dilluns, 25 de juny del 2007

NITS DE SANT JOAN


La nit de Sant Joan en quant a feina va anar molt be,com sempre per aquesta diada molta pasta,pero no em vaig trobar gaire be .Va haber un ratet que em vaig deprimir i ja no donava peu amb bola i vaig decidir plegar,no estava concentrat i tot i que la feina et venia sola millor marxar.Vaig plegar a 04.45h quan podria haber tirat com cada any fins les 7 pero estava creuat i ja duia practicament la mateixa pasta que l any pasat i fora,a mes habia tingut molta sort tota la nit amb la gent que duia,cap piripi!i com em sortis un piripi vomitant al taxi per pencar una horeta mes...encara ho hauria pagat tot el mal rotllo el piripi,millor una retirada a temps.
No se perque em vaig deprimir pero no estava be,recordava molts sant joans tirant petards amb el meu nen...van ser moltes coses juntes mes molt de cansanci,ahir estava petadillo,divendres vaig pencar moltisim i dos tutes seguits malament..
Avui pensava que estaria xungo aqui casa pero no,tambe recordava sant Joans anteriors pero de quan feia de Dj.Era una feinada preparar el Sant Joan.
Avui en dia els dj fan una sessio normal com els altres dies pero abans a la discoteca es feia bervena i com a tal tenies que cambiar la musica aquella nit.
Les primeres hores feies una sessio normal reduida,amb el que mes ballava la gent i despres ja començava l espectacle.
2 dies abans de la bervena ja em veies a mi a les magmorres de la disco buscant dicos antics,no es tractava de posar salseta,sino de posar grans exits antics.
Jo disfrutava punxant aquella musica,perque era musica que jo no habia arribat a punxar i em feia enveja els dj´s que si que habian pogut treballar amb aquella musica.
Avui en dia molta d aquesta musica es considerada paxanga pero jo quan la punxava transportava la meva ment als anys 70 quan es punxava allo i m imaginava l ambient a la discoteca,la gent,llum als terres,al sostre...boles de vidre...m hauria agradat tant trapitjar estudio 54 de New York a la epoca del fever saturday night....
El primer disc que sempre posava per trencar el ritme i que es notes que començava el que seria la bervena era un que es deia Rockcollection,era una pasada aquell disc,i tenia una virtud que mai tindra cap altre disc i es que era el primer maxisingle que es va editar,fins aquell moment tot eran singles o Lp´s.Va ser el primer,tenia les 4 cantonades tallades i a la portada hi habia uns dibuixos de noies ballant.
La gent ja tocadeta per l alcohol es tirava a la pista i ja eran teus fins al final,feies el que volies i la gent nomes per saber quina sera la proxima canço no marxaven fins al final.podies continuar amb Rod Stewart-do you thing I m sexy o el baby jean,podies posar Patrick hernandez,odissey,kool &the gang,earth,wind andf fire,Sugar hill gang,Kurtis Blow ,Pino D angio ,Lipps Inc ,Eddy Rsoemond,ELO,Donna Summer,tina charles, gloria gaynor,bob marley,Eddy grant,two men sound,dexys mignight runners,wham,boy george,spargo,third world,van halen,Umberto Tozzi,o Ryan Paris,o Gary Low(que es deia luis serrano)i ja molt al final fins i tot el pedro navaja,Toreros muertos,Saca el whisky Cheli,Tequila,los inhumanos,era la feina que mes he disfrutat.
Be en tot aixo casi no us dic el que us volia dir,que amb l ajuda de la padrina(com si no)Em posat un link a dalt a la dreta en el que sortira musica,la simpatica l anomanat radio tele taxi!!Res a veure aqui sortira musica que em vingui a mi de gust,sera de tota mena i mai tindra res a veure amb el post.
Avui he posat una de Hudson Hawk-swinging,m encanta aquesta canço i avui estava mirant la peli del Gran Halcon amb Bruce willis i l interpretacio que foten de la canço aquesta es una pasada...i m enrecordat aquesta la tinc per aqui...i si i aleshores padrinaaaaaaaaa!!!!i a la pobreta padrina l hi ha faltat temps,es un sol!
Esperu que us agradi aquesta canço!
PD;I la petita sesio que he fet!
NOVA ACTUALITZACIO
Esque em volia penjar una medalla,jo el vaig veure primer,el meu blog ho va publicar primer,ja es aqui Henry
UN ALTRE
Sabieu que Mike Oldfield toca paquito el chocolatero?convideulo a cualsevol bervena
O que en John Travolta ballava musica del Fary

4 carreres:

Eva ha dit...

caram, tens molts cops amagats tu, no sabia res sobre el teu passat dj....
bé, suposo que per sant joan és normal fer molta caixa ja que els taxistes sou els més solicitats aquella nit.....i bé, me'n alegro que no et trobessis cap borrachuzo.... en quants als ànims....noi, només puc dir-te que tractis de sobreposar-te.... no hi ha més a fer....

Anònim ha dit...

Ja sol passar aquestes baixades que comentes en dates així de "festa obligada", com passa també per exemple amb les festes nadalenques.

Respecte el tema DJ pel que veig no té res a veure amb l'època quan jo sortia, que era més o menys com tu dius. Ara molta màquina, molt reggaetown d'aquest o en el seu defecte molta màquina. Suposo que haurà excepcions, però per la zona de platja poques.

ànims i endavant.

Anònim ha dit...

Ostres, Sant Joan, tot i ser el meu sant, aquest any ha estat una mica agredolç per què me n'ha passat cada una que treu foc! Deu ser divertit això de fer de taxista, necesites ajudant? estic buscant feina!

Adagio ha dit...

a veure si un dia portes a lhenry! xD
voldré fotos eh!

jo vaig na a dormir d'hora per sant joan..