dissabte, 2 de juny del 2007

osties i un madrilenyo

Ahir com tots els divendres tute de feina ens van fotre i aixo que hi ha 3 dies de festa i molta gent a marxat pero ben cert es que hi ha gent per tot.

El primer de la tarda va ser un madrilenyo que perdia el tren.

-en 20m minutos estaremos en sants?

-quilosap!

-pruebelo porfavor!!

Bien!!!a correr sense que em fotin mala cara,aixo m agrada!!Per mi que es va fer la toba a sobre i tot.je je!!

Sicilia-Gran Via a Sants estacio a les 5.30 tarda 7m 10segons toma!!!Import de la carrera 7 euros 05cts.

-Por favor cobreme 15euros

-15?

-si si por el interes,y muchas gracias

Collons comencem be avui.Despres tot i haver lluna plena tot va anar de conya,no problems!

Fins que la meva boca em va trair,amb ho guapo que estic calladet!

Puja una noia

-a Taquigraf garriga,darrera la comissaria de les corts

-ok.entre bikini i comissaria oi

-si si just darrera comissaria

-Joder desde casa deus sentir les osties que es donen alla no?

-si

I cap comentari mes de la noia.Al arribar;

-cobris

-tingui el cambi adeu i gracies

-una coseta

-si?

-jo soc mosso.net i segons quins comentaris no em fan gracia

-gluups

Terra tragam!!No va dir res mes i va baixar.Quin tall!!!Em veia surtin al telenoticies com m ostien.Aixo si amb tres no haurien tingut prou pero amb 4 els hi hauria sobrat.

Ara seria un taxista mediatic.Estaria al tomate ensenyant les osties que m haurien fotut.Pero millor aixi,sense ostiar.

8 carreres:

querida_enemiga ha dit...

Jajajajajaja, repóker amb la mossa!!! Molt bo.

ddriver ha dit...

REPOKER,BINGO I PLE AL QUINCE

Uribetty ha dit...

Aquesta macro propina val la pena!
I el tema de la mossa, molt bo! xD
Jo no sabria on amagar-me.
Salutacions

Dessmond ha dit...

Ostres, realment amb els mossos s'ha fet molta demagògia.
Ara, ja és mala llet: el comentari i que ella fós mosso! jajaja!!

Anònim ha dit...

precisament dels mossos en vaig fer un comentari l'altre dia, després de veure aquelles imatges que tots hem vist a la tele, quan apallissen una russa.
Però vaja, escric aquí, i ho hauria de fer al post de baix, on parles de les comissions de recepcionistes...

Fes un cop d'ull al meu últim post, com a taxista qque ets igual t'interessa una opinió més d'un ciutadà sobre el teu gremi. Salutacions i felicitats per la web.

ddriver ha dit...

