dimecres, 30 de maig del 2007

Putos taxis

Ara que tinc un bloc la mar de xulu,no tinc temps per escriure.El cert es que tampoc pasa res al taxi tot molt pla,sense problemes,millor.
Ahir anava per el lateral de Gran via i 3 sudamericans demanaven taxi.
Devant meu 4 taxis lliures i van pasar d agafarlos,perfecte!!Vaig jo i encotxo.Pensava que no els agafaven per sudacas,doncs m aprofito jo.
Pero al aturarlos vaig veure el perque no paraven.Hi habia un cuart amb una cadira de rodes.
Me caguen la puta!!!Quins companys!!!Una cosa es ser raciste i un altre es discreminar una persona per el fet d estar imposibilitat,que cabrons!!
Ja se que es un rotllo carregar i descarregar una cadira de rodes,de la que no pots cobrar suplement i que aquesta gent fa viatges curts que a ells els hi costa molt poguer arribar per la seva poca mobilitat.
Jo porto un toledo dels nous,que el maleter es de la senyorita pepis pero aixi i tot vaig fer l imposible per carregar la cadira i portar aquells homes.
Amb la feina que hi ha es molt facil pasar d ell i agafar un altre amb menys problemes.
I l home un Perua,agrait de que el portes i cap mala paraula cap els meus companys que van pasar d ell,al contrari deia que els entenia.Doncs jo no els vull entendre i em cago amb la puta que els va parir a tots els que fan aixo.

1 carreres:

Anònim ha dit...

Bueno, el que és un professional ho és, i prou.
Fas be de cagarte en aquests miserables que desprestigien les feines. I ni ha a totes les feines, a la meva també.