dijous, 31 de maig del 2007

UN ALTRE FAMOS AL MEU TAXI

Ahir a la nit ins ultima hora el mes destacat que habia pasat al meu taxi eran 3 japonesses que m habien aturat a la Barceloneta i m habian ensenyat un paper on deia la direccio on les tenia que portar.


El paper deia wimpole street LONDON!!!!!!!


-Are you sure?


-yes,it´s posible?


-Of course but do you heve enough money?


-How much it cost?


-about 2000 euros or more


-Are you crazy?


-no,London no?


-Noooooooo


Dona la volta al paper i posava atenea park de Vilanova i la Geltru!!Ho altre era la seva adressa,quin susto ja em veia jo tot xino xano cap a Londres.

Be Vilanova i la Geltru tambe esta be pero quan t has fet l idea de Londres et sembla poquet.


Al tornar va seguir habent hi molta feina,aquets ultims dies n hi ha molta i no se,el Construmat ja s ha acabat...Tambe es cert que aquets dies entre setmana sobre les 3 s acaba la feina a lo bestia i ja has de rasca una miqueta per seguirne trobant i paso,la veritat.Com al endema puc començar a l hora que volgui,que rasquin els cotxinos que jo ja he rascat prou.


Sobre les 3 ja anava a plegar i de repent a caigut un xafag amb gotes molt grosses i he aguantat una miqueta mes perque s allargava la feina amb la pluja.


Anava baixant jo per un carrer centric poc iluminat i de sota la pluja en surt un tio aixecant la ma i dient si els puc dur,-clar.


La seva cara en sonava molt pero no estava jo per reconeixer gent i aleshores ve cap el cotxe amb un amic,i quan anaven a pujar uns ninyatos


-Boris boris,ya te llevo yo,no cojas el taxi


Evidentment el tal Boris a pasat d ells i a pujat al taxi.I els ninyatos a la porta dient l hi tonteries i ell ha pasat,aleshores he vist el percal i


-marxem senyor?


-si por favor


i he arrancat amb la porta entre oberta i els ninyatos s han quedat enrera,pero al semafor ens han agafat i com ell habia pasat d ells l amaneçaven..


-te haremos salir en el tomate!!


I picant al vidre i com el tema ja no m agradat,semafor en vermell i marxem.


Aleshores m han fet parar un altre taxi que anava amb el verd perque marxis qui l acompanyava i ell ha seguit amb mi.


Era en Boris Izaguirre,ja es cert que la tele els fa mes prims.A part d algun comentari tonto sobre la pluja,no volia parlar,s el veia agobiat i cansadillo i he pasat d atavalarlo,tambe estava cansadillo jo i tampoc tenia ganes de xerrar.


Al arribar a casa seva no tenia centims!!M ha fet esperar mentres pujava a casa seva i baixava amb pasta.

Mentres no venia anava pensant jo el titular del post d avui;en Boris I.m ha fet la pirula,no no en Boris I. em deu pasta...no no ...no crec que ho fagi,tornara amb la pasta.

Pero i si...amb el rotllo de que es famos pasa de baixarme la pasta?...a tothom l hi demano algo el carnet,la jaqueta.el relotge..pero aquet no l hi he demanat res ai ai...


I al final a baixat,propina i adeusiau amb tot el glamour del mon,si que en te de glamour,ho s´el sap fer pero s´ha comportat amb molt d estil,molt educat...un plaer portar l ho,de veritat.

2 carreres:

Déjà vie ha dit...

jajajajjaa aixó si q és bó guanyant tanta pasta i no dur-ne a sobre per pagar un taxi, si esk...

Anònim ha dit...

Jajajajaja!!!
mira que no tenir diners....ai ai ai
Ostres!! quina llàstima no anar a Londres....