dissabte, 7 de juliol del 2007

HE TROBAT UNS AMICS

Avui la feina s ha tornat boja,a tota hora,tarda i nit gent i mes gent i mes..Era molt bestia el tute d avui i no he aguantat,quan duia set hores pencant he dit que prou i cap a casa,encara quedava molt per fer,nomes eran les 4 pero l ambient no era bo avui.
Gent molt girada,gent borratxa,gent rara...millor una retirada a temps a tindre un sarao,a part estic molt agotat ultimament,no dormo be...Plego d hora i despres arribo a casa i no dormo,son les 10 del mati i aqui sense dormir...pero avui ni estic depre,ni preocupat..no dormo i prou.
Avui he agafat al Catwalk a uns guiris que vaig dur la setmana pasada,quina casualitat!11000 taxis i agafan el mateix dos divendres seguits i a diferents llocs.
Ells m han conegut enseguida...jo m els mirava i no sabia qui eran pero em saludavan com si fosim amics de tota la vida.
Despres han dit la paraula magica Everton!Son uns anglessos que vaig dur al Pacha la setmana pasada(i aquesta tambe) i vam estar parlant del Barça,i despres ells am van dir que eran supporters del Newcastle,aleshores els hi vaig explicar que el meu segon equip es l Everton i vam xerrar moltisim i avui un altre cop,tot el viatge xerrant i rient.
M ha fet gracia,i a mes que et reconeguin i amb tanta alegria...senyal de que ens ho vam pasar be l altre dia.
Al Catwalk hi habia mes gent esperant taxi i els tios dientlis a tothom que no que el taxi era per ells perque eram amics,m agardat molt trobar a clients ja transportats i que estiguin tant contents de veurem,quina casualitat.
Avui eestranare un apartat nou als meus post;
EL LLORO DEL TAXI
Perque?tothom,sobretot guiris,els hi agrada sempre la musica que porto i anire posant aqui musica de la que escolto al meu taxi.Als d aqui es mes dificil contentar,m han arribat a dir;
-y porque no pones musica de Antonio Molina?esto es una mierda
-poz no,aqui res d aixo,s espatlla la radio
Mal rotllo?doncs mal rotllo,es el meu taxi..
Aqui va la primera,una que a mi em dona bon rotllo per conduir.Mr.Billy Joel,tothom quan l hi preguntes per cançons d en Billy Joel et diuen les tipiques;the piano man,uptown girl...pero ningu et diu aquesta i a mi m encanta,espero que us agradi.