dimarts, 26 de juny del 2007

NO HI SOC


Tinc el bloc una miqueta oblidat pero estic solucionant uns problemilles que tenia,espero a partir de dijous ser aqui,si abans acabo abans i sere.
De moment us deixo amb unes fotos de quan vam estar a Liverpool,que me les han pasat aquesta setmana.
Els coneixeu?
i aqui la proba de que els Beatles eran 8(at the Cavern)

2 carreres:

Eva ha dit...

m'en alegro que rememoris viatges en comtpes de moments xungos..... mn'agradaria anar a liverpool ja que fa anys vaig estar a londres i m'hagués agradat rondar una mica més.... pe`ro vaja tinc tants llocs pendents de visitar que no acabaria mai...

ddriver ha dit...

Eva_Liverpool esta be pero no mata;esta be si t agrada el tema Beatles i veure tots els llocs on van començar ells i sobretot es una ciutat que es respira molt d ambient de futbol