divendres, 15 de juny del 2007

ja hi som

Avui no se perque,be si que ho se(pero no ho dire)m he enrecordat molt de la meva ex ...He pasat la nit del lloro.
Feia molts de dies que no pensava en ella i m extranyava jo mateix de com m ho habia fet,pero sabia que tornaria a sortir dels meus records i ara estic fatal,han tornat a vindrem molts records i m estic tornant majara avui.
Aixo es per sempre em sembla ami...ja fot dos anys casi de la segona separacio que vam tindre i jo no m en surto,tot em va de conya feina,pasta...pero el que realment vull no ho tinc i el pitjor es que no ho tindre mai mes.
No se com arribar a ella i cada dia que pasa es mes dificil aixo,ella ha refet la seva vida i jo ja nomes soc pasat per ella,pero ella per mi sempre esta alla,cualsevol cosa,cualsevol detall ja hi som...
Ja porto dies que sabia que cauria perque tothom em parla de viatges que fara aquet estiu...i a la majortia de llocs que sento ja hi vaig estar amb ella i em venien molts records..pero arribava aqui i feia veure que m oblidava fins que avui ja no m he pogut enganyar mes a mi i....
Feia molt de temps que no estava aixi i que no escribia un post com aquet pero aqui estem la meva depresio i jo pasant juntets la nit,mirant fotos,videos ....
Ara tenim un viatge programat a Munich a la festa de la cervessa,al octubre amb l Isidro...ella i jo ja hi vam ser hi i per tota la Baviera pero he acceptat ferlo perque semblava que estava be pero quan mes parlem del viatge mes records tinc i no se si sere capaç d anar hi o anar hi i morirme...
No ser per on començar a tirar endevant,la meva vida esta aturada com esperant que ella torni per reanudarla i no se...no se que fare perque tampoc vull viure amb aquesta pena sempre,aixo es de bojos

6 carreres:

Eva ha dit...

una vegada em van dir que per superar realment un trencament ha de passar la meitat del temps que has estat amb una persona, si has passat mig any amb algú han de passar 3 mesos per haver-ho superat. No sé si aquesta teoria és certa o no però el que sí és cert que el temps ho cura tot i crec que és molt normal que et sentis d'aquesta manera al recordar la teva ex, però temps al temps i ànims, per que d'oportunitats segur que no te'n faltaràn per "refer" la teva vida sentimental, enyorar a algú a qui has estimat pot fer molt mal pe`ro sempre s'acaba superant per me´s que el món que t'envolta es confabuli per estar-te-la recordant cada 5 minuts

Déjà vie ha dit...

ei ei ei, el meu taxista preferit no pot estar trist!! en primer lloc ella haura refet la seva vida pero segur q per ella tb ets algú suoer important. En segon lloc, no sabem mai el q ens depar el destí, no tanquis les portes. I en tercer lloc jo faria un esforç aniria de viatge i m'ho passaria be, que ben mirat els records son per reviure'ls i el d la fsta d la cervesa tb els acabaras revivint. Pto

ddriver ha dit...

eva-No fotis!!em faltan 7 anys de mal viure encara?
Deja vie-gracies,si que hi anire de viatge sino s em emportara el Isidro a osties...estic millor avui,tindria que esta prohibit tindre festa i aixi no pensaria tant

Anònim ha dit...

Doncs molts ànims taxidriver!!!!
Les ferides s'han de deixar curar fins que, encara que deixin cicatriu, ja no et facin mal...
El millor que et pot pasar no es trobar una nova parella, sino estar bé amb tu mateix i la vida que fas, independentment si estàs acompanyat o no.
Petonets!!!

Anònim ha dit...

Ara és quan em venen ganes de dir "doncs mira, en el meu cas, amb la meva ex...". Perquè sempre ens acostumem a comparar el teu cas amb una situació personal semblant que hàgim passat. Però cada relació és diferent, i aquest tipus de consols poc serveixen, per tant no et diré res del que a mí m'està passant, tot i que t'asseguro que és una situació que, tal i com ho expliques, sembla força similar.
Bé, sigui com sigui, ànims i segur que sabràs com sortir-te'n, i sino parlar-ne amb els amics va bé. Fins i tot pot anar bé escrivint-ho en un blog, o en un full de paper que potser més endavant estriparàs. Tot ajuda.
Bé, de fet no he dit gaire res interessant potser... en tot cas, ànims de part del Danichan :-)

ddriver ha dit...

GRACIES ATOTS JA ESTIC UNA MIQUETA MILLOR AVUI,DE TANT EN TANT EM VENEN AQUETS BAIXONS...PERO JA ESTA FINS EL PROXIM