-gracies per el condol,
En quan a l ho altre esta equivovat.
El nom de carrera deu vindre perque abans es feia amb carretes,dic jo!
A la carrera universitaria se l hi deu dir carrera perque abans el que feia una carrera arribava molt lluny,!"aquet ha fet carrera"referince a arriba molt lluny,abans els que arribaven lluny eran les carretes.
Avui en dia,es mes desmesurat dirli a uns estudis universitaris carrera,ja que molts a pesar de tindre una carrera no fan res de bo a la vida,que a un viatge en taxi,que conserva el nom d origen.
Pero tot aixo deu estar mes ben explicat al diccionari de l eminencia Pinedenca Sr,Corominas.

ddriver ha dit...

Carquinyol-saps que pasava?que la ciutat esta buida,cada any a l estiu pasa el mateix.
Barcelona es mes desti de cap de setmana que de unes vacances.Per tant el numero de guiris baixa,la gent d aqui marxa i l area Metropolitana,preveien que hi haura una avalanxa de gent a la ciutat,ens treu les festes obligades i tots els taxis poden treballar encara que els hi toqui festa.Tambe es pensen que molts taxistes marxaran de vacances i hi haura menys taxis...Pero no,els taxis estan tots aqui treballan o intentant,a mes es final de mes,la setmana que ve molta gent de la ciutat marxa i no volen gastar..