diumenge, 27 de maig del 2007

UNA PERSECUCIO PERILLOSA

Tinc por que elmeu anterior bloc desaparegui al no fer lo servir,i no m agradaria que molts dels post que he escrit es perdesin,sobretot els de coses que hanpasat al taxi que despres no se si les podria recordar totes i de viatges que he fet i mica en mica a part d escriure post aqui anire posant alguns del vells de l altre bloc,no tots pero els que a mi em semblin interesants de conservar.

Avui escric l article 200!!Estic sorpres de la meva capacitat de produccio.No m ho esperava quan vaig començár el bloc.
Pensava amb 4 historietes que tinc a la memoria s acabara la meva produccio,pero es veu que no.
Tampoc m esperava l exit que esta tenin,pocs comentaris pero moltes visites,molt mes del que m esperava i en el top ten!
I una aparicio als mitjans de comunicacio.Molt content estic.
Per celebrar ho explicare una persecucio que em va tocar fer quan tenia el taxi propi al poble.
Estava a la tarda a la parada i va apareixa un tio que volia llogar un taxi per la nit,tots el van adressar cap a mi,l unic que treballava a la nit.
El tio necesitava que al vespre l acompanyes a seguir una noia d aquestes que es possan a les rotondes a esperar que algu els hi digui algo.
Ok
-et pagare 300 euros per el seguiment
-perfecte,la nit feta
-et dono 150 ara i 150 quan acabem
-be
A les 22h el recullo i cap a la rotonda.Evidentment,no ens podien veure.
Vam aparcar a uns matolls,bastant sospitos,pero era fosc.Ell va sortir i es va apropar mes.Feia una fila el colega,estirat per terra espiant...
Era un Italia,o potser rumanes,parlava un castella amb accent Italia.Jo no sabia si ell era el bo o el dolent.
Vam estar com 2h alla amagats!el que s ha de fer per menjar!
Al cap de 2 h apareix corrent i sofocat.
-corre,corre
-cap a on
-cap alla,ja ha vingut el xulo i se l ha emportat.Han anat cap a l autopista.
Jo que l hi foto canya!i clar jo no sabia quin cotxe duien els altres i es veu que el vaig adelantar.Quan m ho va dir els altres van entrar a un centre comercial,cagada!
Vam tindre que anar fins la seguent sortida a fotre la volta.Vam mirar per dins el centre comercial i res al parking tampoc.
Em va dir que tiresim cap a bcn,que cada dia anavan cap alla.
Doncs somi a tota ostia cap alla pero ni rastre.Em va fer parar a l entrada de bcn.Tard o d hora tenien que pasar per alla.
Em sabia greu haberla cagat pero es que jo no sabia a qui perseguia.
Alla ens vam quedar un bon rato,les noies aquestes amb el xulo deurien anar a sopar quelcom.
Per fi despres d una hora llarga apereix el cotxe al costat d on erem,aturat al semafor,i em diu
-aquet,aquet es el que has de perseguir
-LET´GO!!
Com canta que et segueixi un taxi de fora bcn per dins la ciutat .
Jo anava seguin a una distancia prudent pero sense dexar que s em escapes als semafors.
El que duia jo era un merda fisicament,en cambi l altre conductor era una mole.
Jo anava pensant"amb el que canta el taxi aquet,la mole aquesta es donara compte vindra cap aqui i ens fotara un tret a cada un i es quedara tant ample,ja veuras!".
Vam atrevasar tota la ciutat darrera d ells.Mentres em va anar explicant el perque de tota la moguda,que menys,m estava fotent en un fregat i al menys saber per on venen les coses.
Resulta que la noia era Albanessa.I el seu xulo tambe.Ell ja habia parlat varis cops amb ella i la volia treure d alla i ella volia sortir pero era complicat amb el xulo.
El germa d el que duia jo era policia Italia deia,i ell no em volia dir si ell era policia o mafios.
Es veu que volian enganxar al xulo pero per aixo es veu que tenia que treure la noia d alla.Per mi que n estava una mica de la noia aquesta.
Al final vam arribar,a un carrero a l altre punta de la city,i va parar el cotxe.A mi em va fer parar el cotxe dos guals mes enlla.VIVA ER CANTE!
Aleshores elles van baixar i el cotxe va marxar,jo pensava que teniem que seguir el cotxe i que va,aquell es veu que era un mero transportista.
Aleshores em va fer cambiar les jaquetes,era ivern.Va baixar del cotxe i jo em vaig quedar al cotxe amb la seva jaquta possada,perque vingues algu i em fotes un tiro.
El tio es veu que les va seguir fins a un bar on hi habia el capo de veritat,un Albanes de casi 2 metres amb el cabell super llarg.Va parlar amb la noia i van quedar per l endema,a ella la cambiavan de carretera a l endema i anava a l autovia de Castelldefels.Em va demanar molta informacio de l autovia de Castelldefels.
Quan va tornar al cotxe,jo estava super nervios ja.Em va explicar aixo.Val doncs marxem?
-No
-ara que?
-Ara pasarem per devant el bar un altre cop per veure un altre cop al xulo.
-Pero no t has arriesgat prou ja,entran al bar i parlan amb ella?
-si pero pasem
Putos diners!!
Vam pasar per aquell carrero,i al pasar devant el bar em va fer afluixar.Quines pintes mare meva.Cap d aquells hauria pujat al meu taxi ni pagant per endevant,quina gent!!
El que impresionava de veritat era el capo,un perxeron de cuidado,com per portarli la contraria.I el que duia jo al taxi era una merdeta comparat amb allo.
Per fi em va alliberar del meu torment i va dir tornem cap a casa!way!per fi lliure.
Al tornar s ho va fer be,vam tindre una conversa molt distessa tot el cami,per alliberar tensions va estar be.Vam arribar cobrar i cap a casa amb la nit feta pero a cambi d un patiment molt bestia.
Mai mes em va trucar,el vaig veure varis cops per el poble amb una moto grossa.
Altres persecucions i persecucions lights.
Com es l article 200 el vull acabar recoment vos un cantant que m agrada moltisim i no tinc videos d ell.Escoltantlo he escrit aquet article.Es en Lou Rawls.Una de les millors veus del soul de tots els temps.A molta gent que l he recomenat ,l hi ha encantat.Inclus en Sergi l hi va posar a un cantant d un grup famoset i l ultim disc han cambiat l estil i han fet un disc de soul.No te desperdici,de veritat.
Apa fins el 201!!

