diumenge, 27 de maig del 2007

FORÇA BARÇA

Ahir per variar vaig anar al futbol!!Vaig fer un munt de fotos per posarles al post pero ara resulta que el pc no em reconeix el mobil i jo no tinc temps per recordarli qui era.
Igual que quan han fet la Pepa els he criticat,haig de dir que els once que ahir duien la samarreta del Barça,els vull al once titular del any que ve.
Els once d ahir em van demostrar que son dignes de portar aquesta samarreta i aquet escut.
Esprem que el proxim any en soriano i el seu afany recaudatori permeti fer una pretemporada com deu mana i no tinguin que arrosegar les botes com aquest any.
El Madriz si que en sap,nosaltres enviem maletins als jugadors que jugan contra ells i ells van per la via directe maleti al arbitre!!Mes segur el sistema aquet.
L arbit aquet era un fill de sa mare,en MEssi el van atonyinar de valent i no ho va parar en cap moment.I despres el colmo fot fora en Ronny.
EL sCHUSTER UN ALTRE DESGRACIAT!!Com es nota que ja ho te fet amb el Madriz per l any que ve...Sembla que l hi deguem algo,quan a mi em sembla que es mes aviat al contrari perque a ell i a la seva dona s els hi va aguantar de tot aqui i a sobre es va picar al final perque el van apartar del equip i com a pataleta s en va anar a Madriz.No es pot ser aixi,s ha de ser agrait encara que siguis curt i un calçaces.
El que ahir va fer el MESSI es per aplaudir.Fa molts anys teniem un jugador que era el millor del mon tambe,es deia Johan Cruyff.Jo soc Cruyffista,vagi per endevant,pero com a jugador un cagat.
Quan l hi fotian la primera patada desapereixia,es fotia a la banda...i ja no el veies mes,treia els corners,els outs...pero dins l area no hi tornava en tot el partit i en cambi el nen ahir,venga i venga i n altre cop,cada cop l hi fotian ostia pero ell hi tornava,un crack,molt content del equip vaig sortir ahir.
I ja ser que direu que masa tard,pero mira la preparacio tenia que haber estat millor...
Em de pensar del desert que veniem(Rochembac,giovanni,bogarde,zenden...)i on estem 2 lligues i una Champions.
Mireu el Milan,va perde la final d Istambul despres d anar guanyant a la mitja part per 3-0 i no pasa res i a la ultima final 9 d aquell equip eran titulars i l entrenador el mateix.
Arriban a perde aquella final,d aquella manera els nostres i aqui els cremem vius a tots..i jo el primer pero en cambi a Milan no ha pasat res i la paciencia els hi ha donat la rao..No serem nosaltres els dolents i no els jugadors?...
En fi guanyarem la lliga tranquils,en Maxi Lopez l ultim dia fotara la gallina per el Bernabeu ja veureu.
Avui desde fa molts anys he vist un troç d una cursa d automovilisme,esport que no m agrada gens i cada cop menys,un esport on no hi ha gols no pot ser bo.
Pero la he mirat perque em feia gracia reconeixa els llocs on vaig ser aquet estiu a Montecarlo,que guapo!!
Us posaria els videos de quan vam fer el recorregut del circuit pero si clickeu aqui els teniu,vam fer el guiri com tothom que va alla.Un dia sopant a Niza els de la taula del costat estaven mirant el video que habian filmat per el recorregut del circuit.
Nosaltres a part amb el "peaso" camara del Isidro tenim el circuit fotografiat a tota la velocitat que donava la maquina.
Aqui en teniu algunes de les fotos.






El reconeixeu?

Be m en vaig a votar i a pencar adew

1 carreres:

Anònim ha dit...

Jo tambe hi he estat!!!!!
I vaig veure la carrera,
crec que al meu bloc tinc alguna foto...