Gracies per el que dius de mi.Pero t haig de dir que en casi tot l ho altre no estic d acord.Son topics de fa 30 o mes anys.Ho de donar voltes es mentida directament.No hi ha cap babau que ho fagi, a no ser que hi hagi algun que no coneix la ciutat.Per sort els ultims anys hi ha molta feina,mes de la que podem fer,i que duri.Si tu agafas un client el que t interesa es que baixi rapid,i poder agafar un altre.Si no hi hagues feina aixo que dius seria posible pero actualment no.Quan abans agafis un altre abans cobraras la baixada de bandera,que son calers per la cara sense fer cap kilometre.Un viatge llarg significa un llarg retorn sense carregar.Ho interesant seria que tots els viatges pujesin 2.8 eur o 3 com a molt i un altre i un altre i vinga,un viatge curt significa que no t allunya del centre i enseguida en tens un altre,si vas al parc guell per exemple,fins que no tornes a ser a via augusta o Balmes no tornes a carregar.En cambi si vas de diputacio/psg de gracia a consell de cent/aribau significa que a aribau /arago o valencia tindras un altre pasatge,osigui que ho de pasejar la gent res que ho fagi el bus turistic no nosaltres.Cada client que esta mes de 10m dins el cotxe es perde calers.
Aixo de que hi ha gent que es nega a agafar pasatges perque son curts els recorreguts tontades per el mateix.Viatges al aeroport?com no sigui de nit o a les 6 del mati es perde calers,cobres 20eur i saps el que trigas en tornar?els 20 eur els fas a la ciutat en 45m i no t has atavalat amb la caravana de tornada i vuit.
Que hi han taxistes que roban als guiris?segur.jo un cop vaig veure un taxista que tenia problemes amb uns guiris i vaig aturarme habiam que pasava,i el taxista deia que no l hi volian pagar.Com parlo angles vaig parlar amb els guiris i em van dir que els hi volia cobrar 30 eur del port olimpic a pla de palau.Aleshores jo em vaig posar del costat dels guiris i vam fer marxar al taxista sense cobrar.Aixo ho fan els vells,ahir a la nit em van explicar uns anglessos un cas igual.
Pero t aseguro que la majoria dels taxistes entre 30 i 45 anys son gent formada i amb estudis la majoria.El prototip que dius es gent gran que esperem tots que es jubilin aviat.
Tambe ara hi ha molts pakis i sudacas que estan embrutan el nostre ofici pero no podem fer res.els que realment tenim estudis i cultureta intentem fer el millor que podem la nostra feina i ajuda al maxim a la gent;
a vegades portes gent que per el que sigui no te calers o no l hi arriban i l acostes on va i et demanan el telf i despres mai et trucan per tornarte el que els hi falta,quan hi ha un cotxe robat el primer que fan es donar dades per les emisores per si algu el veu com ens movem per tot arreu.Portar algu a urgencies jugante el cotxe i el fisic i si va sol no cobrar perque vagi rapid al metge.A mi m ha pasat amb una parturienta que encara buscava el moneder,-deixi i cap dins ja ens veurem un altre dia.Quan veus una agressio trucar a la poli e intentar seguir al delincuent fins que apereix la poli.Un cop vaig portar un nen perdut que no sabia tornar a casa seva,doncs el nen va pensar en un taxi perque el portes i evidentment no tenia centims,i que ?al menys ja era a casa seva.Jo he arribat a fotre la ma al bolso d una dona per buscar cafinitrines i obrirli la boca,posarli dins i començar a corre cap el clinic,sense cobrar perque estava fatal.etc etc etc.
Jo soc el primer que criticar els meus companys quan fan algo malament i en el meu bloc hi han varias critiques d aquestes pero som 11.000 si busques segur que en trobes un de calvo,si busques segur que en trobes un coix,si busques segur que trobes un alt,un baix,un miope un que la tingui molt llarga i algun lladre evidentment.
I el tema de les comissions que explica demostra el que explicava jo en un altre post.
De veritat que moltes gracies del que dius de mi i es la millor propina que un taxista es pot emportar pero tot ho altre,es que som molts i hi ha de tot pero crec,que la majoria,sobretot en la franja d edat que t he dit no som com expliques i els altres algun dia es jubilaran o algun guiri demanara un ticket,es fixara que el num de llicencia que hi ha a la porta coincideix amb el del tiquet i el denunciara i aixi mica en mica acabem amb ells.
I als guiris ja els i val,jo no ser si son tontos o tenen molta pasta pero pagan cada animalada per moltes coses,moltisimes,desde 900eur l habitacio en hoteluxo,a 120eur per un gram de coca a 30 eur per un taxi en un trajecte de 5.
M he pasat amb l espai del comentari oi?sorry
Una abraçada i tambe una feina interesant la teva,tambe et deu pasar cada una

Metamorfosi ha dit...

Ei, hola!... acabo d'aterrar al teu blog. Encara no he tingut temps de llegir gaire, però m'he fet un fart de riure imaginant la situació amb la mossa! XDDD

Suposo que sent taxista deus tenir moltes anèctotes per explicar!

una abraçada!

ddriver ha dit...

metamorfosis-benvinguda,deu ni do la mosso.net