5 carreres:

Anònim ha dit...

Hola company, soc el Franciscu.
Osti nen, a veure si un dia et fotran una cara nova!

Escolta, a mi també em va preocupar això de si es perdia lo que tenia al bloc de blocat, saps?
De manera que vaig començar a fotre proves(no hi ha com tenir temps per pelar la pava!), i vaig trobar una manera que em funciona. A veure si m'esplico:
-obres el bloc vell, després fas archivo guardar como, tries a on t'ho vols guardar amb el nom que vulguis, per exemple "antic bloc del Driver". A "tipo" selecciones "archivo web, archivo unico(*mht) i a "codificacion" si no t'ha sortit d'entrada hi poses "Unicode (UTF-8)".

Ja em diràs si tha anat bé.
Apa Déu.

Eva ha dit...

ostres tu quina por no??? jo no sé si hagués acceptat la feina en el teu lloc per motls 300 euros que pagués....

sobre això del bloc antic.... sé que hi ha maneres de migrar blocs, pe`ro no sé si es pot fer amb tots els servidors, de blogspot a wordpress es pot, però de blocat a blogspot no ho sé, de tota manrea ara quan acabi de postejar a la gent miraré si trobo alguna cosa i si et trobo solució t'ho dic ok?

Eva ha dit...

iep noi! t'he estat mirant això i no he trobat res, només he trobat com migrar de blogspot a wordpress i no et serviria....

l'unica solució que hi trobo és que (amb molta paciència) vagis copiant i enganxant tots els posts que va spublicar a l'altre blog....es una feina dureta però vaja, es pot fer, només caldria que quan els publiquessis aqui modifiquessis la data de publicaicó i posesis la de la entrada original...

i pels comentaris.... el mateix....

si, es un pal, pero si un dia estàs avorrit ja saps, si no és qüestió d'anar-ho fent mica a mica, cada dia una entrada amb els seus respectius comentaris i ja està

Anònim ha dit...

Ei! No pateixis pel bloc de Bloc.cat, que no desapareixen, l´altre dia el PTK va tornar a publicar un post després de molts i molts mesos sense fer-ho i el seu bloc està intacte, també vaig accedir fa cosa d´un parell de dies al bloc de l´Anneta que fa any i mig que va plegar i els seus textos estaven intactes :)

Vaya tela en quins fregats et foten!

ddriver ha dit...

vaja moguda!amb ho facil que hauria estat que el blocat anes be