dimarts, 3 de juliol del 2007

XINITA!!


Ahir no em vaig poguer dormir fins l una del mitg dia i aleshores em vaig aixecar a les 8 de la tarda i l hi vaig demanar festa al meu jefe.Avui vaig per el mateix cami..
Em va donar festa pero aixi i tot estava aburrit aqui a casa i vaig anar un ratet a pencar 4horetes, a fer la pasta per anarmen de festa.
Molta feina,potser per la fira d ara i tot molt light comparat amb l altre dia.
Abans de plegar agafo una xina a ViaLaietana i anava a Sants.
Al poc
-lo siento yo muy borratxa
merda!!!!paro obro la finestra..
-vomita fora
-no no yo no sacar,yo muy borratxa
-segur??????
Continuem i es fot a cridar
-yo hueleeeeeeeee
-?¿
-yo hueleeeee
-home pudor a alcohol no en fas..
-no alcohol no,yo huele
Als Xinos la pell els hi fa una olor diferent i per a mi inaguantable quan l olor es forta,aquesta es deuria referir aixo sino no ho entenc.
No m agraden les Xines per aixo per l olor aquesta,tot al contrari que al meu colega l Isidro...
I la Xina tot el viatge preocupada por el yo huele,intento cambiar la conversa perque no pensi mes en l olor..
-que has begut?
-solo 5 sangrias i 3 johnny Walker
-bieeeeeeennnn
-5 tazos de sangria
-joder i encara has estat capaç de trobar un taxi?D on ets?
-de Yrvine USA
-toma la xinita!!i que fots aqui?
-yo estudio español
-sera castella
-no no espanyol
-val el que tu diguis
i de repent ...
-yo hueleeeeeeeeeeee
osti tu tots els tarats han de pujar al meu taxi?
-que no hueles
-siiiiiiii.I va bien la noche?
-home,encara podem arreglarla,encara podem tindre una alegria...(sempre amb la canya)que has de fer ara?
-ducharme i ya no huele i dormirrrr
-merda pues si la nit acabara sent una de tantes
-que decir?
-res!!nomes has fet una lliço de castella nomes oi?
-no llevo 2 meses i no es castella es espanyol
-joderrr
Al arribar apa siau i dutxat que si hueles je je.Pero la tia va baixar com si no reconegues el lloc on l habia deixat.Un desastre em va dir al hotel Sants i esta a la plaça de Sants pero no reconeixia l entorn..17 euros de propina la colega,que dolent que es l alcohol..
I res mes ..la resta molt normal,be un altre borratxo es va deixar un mobil pero esta apagat i no em pot trucar...al calaix,tinc un calaix ple,algu vol comprar mobils de segona ma?
Bona nit

1 carreres:

Eva ha dit...

no he acabat de pillar lo del yo huele XDDD els xinos son un món a part.....jejejee