dilluns, 11 de juny del 2007

MISSATGE A LA POBLACIO CATALANA I CULE

Avui m he aixecat d hora,les 11.30!!per mi ho es ja que els meus horaris son molt diferents de la resta de l poblacio pero si ho se em quedo dormint un ratet mes.
Primer he anat a "la caixa d extorsions"i al veurem que?ara que?
-com que que?ens queda en Maxi Lopez
-buuuuf
Despres a comprar tabac,el colega al veurem ...
-ja esta eh?
-JA ESTA EL QUE?
-la lliga...
Seguent parada el colmado
-ja esta tot decidit
-et separas?
-no no el barça
Despres s em acut mira blocs i sembla un funeral aixo...
COMUNICAT
Si ahir haguesim guanyat,que estariau dient tots ara?ai ai el Nastic ens fotara,no les tinc totes,ja veurem,jo no ho veig tant facil,en paco flores...,aia ai ai ai ai ai com voleu que no perdem si l ambient es aquet?Es contagios aixo,no pot ser cules no pot ser.
Fa poquets anys a l ultim minut d una lliga un Brasiler anomenat Rivaldo ens va clasificar per la PREVIA de la Champions amb una chilena,fa uns quants anys mes un tal Jordi Cruyff ens va clasificar a san Mames al ultim partit per la UEFFA,avui en dia som COLIDERS!i
vigents CAMPIONS!!
No es pot criticar aquets jugadors que si cobren massa,que si no posen ganes ...aquets mateixos jugadors el seus sous l any pasat eran iguals...no es pot guanyar sempre.
Fa 4 anys on eram?teniem Enric Reina de president,Radomir Antic d entrenador jugador que allo si eran peseteros...
Ara venim de guanyar dos lligues i una champions i ens estem cagant en tot el que es mou!
No es just fa 4 anys aixo ho hauriem signat amb els ulls tancats guanyar 2 lligues 1 champions i tirar la seguent lliga,tots hauriem regalat fins i tot la dona i els nens a cambi d aixo o no?
Tenim els millors jugadors del mon,els mes desitjats al mercat...no podem cremar el barco nosaltres mateixos.

Mireu el Milan!!Van perde una final despres de anar guanyant per 3-0 a la mitja part,aquest any han tornat a jugar la final i hi habia 9 titulars dels de la final perduda i el mateix entrenador,aqui hauriem fotut foc nou si ens pasa aixo,i es el que volem fer ara per que quederem segons empatats a punts amb el primer..mare meva!!!
Us fare memoria d alguns jugadors que teniem habiam si aixi comencem entre tots a apreciar una miqueta els Ronaldinhos,eto´s ,Bellettis i demes...
Quaresma,Sorin,Enke,Rochenback,Cristanval,Dutrel,
Overmars,petit,Alonso,Litmanaen,Bonano
Dehu,De Boer,Zenden,Kluivert,Pellegrino,Okunowo,Raiziguer,Bogarde,
Dugarry,
Baia,Giovanni,cuellar,amarilla,moran,lopetegui,jose mari,vucevic,ciric,albertini,eskurza,Escaich,Korneiv,Ekelund......

i cents de ganduls mes que em tingut,i ara ens queixem?
La culpa es d en Soriano i la FIFA amb el puto mundial que no juga Catalunya,aquet any amb una bona pretemporada jo confio que tornarem a vencer,i amb 4 retocs de la plantilla,ho important es ser alla d alt i no com feiem abans que guanyavem una lliga i estavem 14 sense,pero si de cada 3 anys guanyem 2 lligues ja ho podem signar tots.
Que s ha tirat la lliga?be ja ho veurem pero al menys tot i ho malament que em jugat em donat guerra fins el final i no em patit pas per entrar a la Champions.

FORÇA BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!
PD;actualitzacio abans d anar a pencar.Avui per tocar els collonets unamica mes a la poblacio m en vaig a pencar un altre cop aixi

2 carreres:

Anònim ha dit...

Que no et portaré la contraria que tens tota la rao del mon, però veure com les coses poden canviar amb dos minuts fot molta rabia per culpa d'un català renegat fill de sa mare... en fi tu almenys estaves al camp, jo rodejat de gent de Huesca que hauries d'haver vist com van celebrar el gol d'aquest desgraciat, n'hi havia per cremar el bar dels collons, ara també s'ha de dir que nosaltres ens varem passar celebrant els gols del Barça i com no els del Zaragoza de merda, en fi a veure que ens depara el pròxim cap de setmana !!! Visca el Barça !!!

Itf ha dit...

Veig que fas com jo que em poso la samarreta del Barça després de les derrotes. A veure si tens raó i tenim una alegria aquest diumenge encara que, tot sigui dit, hem d'estar preparats pel pitjor. Salut!!