dilluns, 30 de juliol del 2007

THE BOSS

Avui fare festa,he portat el cotxe a fer el cambi d oli,i he arribat tard a casa i he trucat al meu jefe.
Com ara l area metropolitana ens dona l oprtunitat de treballar tots els dies,el dijous que es el meu dia de festa el treballo mes el que em toca del cap de setmana.
Els dijous hi ha feina i val la pena pencar,pero avui dilluns faig festa,tinc la casa molt endarrerida i haig de fer coses i descansa...Doncs al bon home del meu jefe,no m ha dit que no a fer festa pero no l hi ha fet gracia,em sembla que durare poquet amb aquet...
Al altre jefe,era un gos pero no em tosia a mi,i si jo pencava un dia de festa aquet dia no el perdia,es que ni els contavem,quan jo volia festa nomes l hi deia i ja esta,pero aquet no m esta agradant....
Ell mai a fet el taxi pero te sis taxis,i ho te com una inversio suposso i ho conta tot molt difrent que l altre.
Amb aquet guanyo una mica menys que amb l altre pero tinc el cotxe per mi sol,al altre anava a torns.
Aqui tinc la ventatge de fer i desfer els meus horaris ja que em quedo jo el taxi .
Pero amb aquet tot son numeros ...tants per cents....calculs ...i xorrades...El primer mes em vaig quedar alucinat,em va treure una fulla amb el resum meu de tot el mes.
En el taximetre quan acabes el dia et surt;la pasta,els suplements,la pasta mes els suplements,els km fets,els km fets carregat,els km fets buit,els minuts treballats,els minuts lliure,els minuts ocupats i no se quantes cosetes mes...doncs el pollo,s ho guarda tot,i despres et treu els promitjos i totals de tot el mes...i a quant et surt el km treballat..
Doncs el primer mes ja em va donar un toque perque foto molts kms!!
Sempre que he treballat per algu,el fet de fer molts km era senyal de haber pencat,jo podria pararme a alguna parada a les hores que no hi ha feina i esperar a que algu sortis,pero no jo dono voltes buscant i buscant fins que trobo viatge.
La manera meva de treballar es la millor per a mi,ja que rascan rascan en 8 o 9 hores tens feta la produccio i en menys a vegades pero clar tant rascar pujan molt els kms.
Ell preferiria que jo fes com els altres que te,de parada en parada,pocs kms buit i clar perque surtin els numeros amb aquet sistema son 10,11 o 12 hores i per aqui no paso.
Ell mira la pasta dividida per kms i jo miro la pasta dividida per temps.
A mes com feia molts kms al principi es pensava que feia viatges fora area metropolitana sense taximetre que alguns asalariats ho fan,i m ho va insinuar(sense dirmo clarament)i l hi vaig dir,que s esta equivocant molt amb mi,jo no l hi penso estafa ni un duro,per robarl hi 30 euros paso,el dia que l hi foti un pal sera de 200 kilos.I l hi vaig dir creu el lladre que tots son de la seva condicio,i es va ofendre una mica ja que ell no m ho habia dit clarament.
L aguanto perque es molt dificil trobar un taxi per portarl ho sol,casi tots son a torns i em va molt be el taxi per mi sol al viure fora de bcn,pero no es dels que millor paga,fet que no em va importar al cambiar,ni ara...pero el que em fot molt son les mariconades aquestes de posar mala cara quan un demana festa despres de 10 dies seguits pencant..i aviat hi haura el sorteig de la Champions League i ja l hi fare un planning del que hi ha,i com continuem amb mariconades mira mala sort i a pencar a torns un altre cop.
I es bon home pero el dia que es mori sera el mes ric del cementiri i a la lapida l hi posaran;aqui hi ha un home tant pobre tant pobre que nomes tenia diners.
Despres te punts per aixo,intenta ferse amic meu i em parla del barça i cosetes pero no,jo paso de dr Jekill i mr Hyde.
No se pero es raro,i hi ha moments que t en aniries de copes amb ell(encara hauria de pagar jo) i tot pero despres l hi surt la vena jefe...Es un tipus curios pero hi han coses que no las penso pasar...jo treballo per viure i no vic per treballar.
En fi com sempre he fet un post que no te res a veure amb el que volia escriure..
Si algu coneix algun taxista o algu que tingui un taxi i volgui algu per portarlo sol,m ho feu saber,a torns no.
PD;i a sobre el cotxe te un localitzador que en tot moment sap on soc amb el taxi,control total!
EL LLOR DEL TAXI
Com es dilluns i algu no l hi agraden perque un currant seu fa festa...

9 carreres:

MaRiNa ha dit...

es molt diferent quan un no ho ha fet mai i nomes toca els numeros!

jojo doncs mira jo dijous a les 4 del mati necessito taxi! per nar a l'aeroport!! vacances!!

ddriver ha dit...

MARINA-QUINA SORT VACANCES!!!SI VOLS LA PERFIL HI HA EL MAIL,TU MATEIXA

Anònim ha dit...

Ja és el que dius company, coi si la feina surt i els ingressos són els que hi ha no costa gens tenir a la gent contenta. Hi ha molta gent que és com el teu cap, que no pensa que ell està menjant dels que curren per a ell, i no és que els hagis d'idolatrar, però tampoc cal ser mesquí.

yrun ha dit...

Coi de pollo! Ja et podria donar festa sense remugar despres de currar tans dies seguits!

Tela com et desfogues tu tb ddriver xD

ets el millor!

ddriver ha dit...

CARQUINYOL E YRUN
Jefes son jefes,sempre ho han estat i sempre ho seran

El veí de dalt ha dit...

M'has tret de la boca el que volia dir...

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

uhhh yo de jefes estoy pasada...yo no tengo pagas, ni cobro el mes de vacaciones¡¡¡¡¡¡¡ pero encima mi cimpañera se casa, y en agosto siempre se va a marruecos de vacaciones y no le pagan el mes, entonces ella pidio que en setiembre le dieran 15 dias pagos, por los dias que tocan por casarse , y le dijeron que no, que no le tocan porque como se casa en agosto y coincide con las vacaciones ¡¡¡¡Que vacaciones si no se las pagan¡¡¡¡¡¡¡¡el restoran cierra, no te las pagan y encima te dice que que los de casada estan cuberitos en las "vacaciones " jajaja lo lindo es que ellos te dicen que esa empelada la aprecian mucho porque es la persona mas buena que conocen¡¡¡¡¡¡ como sera conmigo entonces jaja un besote chico taxi

ddriver ha dit...

andrea
que asco de jefes hay por ahi,se aprovechan que todos tenemos el puto vicio de comer cada dia

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

ke vicio nooooooooooooo?????? porke seráaa