dijous, 24 de maig del 2007

JA SOC AQUI

Hola penya!!!

Sentin-ho molt he tingut que marxar, no hi ha res que em dolgui mes però el tema s’estava tornant inviable.

Em fotia dels nervis trigar i trigar en aconseguir entrar al meu administrador quan ho aconseguia no podia publicar l’article que jo volia, era un drama.

Em fotia molt histèric, tinc poc temps lliure al dia i no puc perdre tant de temps amb el bloc.

De veritat que em sap molt de greu, perquè per mi sempre les coses Catalanes son el primer però quan no pot ser no pot ser, espero poder tornar algun dia.

Això esta be, porto dies fent proves i no em m’ha fallat ni una vegada, cosa impensable al Bloc.cat

Això ha estat com passar de jugar la lliga catalana a la Champions league de cop. Tot funciona i no em fot dels nervis.

Ara mica en mica aniré apretant cosetes i aprenent com funciona del tot això.

Espero que seguiu pujant al meu taxi encara que hagi canviat de parada.

Ara tinc que descarregar totes les maletes e instal·lar-me

5 carreres:

A ha dit...

No està mal el nou disseny.

Aviam si amb aquest pots fer més via i no et desesperes tant.

Aviam quan organitzem una trobada a algun dels baretos de taxistes aquests que dius, que el club de fans et vol conèixer!

ddriver ha dit...

quan volgueu pero despres de festa em d anar eh?tots els blocaires de festa together

Anònim ha dit...

bentornat, doncs, i endavant!

Anònim ha dit...

1, 2, provant, provant els comentaris...correcte!

T'ha quedat maco el blog. Esperem que ara que has pujat de categoria, no augmentis tb les tarifes del taxi.

Fins la propera parada!

Diari del Votant Anònim ha dit...

És trist prendre aquesta decisió, però no ets l'únic que ha hagut de fer aquest camí... Això de Blocat arriba a desesperar.