dissabte, 23 de juny del 2007

SANT JOAN


Avui tinc molt poc temps per escriure,no puc ni anar a altres blocs com m agarda fer.Pero es Sant Joan.
Ahir va ser una nit dolenta on les hi hagi,no perque no hi hagues feina,sino per la feina que hi habia.
Molt de ninyato guiri i pasat molt de voltes.Tota la nit amb un mal rotllo...ningu va vomitar pero tota la nit patint...al final ja em molestava tothom que pujava..perque ja em tenien creuat....tios que em fotien la musica a tope,altres que em cambiaven les emisores...altres cridant per la finestra...altres rient i jo sense saber el perque...mal rotllo,habiam avui.
A la tarda un desastre!!!!!!!!!!!puta renfe!!!!!!!!!la ciutat atascada per tot arreu,quan pujava algu ja l hi deia a on vol fer caravana?en comptes de per on vol anar?
Pero la tarda va començár perfecte!!!Nomes pujar al taxi poso la radio i diuen;la UEFFA ha denegat la wildcard al apanyol!!!que es fotin!!!!!!!bien!!!!!!!!!!No els conviden l any que ve a la ueffa,clar que no,les coses s han de guanyar..que es aixo d anar foten pena perque els deixin jugar?Cuanta rao tenen els que els hi diuen els de Can Penes!
Mes tard...salta la bomba...Henry fitxat!!!!!!!i de rebot entre la noticia que Toure tambe!!!!!!!Aquestes tres noticies em van alegrar molt la tarda,sobretot la primera!
Ara us posare un tros d article que vaig escriure l any pasat per Sant Joan.
PREC-Nomes un prec,no bebeu,i si ho feu vomiteu tot avans de demanar un taxi si us plau,al pobre que l hi vomitin avui l hi fotan la nit en l aire i no es just,us portarem a tots igualment a casa pero si no esteu en condicions espereu un rato,preneu la fresca,disfruteu de la nit mes curta del any i de la nit mes animada i quan us veieu en cor demaneu el taxi.
I sobretot paciencia,estem treballant i molts ni soparem perque no hos quedeu en terra pero no e
ns podem multiplicar.

CONSELLS;per agafar un taxi sera molt dificil,ho ser pero si voleu tindre mes probabilitats hos heu de possar a carrers que vagin cap el centre(tenin en compte circulacio del transit)no en carrers que tornan del centre perque per alla pujem plens.

Per exemple es mes facil Pau Claris que paseig de Gracia o Balmes que Aribau.Nosaltres enfoquem cap al centre o cap els llocs on hi ha gent;la mar bella,port olimpic,zona Aribau,zana almogavers i mes llocs on hi hagi gent pero sempre intenteu agafarlo als carrers que ens portan a nosaltres cap alla,mai als que tornan,que pasarem plens.

Tampoc aneu caminat,espereu,tard o d hora un aterrissara per alla on sou,si us moveu quan aterrissi ja no hi sereu i mes endevant el veureu passa ple

Tampoc l intenteu agafar a pocs metres d una parada perque si a la parada hi ha gent el taxista esta obloigat a encotxar a la parada i no avans.

Sobretot molta paciencia i molt bona festa a tots!!!!!!!!!!

Que ho paseu be

3 carreres:

A ha dit...

Bon Sant Joan, mestre.

No et matis a currar, tu tampoc!

Jobove - Reus ha dit...

quins records et porta la nit de Sant Joan ?

ddriver ha dit...

Albert-no em matre guanyar molt i pencar poc no?
Te la ma maria-sobretot els sant joans a Llança amb la meva ex i el nano